
בשקט בשקט: 'דובצקי' נכנס למערך הפרסום של 'מנורה' לצד 'ראובני פרידן'
משרד הפרסום דובצקי זקס אוברוצקי משתחל לתוך מערך הפרסום של קבוצת מנורה - כך נודע לאייס.
'דובצקי זקס אוברוצקי' ישמש כמשרד הפרסום השני של קבוצת מנורה לצד ראובני פרידן שימשיך לשמש כספק שירותי הפרסום הראשי כפי שעשה בשנים האחרונות. תקציב הפרסום של 'מנורה מבטחים' כולל את הפרסום עבור בית ההשקעות שיישאר בידי ראובני פרידן ו'מנורה מבטחים פנסיה' - שזהו החלק שיעבור לידי דובצקי יחד עם קרנות ההשתלמות.
תקציב הפרסום של 'מנורה' ידע עליות וירידות בשנים האחרונות. על פי יפעת בקרת פרסום הוא עמד ב-2010 על כ-8 מיליון שקלים, ב-2011 על כ-5 מיליון שקלים וב-2013 הגיע לשיאו ב-5 השנים האחרונות עם תקציב שנסק לכ-15 מיליון שקלים. ב-2014, נכון לרגע זה עומד התקציב על כ-5 מיליון שקלים.
משרד הפרסום 'דובצקי זקס אוברוצקי' הוקם ב-1985 ונמצא בבעלותם של יהודה זקס, יהודה דובצקי ואורי אוברוצקי. דובצקי, הוא המעצב הגרפי שאחראי על כל מה שנוגע לאסתטיקה ונראות הקמפיינים במשרד. זקס, במאי קולנוע ובעל תואר בכלכלה, אחראי על התוויית האסטרטגיה בניהול הקמפיינים ואורי אוברוצקי שהחל את עבודתו בענף הפרסום לפני כ-20 שנה אחראי להתנהלות השיווקית של המשרד.
על לקוחות המשרד כיום נמנים: קבוצת UMI ישראל, איסוזו, שברולט, ביואיק, קאדילק, המכללה האקדמית נתניה, פאוור קארד, רשת המסעדות ג'פניקה, קבוצת חשבים וגם מותג אופנת הילדים הבין לאומי EPK. יצוין עוד כי במשרד מועסק גם דור ההמשך של השותפים המייסדים: דניאל זקס ומוש דובצקי לצד סמנכ"ל הלקוחות אורי עמיר.
'דובצקי זקס אוברוצקי' ו'ראובני פרידן' אישרו את הפרטים.
- 1.יואב 02/06/2014 19:29הגב לתגובה זוהרכבת כבר החליטה לעזוב , עכשיו מנורה מי יהיה הבא לברוח....