
בגלל מחלוקת כספית: גם משרד הפרסום 'גיתם' מפסיק לעבוד עם רשת 'עונות'
רשת האופנה עונות ומשרד הפרסום גיתם BBDO מסיימים את ההתקשרות לאחר פחות משנה, בשל מחלוקות כספיות שהובילו לפיצוץ בין הצדדים - כך נודע לאייס.
המקרה של 'עונות' - פרידה ממשרד פרסום מסיבות של מחלוקות כספיות - חוזר על עצמו, לאחר שבאוקטובר 2013 היה זה משרד הפרסום
במשרד הפרסום 'גיתם BBDO' ירבו להגיב לידיעה, אך גורמים מקרב ענף הפרסום שמכירים את הנפשות הפועלות, אמרו לאייס כי הפיצוץ בין המשרד לאנשי 'עונות' נבע מהעובדה שרשת האופנה ניסתה לשפר עמדות בגזרת המדיה מול 'גיתם', ולהפחית מגובה העמלות שסוכמו מראש, למרות החוזה בין הצדדים. בגיתם BBDO לא אהבו, בלשון המעטה, את העובדה ש'עונות' מנסה לפתוח במו"מ מחודש לקראת עסקאות רכש המדיה הצפויות וכך הגיעו הצדדים לפרידה בהסכמה משותפת.
עוד נודע לאייס כי בין 'עונות' ומשרד הפרסום הקודם שלה 'פובליסיס' נותרו עניינים לא פתורים. גורמים בסביבת המשרד שופכים אור על התנהלות הרשת ומציינים כי זו עדיין חייבת כסף למשרד הפרסום עבור השירותים שניתנו לה בשנים בהן טיפל 'פובליסיס' בתקציב.
- איה בכור קוחניצקי מונתה לסמנכ"לית קריאייטיב בגיתם BBDO
- נערכים לחג: שופרסל גייסה את עמרי כספי לקמפיין לפסח
ארז אגמון מנהל השיווק של רשת עונות אישר את הידיעה ומסר: אנו מודים לכל הצוות המסור בגיתם, על הליווי המקצועי, בהשקת עונת הקיץ עם הפרנזטורית החדשה של החברה, מיכאלה ברקו. בהחלטה משותפת בין עונות לגיתם, הוחלט על סיום ההתקשרות בשל אי הסכמה על תנאים מסחריים".
לעניין פובליסיס נמסר מ'עונות': "קיימת מחלוקת על חלק מהחיובים הכספיים בגין שנת 2013. הנושא נמצא בדיון בין הצדדים במהלך החודשים האחרונים, וצפוי להיפתר במהלך הימים הקרובים לשביעות רצון הצדדים".
- 4.לדעתי 15/05/2014 18:00הגב לתגובה זויותר מדי שינויים פרסונלייים. בדרך כלל במקרים כאלה הריקבון בא מהראש. לא מכירה את הבעלים אבל מוכנה להתערב שהוא לא האדם ההרמוני והחכם ביותר
- 3.זרובבלה 14/05/2014 12:28הגב לתגובה זואיככככככככככככס!!!
- 2.קיצר, גיתם נכשלו ועכשיו מוציאים רפש? (ל"ת)יוני 14/05/2014 12:21הגב לתגובה זו
- תתבייש 14/05/2014 19:49הגב לתגובה זומנהל השיווק של הרשת ציין למעלה שהפרזנטורית נשארת וגיתם והרשת מציינים שנפרדים בעקבות מחלוקת על תנאים כספיים, אז איך גיתם נכשלו??? עד כדי כך אתה רוצה להשמיץ שמוכן להתעלם מכל היגיון כדי לבזות את המתחרים? אני לא עובד בגיתם ולא קשור לתקציב. סתם מתעב הערות שנובעות מאגו, קנאה ועליבות.
- 1.יוסי 14/05/2014 12:13הגב לתגובה זומתי התעשייה הזאת תפסיק להתחרות על הזן הירוד ביותר של לקוחות שכל מה שמעניין אותם זה המחיר. הם לא ראויים למשרד פרסום.