'טוויסטד' משיקה חברת פרפורמנס ויוצאת בקמפיין שעוקץ את יהושע ומקאן

משרד הפרסום של אלון מוליאן, קרן פרידמן ואייל גן מור משיק חברת פרפורמנס חדשה עם קמפיין "עקיצות" למתחרים. בראש החברה תעמוד פרידמן
 | 
telegram
(8)

משרד הפרסום טוויסטד בבעלותם של אלון מוליאן, קרן פרידמן ואייל גן מור משיק חברת פרפורמנס חדשה, שתעבוד לדבריו על פי מודל ייחודי. לקידום החברה המשרד (כמו תמיד עם טוויסטד) פותח במיני פרובוקציה ויוצא בקמפיין פרינט ודיגיטל עם מודעות מילים ובאנרים שעוקץ את המשרדים המתחרים כמו לדוגמא 'יהושע TBWA' ו'מקאן אריקסון'.

בראש חברת הפרפורמנס תעמוד קרן פרידמן שתשמש כמנכ"ל. במשרד מציינים כי למעשה תחום הפרפורמנס פעיל מזה שנתיים במשרד, כאשר המהלך הנוכחי בא למתג את הזרוע החדשה. הסוכנות החדשה תפעל במודל ONE STOP SHOP ותעניק ללקוחות שירותי אסטרטגיה מדיה וקריאייטיב מבוססי תוצאות.

קרן פרידמן: "עולם התוצאות הופך להיות קריטי למערך השיווק וגילינו שחברות רבות עובדות מול מגוון גופים בצורה ישירה, ללא אסטרטגיה ברורה וניהול אחיד של כל הגורמים. אנחנו פועלים במודל של סוכנות ולא של מדיה. התפקיד שלנו הוא לבנות ללקוח מערך מדיה ייחודי סביב עולם התוצאות. יש לנו מודל ייחודי לזיהוי קהלים וצרכים ואנחנו מספקים ללקוח את כל המעטפת והשירותים הדרושים לו בעולמות הפרפורמנס - החל מאסטרטגיה ברורה ועד קריאייטיב בולט ומניע לפעולה. אנחנו מעריכים שתוך מספר שנים, תקציב הפרפורמנס של חברות מובילות יהווה נתח גדול ומהותי מתוך תקציב השיווק ומתכוונים להיות שחקן מוביל בקטגוריה".





כאמור, עם ההשקה יוצאת טוויסטד בקמפיין פרינט ודיגיטל ליצירת מודעות לערך המוסף שלה. בין היתר תעלה מודעות פרינט, מודעות מלים ובאנרים שעוקצים את המתחרים מעולם הפרסום המסורתי, שבו כל קמפיין הוא "הימור" שלפעמים מצליח ולפעמים פחות. "המסר ברור: במקום לנחש איזה חלק מתקציב הפרסום באמת אפקטיבי, עוברים למודל של 100% תוצאות ויודעים בדיוק מה תרם כל שקל לשורת המכירות". כך הם מסבירים.

תגובות לכתבה(8):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 8.
    אז טוויסטד משרד לידים (ל"ת)
    אוקיי 14/05/2014 23:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 7.
    מה שמצחיק זה....
    נו מה? 13/05/2014 22:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שמקאן ויהושע באמת לא מבינים בדיגיטל וטוויסטד עוד הרבה פחות מהם. שיהיה להם בהצלחה בעולם השיווק החדש...הזויים :-)
    סגור
  • 6.
    חחחח... מודל של 100% תוצאות
    דוקטור סקפטי 13/05/2014 16:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מקאן, תנו להם בראש ותלמדו אותם איך עושים דיגיטל אמיתי. מהלך בהחלט לא חכם של טוויסטד
    סגור
  • 5.
    לא יודעים מה זה שיווק ומה זה מכירות
    אליהו 13/05/2014 09:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לפרסום יש תפקיד שיווקי ולמכירותצ יש תפקיד מכירתי. שיווק זה לא מכירות. טוויסטד לא מבינים את זה. מפרסם/עסק שהולך רק על "לידים ו- 100% תוצאות" הוא אדיוט ואם יש לו מותג אז זו הדרך הבטוחה לאבד אותו.
    סגור
  • 4.
    מודעות בפרינט, מוליאן תפסיק למצוץ לעצמך (ל"ת)
    הכי פרפורמנס לעשות 12/05/2014 18:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • טען עוד
  • 3.
    אייס - אתם מטעים את הקוראים- כנסו
    בו לשיט 12/05/2014 16:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    "מקימים חברת פרפורמנס" - הטעייה!! בסך הכל ממתגים שירות. להקים חברת פרפורמנס - משמע לייצר מערכת טכנולוגית, מערך אפיליאייט ועוד...
    סגור
  • 2.
    גילו את העתיד
    נו באמת 12/05/2014 16:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם פרפורמנס זה כל כך יעיל למה הקמפיין בפרינט???
    סגור
  • 1.
    עולם השיווק החדש? עכשיו התעוררתם?
    בוריס 12/05/2014 14:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    טוויסטד התעוררו באיחור רק כדי לגלות שכולם עושים קמפיינים ללידים והם לא. שימשיכו לעשות בטוויסטד קמפיינים לבולבולים וישאירו את עבודת הפרפורמנס לאלו שיודעים לעשות את זה
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות