בית הקונספטים 'אלנבי' נכנס למערך הפרסום של אופל: יטפל במדיה חברתית

על פי יפעת בקרת פרסום, בשנת 2013 עמד התקציב שמטופל בגיתם על כ-3.9 מיליון דולר במ.מחירון. מנכ"ל 'אופל': "אלנבי פורצת דרך וחדשנית בתחומה"
 | 
telegram
(1)

מותג הרכב 'אופל' שתקציב הפרסום שלו מטופל בגיתם BBDO מצרף למערך הפרסום שלו את 'אלנבי' (בית הקונספטים) לניהול גזרת המדיה החברתית - כך נודע לאייס.

על פי יפעת בקרת פרסום, בשנת 2013 עמד התקציב שטופל בגיתם BBDO על כ-3.9 מיליון דולר במחירי מחירון המהווים בפועל כ-6 מיליון שקלים. ב-2014, נכון לעכשיו, עומד התקציב על כ-1.6 מיליון דולר במחירי מחירון. לאופל ישראל 8 סניפים בבעלות, ו-16 מוסכים מורשים ברחבי ישראל. בשלוש שנים האחרונות, מכרה החברה מעל ל-15,000 כלי רכב.

'בית הקונספטים אלנבי' הוא בבעלות שרוליק איינהורן וגיא אסיף. על לקוחות המשרד נמנים טמפו על שלל מותגיה, מסטיק 'פייב', 'סקיטלס', קבוצת 'גולף', מאפיות 'ברמן', 'לחמי', G STAR, 'פומה', 'פלאג אין' ועוד. בנובמבר 2013 רכש 'אלנבי' 50% מסוכנות הדיגיטל UFO ובכך חיזקה את יכולותיה בשטח זה. הקשר הראשוני בין אלנבי ל-GO UFO החל באמצעות עבודה משותפת על מספר לקוחות. בחלוקת העבודה בין המשרדים הופקד תחום הקריאייטיב בידי אלנבי ובידי GO UFO שהוקמה על ידי אדי גולדנברג, לאוניד אנגרוב וסטיב רייזס הופקדו נושאי הפיתוח, העיצוב והיישום הדיגיטלי.

אסי שמלצר מנכ"ל אופל ישראל: "שנת 2014 מסתמנת כשנה משמעותית לאופל ישראל עם הרחבת פורטפוליו הרכבים והשקת אופל אדם הצעיר שנחשב לצעקה החמה באירופה בקטגורית הרכב העירוני עם כ-40 וריאציות וצבעים שונים, האופל מוקה בקטגוריית הג'יפ העירוני והקומפקטי ואופל קסקדה בקטגוריית היוקרה. לכן, החיבור עם אלנבי, שנחשבת לפורצת דרך וחדשנית בתחומה הוא מתבקש. אופל מאמינה במקצועיות לצד יצירתיות ואני מאמין שהעבודה המשותפת תניב פירות מפתיעים וחדשניים".

שרוליק איינהורן: "אופל הוא מותג מדהים, אסי שמלצר והצוות שלו מדהימים אפילו יותר. יהיה כיף!".

תגובות לכתבה(1):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שרק יהיה להם זמן לטפו (ל"ת)
    יואש 07/05/2014 16:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות