Modern Talking גרסת 2014: מיתוג מחדש, 3 תקציבים נוספים ופרפורמנס
מתיחת פנים לסוכנות של אבירן מניר ואמיר כהן. "2014 היא שנת ההתבגרות שלנו; עברנו מחלומות על קמפיינים גדולים לעשיית קמפיינים גדולים"
משה בנימין span > a > | 
סוכנות הדיגיטל Modern Talking שהוקמה לפני כשנתיים על ידי אבירן מניר ואמיר כהן עוברת מתיחת פנים קלה עם מיתוג מחדש שכולל לוגו ושפה גרפית מעודכנת. בנוסף מצרפת הסוכנות לשורותיה 3 תקציבים נוספים ומשיקה יחידת פרפורמנס, בהתאם לטרנד שתוקף את התעשייה המקומית.
מהלך המיתוג מחדש שנועד להזיז את Modern Talking למשבצת "משרד הפרסום הדיגיטלי" עוצב על ידי חברת 'קראפטה' המנהלת שת"פ אסטרטגי עם המשרד. הלקוחות שהצטרפו לאחרונה הם: תקציב הדיגיטל של 'מאניה ג'ינס', תקציב הניו מדיה של 'אופנת זברה', ותקציב הניו מדיה של 'פארק המים שפיים'.
הלוגו החדש של Modern Talking
אבירן מניר: "שנת 2014 היא שנת ההתבגרות שלנו וזו גם הסיבה שערכנו מיתוג מחדש. השנה בה עברנו מחלומות על קמפיינים גדולים לעשיית קמפיינים גדולים. אנו גאים מאוד בלקוחות החדשים והוותיקים שהחליטו להשתולל איתנו הקיץ וממש בקרוב נשיק קמפיין בטכנולוגיה ייחודית בפעם הראשונה בישראל".
אמיר כהן: "ארסנל הכלים הדיגיטליים שיצרנו מאפשר ללקוחות להגיע למצב של win win situation בדגש על תוצאות. אנחנו משלבים בין קריאייטיב חד, כלים דיגיטליים חדשים ומדידים ושירות מעולה וכך למעשה ממקסמים את תקציבי הלקוחות שלנו ומגיעים לתוצאות מרשימות".
תגובות לכתבה(20):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
16.מדהימים כל הכבוד! (ל"ת)איה 20/05/2014 14:36הגב לתגובה זו0 0סגור
-
15.שחקו אותה כל הכבוד! אחלה! (ל"ת)ששי (לא מהמשרד שלהם) 18/05/2014 18:46הגב לתגובה זו0 0סגור
-
14.אבירן מבין עניין ...jacob 16/05/2014 11:45הגב לתגובה זו0 0אבירן אומנם קצת פסיכי אבל יודע לעשות את העבודהסגור
-
תודה ג'ייקוב. אני אכן משוגע :) מודה. (ל"ת)אבירן 17/05/2014 22:59הגב לתגובה זו0 0סגור
-
13.בית ספר מהלך לפרסום דיגיטלמוטי 15/05/2014 17:34הגב לתגובה זו0 0אבירן תמשיך לתת בראש תן לאנשים חצי מהיכולות שלך וכל המקום פה מיתקדם העלאהסגור
- טען עוד
-
12.מיתוג מחדשגדול מימדים 15/05/2014 14:46הגב לתגובה זו0 0ל 8 יוגב החכם.למה לזלזל . קודם תומר מה אתה מסוגל ואם אתה דווקה יכול לתת דעה מקצועים בתחום זה .לך תחגוג בל״ג בעומר .סגור
-
על בדיקות שגיאות בוורד שמעת?יוגב 15/05/2014 15:27הגב לתגובה זו0 0קודם תלמד לכתוב לפני שאתה משחרר את הגאוניות שלך לעולם. אני מסוגל ועשיתי לא מעט וגם הם מסוגלים ועשו - אבל קמפיין לזברה לא יכול להיקרא קמפיין גדול. מה בדיוק הם יעשו עם זה, פעילות ספר לנו פורצת דרך? וכבר עשיתי מדורה עם הילדה אתמול, תודה על ההצעה.סגור
-
היי יוגב קבל:מנהל הלקוח 17/05/2014 22:59הגב לתגובה זו0 0אני במקרה מנהל את הלקוח, אספר לך משהו: בחודשיים האחרונים עלו המכירות של פריטים מאוד מסויימים בזברה ונחש אילו פריטים? אותם פריטים שקודמו באמצעות קמפיין הדיגיטל .... סתם חומר למחשבהסגור
-
11.אני אספר לכם מה שהם לא יכוליםאני אספר 15/05/2014 14:17הגב לתגובה זו0 0הם מנהלים תקציבי פייסבוק אינסטגרם של מלא משרדי פרסום גדולים ועובדים בצניעות בלי קרדיט כדי לא לעשות בלאגן כול הכבוד לכם חברים אני גאה בכםסגור
-
10.תודה רבה חברים! (ל"ת)אבירן 15/05/2014 14:14הגב לתגובה זו0 0סגור
-
9.תותחים!!תמר 15/05/2014 13:17הגב לתגובה זו0 0הכי מעולים בתעשיה!סגור
-
8.כמה מילות באזזז בכתבה אחתיוגב 15/05/2014 13:00הגב לתגובה זו0 0כמה שטויות. זברה? פארק שפיים? אלו הקמפיינים הגדולים שלכם? פרופרומנס?? נו באמת. התעשיה הזאת עפה על עצמה.סגור
-
בהערכה שלי יש פהמדיהמן 15/05/2014 13:22הגב לתגובה זו0 0מיליון וחצי-שניים בתקציב מדיה. אם זה הרבה אז לבריאותסגור
-
7.תודה רבה רבה (ל"ת)אמיר 15/05/2014 12:50הגב לתגובה זו0 0סגור
-
6.זה נראה שכל מי שיוצא מזרמון עושה חיל (ל"ת)הדר 15/05/2014 12:32הגב לתגובה זו0 0סגור
-
5.הכי מתוחכמים בשוקגל 15/05/2014 12:27הגב לתגובה זו0 0נגעת הרווחת! שאפו.סגור
-
4.משוגעים כאלה!לירן 15/05/2014 12:12הגב לתגובה זו0 0כל הכבוד תותחיםסגור
-
3.תותחי עלאיה 15/05/2014 12:11הגב לתגובה זו0 0כל הכבוד! אנשים מוכשרים מאודסגור
-
2.גיל (ל"ת)אין על קלאב אופנה 15/05/2014 12:08הגב לתגובה זו0 0סגור
-
1.מהממים כול הכבד (ל"ת)ליטל 15/05/2014 11:58הגב לתגובה זו0 0סגור