
עוד סערה בדרך? יהושע TBWA חוזר למודעת "משתמט מרכין ראש מבושה"
בשבוע יום הזכרון/יום העצמאות 2012, כשהמודעה הזו עלתה לראשונה לאוויר היא נתפסה כפרובוקטיבית וזכתה לביקורת רבה. לאחר שנה של הפסקה, עם מודעה
עם פרסום המודעה באותה שנה, החלו לרוץ בפייסבוק גרסאות פארודיה שלה, שעוצבו באופן דומה עם כיתוב אחר. לדוגמה: "כשמשתמט מרכין את הראש בצפירה, קמפיין פופוליסטי ומתלהם מקבל כנפיים" ו"כשמשתמט לא מרכין את הראש בצפירה, זה בגלל שהוא שוחרר מהצבא על סעיף חירשות ובדיוק נגמרו לו הבטריות במכשיר השמיעה. ישראלי אמיתי לא יוצא מהבית בלי בטריות ספייר" ועוד.
רמי יהושע, סרבן ראיונות ותגובות ידוע, החליט להגיב לפרסום המודעה מתוקף העובדה שמדובר בפרויקט שהוא עומד מאחוריו באופן אישי. לדבריו "זו השנה השביעית בה אנו מובילים את קמפיין ישראלי אמיתי לא משתמט, יום הזכרון הוא יום המאחד את עם ישראל, אך דווקא ביום זה חשוב להזכיר כי לא היינו יכולים לחגוג את יום העצמאות אלמלא טובי בנינו הקריבו את חייהם למען הכלל, צה"ל משמש כור היתוך המאחד את כל חלקי החברה הישראלית, שירות צבאי הכרחי על מנת לחזק את תחושת שותפות הגורל של כולנו".
- 8.רואה אתכם כמו שאתם 07/05/2014 08:48הגב לתגובה זומהמנכל"ית ועד אחרונת התקציבאיות המנוזלות
- 7.המשרד הדוחה ביותר בארץ (ל"ת)מבפנים 05/05/2014 12:37הגב לתגובה זו
- 6.קשקשן ילדותי. כולם גובניקים סביבך (ל"ת)אבי 04/05/2014 21:44הגב לתגובה זו
- 5.אביב 04/05/2014 16:10הגב לתגובה זולא מעניין ומרגיש כמו פעולה נואשת לתשומת לב.
- 4.אותה מודעה של לפני שנתיים (ל"ת)תתבעו את עצמכם 04/05/2014 15:47הגב לתגובה זו
- 3.גיל 04/05/2014 15:28הגב לתגובה זומגעיל
- 2.ג׳יזס 04/05/2014 13:50הגב לתגובה זולייצר היא על אותה מודעה של בורים. ועוד חוזר על קריאייטיב משנה שעברה.
- 1.נגמר התקציב לקופירייטרים? (ל"ת)שון עטרי 04/05/2014 12:36הגב לתגובה זו