ניו יורק מחכה להם: שיתוף פעולה ראשון בין איגוד הפרסום הישראלי לאמריקאי

את השת"פ הוביל אדם אבנון, ובמסגרתו תתקיים תחרות קריאייטיב בנושא מיגור הרעב במדינת ישראל בה ישתתפו פרסומאים מקומיים מתחת לגיל 32
 | 
telegram
(2)

איגוד חברות הפרסום מישראל חתם על הסכם שיתוף פעולה עם מקבילו בארה"ב, איגוד הפרסום האמריקאי ה-4A'S. במסגרת שיתוף הפעולה יקיימו איגוד חברות הפרסום, "הבצפר" וארגון 'לתת', תחרות קריאייטיב בנושא מיגור הרעב במדינת ישראל, כאשר המצטיין בה יטוס לניו יורק, להשתתף בתחרות האמריקאית תחת הכותרת ADS - advertising do something, שתתקיים ב-4 ביוני בחסות עיריית ניו יורק.

את שיתוף הפעולה הוביל אדם אבנון, מנכ"ל y&r ישראל, האחראי על חטיבת ההשתלמויות וההכשרות מטעם האיגוד יחד עם יגאל בראון מנכ"ל 'הבצפר' ואיגוד חברות הפרסום.

החיבור בין האיגוד המקומי למקבילו בארה"ב הינו חלק ממדיניות איגוד חברות הפרסום לחיזוק המקצוענות של התעשייה, באמצעות העשרת תכניות, התמקדות בקריאייטיב ופיתוח טאלנטים.

ישראל הינה המדינה היחידה מחוץ לארה"ב שתשלח נציג מטעמה לתחרות הקריאייטיב האמריקאית, שתתקיים בהשתתפות 120 אנשי פרסום צעירים עד גיל 32, מכל רחבי ארה"ב, אשר יקבלו בריף לקמפיין שמטרתו מיגור הרעב בניו יורק.

התחרות תחל בשעות הבוקר בעת קבלת הבריף, דרך הרצאות מקצועיות, פרזנטציות לפני צוות השופטים האמריקאי וסיום בטקס גאלה חגיגי של עיריית ניו יורק, בנוכחות אנשי פרסום, תרבות ושחקני קולנוע אמריקאים הנותנים את חסותם לאירוע.


התחרות מיועדת לאנשי קריאייטיב, פלנרים, תקציבאים, אנשי דיגיטל, אנשי מדיה עד גיל 32 בלבד, שעובדים במשרד פרסום החבר באיגוד הפרסום.
הרעיון יכול להיות מוצג כקונספט, אסטרטגיה, רעיון מדיה, רעיון בדיגיטל, או כל רעיון אחר פרסומי/שיווקי אשר יקדם את מטרת הבריף ועונה על הקריטריונים הבאים: מקורי, אפקטיבי, בר יישום ומדיד. על המתמודדים יהא להביא רעיון יצירתי, תוך 24 שעות ולהציג אותו בפני צוות שופטים.

הבריף יינתן ב'בצפר' של חברות הפרסום בנמל תל אביב, ב-26 במאי, בשעה 16:00, בנוכחות נציגי ארגון 'לתת'. על המתמודדים להציג את הרעיונות למחרת, (27.5), בשעה 16:00 מול נציגי ארגון 'לתת', צוות שופטים של האיגוד ומרצים מ'הבצפר'. לכל מועמד יינתנו 3 דקות להציג את הרעיון.

אדם אבנון אישר את הדברים ומסר: "אני שמח שהשיחות והמגעים שניהלנו בתקופה האחרונה עם האיגוד האמריקאי הבשילו לכדי חיבור אסטרטגי שגם הפרסומאים וגם המפרסמים ייהנו ממנו בשנים הקרובות. האירוע הקרוב הוא דוגמה חיה לכך ובקרוב נודיע על מהלכים משותפים נוספים".

תגובות לכתבה(2):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    התחיל לעבוד...! (ל"ת)
    גידי 18/05/2014 18:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    תחליף את יגאל (ל"ת)
    אדם 18/05/2014 16:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות