הקשר הולך ומתהדק: GPS שכר קומה בבניין גיתם והחל לרכוש מדיה דרך TMF
מינואר 2014, בניין גיתם BBDO ברחוב ראול וולנברג 8 בתל אביב, כולל יותר ממשרד פרסום אחד. הבניין שהיה בבעלות גיתם (נמכר לפסגות ב-76 מיליון שקלים והושכר מחדש ל-10 שנים) כולל 6 קומות ומאכלס מתחילת השנה גם את ארועטי ברמן GPS ואנדרומדיה בקומתו השנייה, ובנוסף חברה המתמחה בקידום אתרים באינטרנט.
כזכור, במהלך אוקטובר 2013 ולצד הניסיונות של דרורי שלומי לקנות את חלקו של גיתם BBDO במשרד, העומד על 30%, החלו להירקם מגעים בין ארועטי ברמן GPS לגיתם BBDO. המודל עליו סיכמו שני המשרדים דיבר על עסקה שתלויה בביצועי GPS, על פי יעדים מוסכמים ובהתאם לזאת יחליט גיתם BBDO על כניסתו כשותף למשרד.
עם זאת, לאייס נודע כי שלב ראשון ברומן בין הצדדים כבר יצא לדרכו - בגזרה החשובה מכל - המדיה. לאחר שנים בהן פעל תחת חסותה של קבוצת אדלר וקנה את המדיה באמצעות מדיה-קום החל GPS לרכוש מדיה באמצעות חברת TMF שנמצאת בבעלותם המשותפת של גיתם BBDO ויהושע TBWA.
נכון לעכשיו, המשרדים פועלים בהפרדה מוחלטת ו-GPS שכולל כיום כ-20 עובדים, משלם למשרד שכירות חודשית כשם שעושות 2 החברות הנוספות שחולקות עימו את הקומה השנייה. גורמים בענף אומרים לאייס כי ייתכן גם שכניסת גיתם ל-GPS לא תבוא לידי ביטוי בכסף שיעבור ידיים, דהיינו השותפים ב-GPS לא יממשו את מניותיהם במשרד בדרך של מכירה לגיתם. לדברי אותם גורמים, השותפים ב-GPS, דודי ברמן ויוסי ארועטי, שכרגע מנהלים את הפעילות השוטפת, מעוניינים יותר מכל לראות את גיתם מעורב בניהול המשרד, במטרה להקל עליהם את המעמסה. אחת הדרכים היא לצרף למשרד נציג בכיר מקבוצת גיתם BBDO שיהפוך לרוח החיה וידווח לבעלים.
על פי יפעת בקרת פרסום, סיים GPS את שנת 2013 בירידה קלה של 2% בהיקפי הפעילות, מ-42.5 מיליון שקלים בסיכום 2012 ל-41.6 מיליון שקלים בסיכום 2013. על לקוחות המשרד המובילים נמנים 'ארקיע', 'מטרומוטור',
'שלמה SIXT ו'סונול'. היקפי הפעילות של גיתם עומדים על כמעט פי 5 מ-GPS. את 2013 סיים המשרד עם מחזור של 191.3 מיליון שקלים לעומת 222.4 מיליון שקלים, ירידה של 14%.
ממשרד הפרסום גיתם BBDO לא התקבלה תגובה.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
3.טוב שנזכרתםמירב 01/06/2014 15:26הגב לתגובה זו0 0זה כבר חצי שנה ...סגור
-
2.שני משרדים מיושנים שעומדים בפני שוקת שבורההאמת 29/05/2014 11:21הגב לתגובה זו0 0היום מנהל השיווק והמנכ"ל כבר יודעים מה הם רוצים והם כבר לא מפחדים. קריאייטיב לחוד, הפקה במחיר עלות, קניית מדיה לבד, אינטרנט לחוד. נגמר עידן ה"שותפים" מתחיל עידן ה"ספקים". תפנימו, נגמרו החגיגות.סגור
-
1.למה למשרד קטן בצמיחה לחבור למשרד גדולבצניחה? (ל"ת)בוא נוחיל'ה הולכים 28/05/2014 17:32הגב לתגובה זו0 0סגור