בדרך לניו יורק: גיא נגלר מגליקמן נטלר סמסונוב הוא הזוכה בתחרות ה-4A'S
גיא נגלר, מנהל לקוחות דיגיטל במשרד הפרסום 'גליקמן נטלר סמסונוב' הוא הזוכה הגדול בתחרות הקריאייטיב של איגוד הפרסום הישראלי שנערכה אמש. התחרות היא חלק משת"פ שנעשה לראשונה בין האיגוד המקומי למקבילו בארה"ב ה-4A'S, עבור פרסומאים צעירים (מתחת לגיל 32) ולמען מטרה חברתית.
הבריף שהועבר למתמודדים על ידי 'הבצפר' ארגון 'לתת' ואיגוד חברות הפרסום עסק ב"אי ביטחון תזונתי במדינת ישראל". המתמודדים קיבלו 24 שעות להציג רעיון ובסופו של יום הוגשו 25 קמפיינים שמטרתם מיגור התופעה, וזה של נגלר נבחר לבולט ביותר, מה שמזכה אותו בטיסה לניו יורק, שם הוא על ישתתף בתחרות האמריקאית תחת הכותרת ADS - advertising doing something.
במקום השני זכתה הלנה שיין, ארט דיירקטור במשרד הפרסום גיתם BBDO, ובמקום השלישי זכו יוליה פלדמן, פלנרית במשרד הפרסום 'ברוקנר נטע יער' ודרור לביא, קופירייטר במשרד הפרסום 'ברוקנר נטע יער'.
יצוין כי, ישראל היא המדינה היחידה מחוץ לארה"ב שתשלח נציג מטעמה לתחרות הקריאייטיב האמריקאית, שתתקיים בהשתתפות 120 אנשי פרסום צעירים עד גיל 32, מכל רחבי ארה"ב, במסגרתה יקבלו בריף לקמפיין שמטרתו מיגור הרעב בניו יורק.
התחרות האמריקאית תימשך כעשר שעות. תחל בשעות הבוקר בקבלת בריף, דרך הרצאות מקצועיות, פרזנטציות לפני צוות השופטים האמריקאי וסיום בטקס גאלה חגיגי של עיריית ניו יורק, בנוכחות אנשי פרסום ותרבות אמריקאים הנותנים את חסותם לאירוע.
צוות השופטים כלל את אמיר גיא יו"ר איגוד הפרסום ומנכ"ל משותף ב'אדלר חומסקי & ורשבסקי', יגאל בראון מנכ"ל 'הבצפר' ואיגוד חברות הפרסום, נבו כרמי משנה למנכ"ל ב'יהושוע TBWA', און גולדשטיין מנכ"ל משותף ב'לעומק התודעה', אלעד הרמל סמנכ"ל לקוחות ב'אדלר חומסקי& ורשבסקי', רועי גוטמן מנהל קריאייטיב ב'ראובני פרידן', משה סייקביץ' - מנהל קראיטיב ב-y&r ישראל, עופר גולן מנהל קורס קופירייטינג ב'בצפר' ובעלים של משרד Texteam, רוני אפלבוים מנהל קורס קופירייטינג ב'בצפר' ומרצה בתחום החשיבה היצירתית, ערן וינטרוב מנכ"ל ארגון 'לתת', דקלה ברק מנהלת תקשורת שיווקית ארגון 'לתת' וצחי לנגר - סמנכ"ל שיווק וגיוס משאבים ב"לתת"
בין מקדמי השת"פ נמנה שחר פרבר, סופרוויזר ב-y&r ניו יורק שיזם את האירוע יחד עם איגוד הפרסום האמריקאי לצד אדם אבנון מנכ"ל y&r ישראל, האחראי על חטיבת ההשתלמויות וההכשרות מטעם האיגוד יחד עם יגאל בראון מנכ"ל 'הבצפר' ואיגוד חברות הפרסום.
לדברי אבנון: "אני שמח שהשיחות והמגעים שניהלנו בתקופה האחרונה עם האיגוד האמריקאי הבשילו לכדי חיבור אסטרטגי שגם הפרסומאים וגם המפרסמים ייהנו ממנו בשנים הקרובות. האירוע הקרוב הוא דוגמה חיה לכך ובקרוב נודיע על מהלכים משותפים נוספים".
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
3.Doesn't matter who gets the credit right?!Sarit 07/06/2014 23:34הגב לתגובה זו0 0In fact, Shahar Ferber was the one who came up with the idea then initiated the collaboration and then for the next 10 months went on to execute the plan and put it into effect! (You can find his name there somewhere…in small letters)סגור
-
2.כל הכבודטל 30/05/2014 00:28הגב לתגובה זו0 0כל הכבוד גיא! גאווה גדולה...אין לי ספק שתמשיך להצליח ולהגיע לגדולותסגור
-
1.בדרך לניו יורק: גיא נגלר מגליקמן נטלר סמסונובלינדוש 29/05/2014 13:28הגב לתגובה זו0 0רוצה תחרויות לפרסומאים זקניםסגור