
סומק בלחיים: צדר:יריב יטפל בתקציב הפרסום של בית הספר לאיפור רוית אסף
משרד הפרסום צדר: יריב בבעלותם של גדי צדר ואסי יריב יטפל בתקציב הפרסום של רשת בתי הספר למקצועות האיפור והיופי של רוית אסף - כך נודע לאייס. התקציב המדווח על ידי החברה יעמוד על כ-2.5 מיליון שקלים.
מרשת בתי הספר של רוית אסף נמסר כי זכיית צדר:יריב בתקציב הגיעה לאור נסיונו בטיפול בתקציבי אופנה ולייף סטייל שונים המשלבים עולמות של דיגיטאל עם אוף ליין, כגון s.wear, accessorize London ,iDigital ו-GAP. במסגרת הטיפול יעבור המותג מתיחת פנים ויתמקד בזירה הדיגיטאלית.
גדי צדר מבעלי צדר:יריב אישר את הידיעה: אנחנו מאוד שמחים לצרף את רוית אסף לחוג לקוחותינו, זהו תקציב מאתגר, המשלב את עולמות האופנה והביוטי יחד עם עולמות הלימודים והאקדמיה, שילוב המצריך עבודה מתואמת בין הזירה הדיגיטאלית לבין זירת האוף ליין המסורתית, בין בניית תדמית לבין פרסום מבוסס תוצאות .
רשת בתי הספר של רוית אסף הוקמה בשנת 1999 על ידי רוית אסף, לשעבר מלכת היופי של ישראל ומונה כיום ארבעה סניפים. בימים אלו מככבת אסף בריאליטי 'עד סוף העולם' המשודר ברשת, יחד עם בן זוגה לשעבר אבי חזן.
לדברי אסף: הבחירה בצדר:יריב נעשתה לאחר בדיקה של מספר משרדי פרסום. אין לנו ספק כי במסגרת העבודה המשותפת צדר:יריב ידעו לקחת את המושכות ולהביא נופך חדש ורעננות, כמו גם ידע רב ומקצוענות בלתי מתפשרת, אנחנו נמצאים בעיצומו של תהליך מיתוג ומתיחת פנים משמעותית לרשת ועם השותפים הנכונים אני מאמינה שנגיע לתוצאות הרצויות".
- 7.ברכות ומזל טוב! (ל"ת)מתחרה 01/05/2014 13:11הגב לתגובה זו
- 6.מגיע לכם מוכשרים!!!!! (ל"ת)אנה מיוחס 01/05/2014 11:53הגב לתגובה זו
- 5.נוסטרדמוס 01/05/2014 09:27הגב לתגובה זומינימום תקרית בצפון וגדי צדר המופתע משחק את תפקידו של דובר צה"ל.
- 4.לא ידעתי שלקובי אוז יש סוכנות פרסום! (ל"ת)מעריץ 30/04/2014 17:05הגב לתגובה זו
- 3.אחד שמכיר הכי טוב 30/04/2014 16:29הגב לתגובה זויום אחד זה יתפוצץ
- 2.אחד שמכיר ממש טוב 30/04/2014 15:47הגב לתגובה זואולי בלחץ 150 אלף ש"ח גוגל בשנה..
- 1.אמנדה 30/04/2014 15:12הגב לתגובה זויש תקציבים שעדיף פשוט לא לפרסם שמקבלים אותם.