לא סתם קואוץ' בלאט מתלונן על כאב ראש: יופיע הערב בקמפיין חדש לנורופן
תזמון הוא הכל בחיים, וגם כמובן, פרזנטור שכל המדינה מכירה ומוקירה ונמצא בלב ליבו של השיח הציבורי, יכול בהחלט לעזור. שבוע לפני הפיינל פור שבו הבטיחה את עצמה מכבי תל אביב כאחת מ-4 קבוצות הכדורסל הטובות באירופה, החל לרוץ ברשת סרטון שבו דיוויד בלאט, מאמן הקבוצה מסכם את העונה בדרך יצירתית למדי.
בלאט נראה כשהוא מצולם באחד מאימוני מכבי תל אביב, עונה לשאלה: "קואוץ' איך אתה מסכם את העונה"? הדרך שבה הוא בוחר לענות מזכירה לעכברי הפרסום וצופי הטלוויזיה משהו דומה ממקום אחר - קמפיין "כאב ראש" של נורופן שהצליח לקבע את מעמדו בשנתיים האחרונות כאחד המצליחים (המציקים) והמצחיקים.
בלאט באימון
קמפיין נורופן
לאייס נודע כי הסרטון מהימים האחרונים הוא למעשה טיזר לקמפיין נורופן חדש שיעלה הערב לאוויר ובמרכזו דיוויד בלאט. הקמפיין, באמצעות ענבר מרחב ניסן G ימשיך את השפה התקשורתית של "כאב הראש" שהגה משרד הפרסום יורו ישראל שכבר אינו פעיל.
הסרטון שיעלה הערב לאוויר
ענבר מרחב ניסן G המייצג את קבוצת HAVAS העולמית (לאחר סיום ההתקשרות עם יורו ישראל) וקיבל לידיו את הטיפול בתקציב ממשיך את הקו של יורו, ובעוד כשבוע יעלה עם סרטון נוסף במסגרת זו. על פניו נדמה שמדובר בבחירה מבריקה של המשרד. רגע לפני הפיינל פור המותח, המאמן בלאט שנחשב לעושה נפלאות, ווינר, ומי שהביא קבוצה בינונית לפסגת הכדורסל האירופי, זוכה לחשיפה חיובית רבה וחיבוק תקשורתי אליו תנסה להתחבר חברת נורופן.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
1.בחירה מפתיעה ביחס למשרדמאיה 08/05/2014 09:35הגב לתגובה זו0 0אני מניחה שהאיש שעומד מאחורי הרעיון הוא דווקא איל גרינברגסגור