RESPECT: שחר איילון ברשימת אנשי הקריאייטיב ששווים "מעקב" ב-AD AGE
מגזין הפרסום AD AGE הכתיר את הפרסומאי הישראלי הצעיר שחר איילון, לאחד מ-12 אנשי הקריאייטיב ששווה "לעקוב" אחריהם.
לפני יותר משנה, איילון שעבד בבאומן בר ריבנאי, הצטרף לתכנית ההתמחות של משרד הפרסום 72andsunny בלוס אנג'לס (למשרד סניף נוסף באמסטרדם) לאחר סינון בין מועמדים רבים מסביב לעולם, ולאחר שזו הסתיימה, נותר לעבוד בו באופן רשמי כעובד מן המניין.
בתקופתו בבאומן בר ריבנאי, כפי שסיפר בראיון ל-AD AGE, לקח איילון חלק במספר פרויקטים של המשרד, אחד מהם היה מהלך 'קשרי הדם' שהביא למשרד 5 אריות זהב בפסטיבל קאן 2012. כן היה איילון חלק מהצוות של פרויקט 'דיאבלו' שבמסגרתו קיים מנכ"ל המשרד יוסי לובטון ראיונות לעובדים המעוניינים להצטרף למשרד תוך כדי המשחק רב המשתתפים.
בראיון ל-AD AGE סיפר איילון כי תכנית ההתמחות של 72andSunny הכשירה אותו להיות "איש קריאייטיב עצמאי". לדבריו "אם אתה משקיע מזמנך כדי ללמוד מיומנות חדשה או לנסות משהו חדש, באמצעות התמדה, אתה תצליח. כך התחלתי לצלם סרטים דוקומנטריים מתוך תשוקה בשבועות האחרונים. הבנתי שאני לא צריך לחכות עד שיגיע מפיק או סאונדמן, ואני יכול לצאת ולגרום לזה לקרות בעצמי".
לא בטוח כמה זמן איילון מתכנן להמשיך את הקריירה שלו מעבר לים, וייתכן גם כי יבחר שלא לשוב בשנים הקרובות. אם יעשה זאת בסופו של דבר בעתיד הקרוב, בחירה מסוג זה של AD AGE תעניק לו ללא ספק נקודות זכות רבות בקרב התעשייה המקומית המשוועת לשובם של הטאלנטים לתחום.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
3.עד מתי קשרי דם?בנצי 30/04/2014 11:09הגב לתגובה זו0 0עד מתי יעשו אנשים קריירה על מהלך קשרי הדם - רעיון של קופירייטר צרפתי? ובלי קשר שיהיה לבחור המון הצלחה!!!סגור
-
2.לא מכיר אותו, חכם כן, צנוע ממש לא נראה (ל"ת)עוכר ישראל 30/04/2014 10:53הגב לתגובה זו0 0סגור
-
1.בן אדם חכם צנוע העתיד של משרדי הפרסום בישראלרונן 30/04/2014 09:30הגב לתגובה זו0 0תותחחחחחח עלסגור