4 משרדים העפילו לשלב הבא במכרז לאומית: y&r, גליקמן, באומן וראובני
המכרז על תקציב הפרסום של קופת חולים 'לאומית' מתקדם לשלב הבא. מתוך 8 המשרדים שניגשו: 'ראובני פרידן', 'באומן בר ריבנאי', 'גליקמן נטלר סמסונוב', 'מקאן אריקסון', y&r, 'דרורי שלומי', 'ליאו ברנט' ו'שטרית מדיה גרופ' העפילו 4 לשלב הבא: 'באומן', 'ראובני', y&r ו'גליקמן' שמחזיק בתקציב בשנים האחרונות - כך נודע לאייס.
בשלב הראשון של המכרז בחנה קופת חולים 'לאומית' את איכות ההצעה של משרדי הפרסום, כמו גם את האיתנות הפיננסית של המתמודדים. בשלב הבא אליו העפילו ארבעת המשרדים ייבחנו יכולות הקריאייטיב והאסטרטגיה.
יש לציין כי במקביל למכרז הפרסום של לאומית מתנהל המכרז על תקציב הפרסום של קופת חולים 'כללית' שמחזיקה בתקציב הגדול ביותר מבין קופות החולים בישראל. עם היציאה למכרז הודיעה 'לאומית' כי היא אינה מתנגדת לכך שמשרדים המתמודדים במכרז 'כללית' ייגשו להתמודד גם על תקציב הפרסום שלה, ואכן כך - 3 מתוך המשרדים: 'באומן בר ריבנאי', 'גליקמן נטלר סמסונוב' ו'ראובני פרידן' נמצאים גם בהליך מכרזי מול 'הכללית'.
ב'לאומית' מדגישים בפני המשרדים כי אחת המטרות היא להמשיך בתכנית האסטרטגית תחת הקונספט של "לנו זה אכפת" שהחלה עוד במהלך השנה הקודמת, ולדברי אנשי הקופה קוצרת פירות והובילה למהפך ברמת החברים המצטרפים. ב'לאומית' מציינים עוד כי בשני מועדי המעבר האחרונים בין קופות החולים (במהלך השנה יש 6 מועדים בהם מתאפשר מעבר בין קופות חולים בישראל) הקופה רשמה מאזן חיובי.
תקציב הפרסום של 'לאומית' עתיד לעמוד על בין 5 ל-7 מיליון שקלים. היקף פעילות שזהה לשנים הקודמות ומחושב על פי מספר החברים בה. בהתאם לשקלול זה, תקציב הפרסום של קופת החולים 'כללית' נחשב לגבוה מבין 4 הקופות עליהן נמנות גם 'מאוחדת' ו'מכבי'.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
1.קקיהשתתף במכרז 11/05/2014 18:44הגב לתגובה זו0 0הציפור שלהם מחרבנת לנו על הראש ואנחנו חושבים שזה גשםסגור