
RESPECT: שחר איילון ברשימת אנשי הקריאייטיב ששווים "מעקב" ב-AD AGE
מגזין הפרסום AD AGE
לפני יותר משנה, איילון שעבד בבאומן בר ריבנאי, הצטרף לתכנית ההתמחות של משרד הפרסום
בתקופתו בבאומן בר ריבנאי, כפי שסיפר בראיון ל-AD AGE, לקח איילון חלק במספר פרויקטים של המשרד, אחד מהם היה מהלך 'קשרי הדם' שהביא למשרד 5 אריות זהב בפסטיבל קאן 2012. כן היה איילון חלק מהצוות של פרויקט 'דיאבלו' שבמסגרתו קיים מנכ"ל המשרד יוסי לובטון ראיונות לעובדים המעוניינים להצטרף למשרד תוך כדי המשחק רב המשתתפים.
בראיון ל-AD AGE סיפר איילון כי תכנית ההתמחות של 72andSunny הכשירה אותו להיות "איש קריאייטיב עצמאי". לדבריו "אם אתה משקיע מזמנך כדי ללמוד מיומנות חדשה או לנסות משהו חדש, באמצעות התמדה, אתה תצליח. כך התחלתי לצלם סרטים דוקומנטריים מתוך תשוקה בשבועות האחרונים. הבנתי שאני לא צריך לחכות עד שיגיע מפיק או סאונדמן, ואני יכול לצאת ולגרום לזה לקרות בעצמי".
לא בטוח כמה זמן איילון מתכנן להמשיך את הקריירה שלו מעבר לים, וייתכן גם כי יבחר שלא לשוב בשנים הקרובות. אם יעשה זאת בסופו של דבר בעתיד הקרוב, בחירה מסוג זה של AD AGE תעניק לו ללא ספק נקודות זכות רבות בקרב התעשייה המקומית המשוועת לשובם של הטאלנטים לתחום.
- 3.בנצי 30/04/2014 11:09הגב לתגובה זועד מתי יעשו אנשים קריירה על מהלך קשרי הדם - רעיון של קופירייטר צרפתי? ובלי קשר שיהיה לבחור המון הצלחה!!!
- 2.לא מכיר אותו, חכם כן, צנוע ממש לא נראה (ל"ת)עוכר ישראל 30/04/2014 10:53הגב לתגובה זו
- 1.רונן 30/04/2014 09:30הגב לתגובה זותותחחחחחח על