גבי זלצמן דודי חברון אסי שביט
צילום: יח"צ

רשת האופנה 'מיס לגוט' חוזרת לפרסם: התקציב יטופל ב'חברון זלצמן שביט'

לאחר מספר שנים בווליום תקשורתי נמוך חוזרת רשת האופנה לאוויר. תקציב הפרסום השנתי צפוי לעמוד השנה על 2 מליון שקלים בטלוויזיה ובדיגיטל
משה בנימין | (5)

'מיס לגוט', אחת מרשתות האופנה הוותיקות שפועלות בישראל חוזרת לפרסם לאחר מספר שנים בווליום תקשורתי נמוך. תקציב הפרסום של הרשת יטופל ב'חברון זלצמן שביט' בבעלותם של דודי חברון, גבי זלצמן ואסי שביט.

הרשת מייבאת לישראל את מותגי קונצרן האופנה האירופאי OUI GRUPPE, ומונה 20 סניפים בכל רחבי הארץ. תקציב הפרסום השנתי של הרשת צפוי לעמוד השנה על 2 מליון שקלים בטלויזיה ובדיגיטל. הקמפיין הראשון, תחת הסלוגן: European Style, יעלה בשבוע הקרוב ויכלול סרטוני טלויזיה, ופעילות בדיגיטל וברשתות החברתיות.

אורי לוי מנכ ל משותף ב'מיס לגוט': בשנים האחרונות, לאחר פתיחת מספר חנויות חדשות, הגדלת הפריסה הארצית, ומכירתו הבלעדית של המותג האירופאי המקורי והמוכר לקהל הישראלי, החלטנו להגדיל את התמיכה התקשורתית לרשת ולחדד את האופי האירופאי היוקרתי. אני שמח שבחרנו ב'חברון זלצמן שביט', שהביאו מחשבה מקורית ומרעננת עבור המותג והם פרטנר אמיתי .

גבי זלצמן, מבעלי 'חברון זלצמן שביט': אני שמח לצרף לשורותינו מותג אופנה איכותי כ'מיס לגוט'. אנחנו נהנים מאוד מהעבודה על המותג ומשיתוף הפעולה עם הלקוח, שאני מאמין שיוביל את הרשת לתוצאות בשורה התחתונה".

תגובות לכתבה(5):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    מלי 11/05/2014 09:57
    הגב לתגובה זו
    יש להם חנויות מקסימות, בגדים מיוחדים. אני לקוחה קבועה ומרוצה :-)
  • 3.
    משרד מעולה. תענוג לעבוד איתו (ל"ת)
    מיקי 09/05/2014 19:00
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    08/05/2014 19:16
    הגב לתגובה זו
    זה לא התקשורת. זה המוצר.
  • 1.
    ב׳צלחה (ל"ת)
    ליאת 08/05/2014 15:55
    הגב לתגובה זו
  • תותחים !! (ל"ת)
    קרין 08/05/2014 20:59
    הגב לתגובה זו