
סערה בכוס מים: אורית גרינבוים-ליפסקי נבחרה לאשת השיווק של חודש אפריל
ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי בחרה באורית גרינבוים-ליפסקי, מנהלת השיווק של שטראוס מים ישראל, לאשת השיווק של חודש אפריל, בזכות הצלחת המהלך השיווקי של תמי 4 BUBBLE BAR.
גרינבוים-ליפסקי היא בעלת תואר במדעי המחשב ו-EMBA במרכז הבינתחומי הרצליה. היא החלה את דרכה בעולם ההייטק במספר חברות הזנק, עבדה מספר שנים בפרטנר תקשורת במגוון תפקידים ניהוליים בחטיבת השיווק, עד הגעתה לשטראוס מים כמנהלת השיווק לפני כ-3.5 שנים.
שוק המים בישראל נאמד ב-2.1 מיליארד שקלים בשנה. במשך שנים מתנהלת בו מלחמה שיווקית מעניינת - המרכזית היא בין 2 תפיסות עולם שונות: הבקבוקים והכדים המינרליים מול ברי המים המסוננים.
שטראוס מים ישראל היא החברה המובילה בשוק ברי המים בישראל, ומשווקת את תמי 4. המותג סימן עצמו כבר לפני מספר שנים כמוביל בקטגורית ברי המים ויצר לעצמו בידול והעדפה ברורה למול המתחרים. בשנתיים האחרונות הפך שוק ברי המים לתחרותי ומאד יצרי. שטראוס מים זיהתה בתחום המים המוגזים את השוק העתידי אליו יתפתחו מתקני המים בבתים.
החברה שקדה בשנים האחרונות על פיתוח חדשני ומוביל של מוצר המספק מים חמים קרים ומוגזים ומיתגה אותו כהזדמנות להעצמת חווית הלקוח והשיקה את תמי 4 Bubble Bar. האתגר היה להשיק את הקטגוריה החדשה ולהשיק בתוכה את המוצר החדש שיוביל את השוק.
לדברי איגוד השיווק, "מהלך השקת תמי 4 Bubble Bar מוכיח את עצמו כמנוע צמיחה משמעותי עבור שטראוס מים, שהציגה בר מים מוגזים חדשני, חווייתי, נוח לשימוש ובעל יתרונות ייחודיים נוספים".
ועדת השיווק של האיגוד טענה בהחלטתה לבחור בגרינבוים-ליפסקי, כי "ההצלחה של המותג בתקופה שבה השוק רווי ותחרותי, היא סממן ליוזמות שיווקיות מדויקות ומוכחות. בפרק זמן קצר הצליח המותג ליצור מודעות והעדפה בקרב המשתמשים".
- 1.שוביניסט 11/05/2014 17:59הגב לתגובה זוהגיע הזמן לבדוק מה קורה בקב שטראוס !!!! החברה מאיישת נשים בלבד לתפקידי שיווק ניהול מותג ומוצר בהוראה מלמעלה כביכול ...יש כאן מקום לחקירה בגין אפליה