
הדבר הבא? אורי לברון, אייל לינור, עדי אורזל וחגי שחר השיקו את Warlock
שיתוף פעולה מעניין שנרקם בשנה החולפת בין 4 בכירים מתחומי השיווק, הפרסום והטכנולוגיה הביא לאחרונה להקמת
שניים מהשותפים, אורי לברון ואייל לינור, מגיעים מעולמות השיווק והפרסום ואילו עדי אורזל וחגי שחר מגיעים מהתחום הטכנולוגי המשיק לזירת הפרסום.
לברון (50) הוא מוותיקי תעשיית הפרסום ושותף מלא לעובדת היותו של אדלר חומסקי אחד מ-3 המשרדים המובילים בישראל, ממנו הוא פרש לפני שנתים. הוא נכנס לענף הפרסום ב-1988 כקופירייטר במשרד קטן. התחנה הבאה שלו הייתה בליניאל DDB שם כיהן כמנהל קריאיטיב. לאדלר-חומסקי הוא הגיע ב-1997 והצטרף אליו כשותף מייסד. לברון כיהן במספר תפקידים במחלקת הקריאייטיב, כמנכ"ל משותף בזרוע הדיגיטל של המשרד Grey אינטראקטיב ובתפקידו האחרון שימש כמנהל מחלקת האסטרטגיה. בנוסף, במהלך שנותיו במשרד לקח חלק פעיל בקמפיינים פוליטיים לצידו של ראובן אדלר.
אייל לינור נחשב לאחד מיועצי הפרסום/מיתוג/שיווק/אסטרטגיה המובילים בישראל בשנים האחרונות. בעבר שימש לינור כסמנכ"ל הקריאייטיב פלנינג של מקאן אריקסון ולקח חלק פעיל בבניית מותגים רבים בישראל כגון בזק, ישראכרט, סלקום, פלאפון, יופלה, האגיס ועוד.
עדי אורזל מגיע מתחום הפרסום בדגש על טכנולוגיות וחדשנות בתחום הדיגיטל. אורזל היה ממקימי 'אדסמרקט' יחד עם עופר דרוקר שבחלוף השנים הפכה לחברת הפרפורמנס המוצלחת ביותר שקמה בישראל 'מטומי'.
חגי שחר מגיע מתחום הביג דאטה. הוא היה אחד ממייסדי NuConomy - חברה טכנולוגיה ופרסום דיגיטלית שמאוחר יותר נרכשה על ידי לייבפרסון (בשנת 2010). לאחר הרכישה שימש שחר כדירקטור בחברה.
לפני 3 ימים פורסם בבלוג שנמצא באתר החברה הפוסט הראשון ובו ההכרזה על תחילת העבודה הרשמית. בפוסט מסבירים השותפים על הקו שמנחה את פעילותה של Warlock (מכשף; קוסם, ידעוני על פי מורפיקס) ובו מצוין כי "המטרה שלנו היא פשוטה. נהפוך את הלקוחות שלנו לחכמים ביותר שיש לגבי הקריאייטיב שלהם. נעשה זאת בדרך שתבהיר מהם מרכיבי הקריאייטיב שמניעים מעורבות ותגובה, ומשנים את הדרך בה פרסומות וקמפיינים נוצרים ומבוצעים".
עוד נכתב בפוסט: "באמצעות פלטפורמת הניתוח המתמטי שלנו אנחנו יכולים לעזור ללקוחות שלנו להבין מה מניע הצלחה, ולהגדיר מתודולוגיה חדשה לבניית מהלך פרסום המבוסס על מידע מוכוון פרפורמנס ומודל הקריאייטיב DNA הייחודי שלנו".
אכן, מילים גדולות נכתבו ונזרקו לאוויר, אך לזכותן של הנפשות הפועלות ניתן לומר שהקבלות כבר הוצגו על ידם בלא מעט הזדמנויות ומבחנים. אתר החברה מופיע נכון לעכשיו בגרסה אנגלית בלבד, מה שמרמז לשוק הבינלאומי אליו פונה החברה שממוקמת ברחוב הברזל 31 בתל אביב. לא ברור, עם זאת, באיזו קטגוריה תתחרה החברה, האם כמשרד פרסום לכל דבר, האם כחברת ייעוץ אסטרטגית שתלווה חברות, מפרסמים או אפילו משרדי פרסום, או כחברה שתתמקד בבניית מותגים.
- 1.אייל 15/05/2014 18:32הגב לתגובה זואני מקווה שאתם מבינים את המוצר שלכם, כי כרגע, לפחות משה בנימין לא מבין מה זה הדבר הזה, ואם העיתונאי לא מבין, אז גם הקוראים לא. הרבה מילים גבוהות וסיסמאות. מזכיר לכם להתמקד במוצר ולא ביח"צ. תזכרו את ערן גפן שתמיד שלפני שהיה לו איזה רעיון, הוא כבר רץ לעיתונים ושיווק וייחצ"ן ובסוף חזר עם הזנב בין הרגליים. ושיהיה בהצלחה. כי לפחות לברון הוא איש טוב :)