דומה באופן חשוד: תאגיד מחזור נורבגי העתיק את הסרט של תאגיד 'תמיר'?

הפרסומת של תאגיד המחזור הישראלי שעלתה לפני כ-9 חודשים הציגה ילדים ממחזרים כגיבורי על. הגרסה הנורבגית עלתה לפני 3 חודשים ודומה להפליא
 | 
telegram
(5)

בכל רחבי העולם המערבי מציינים היום (יום ה) ה-5 ביוני את יום איכות הסביבה העולמי. ואם כבר באיכות הסביבה עסקינן, חדי העין בקרב עכברי הפרסום מצאו לאחרונה פרסומת נורבגית שדומה באופן חשוד לפרסומת של תאגיד המחזור הישראלי 'תמיר' שעלתה לאוויר לפני כ-9 חודשים.

הפרסומת הנורבגית עלתה לאוויר לפני כ-3 חודשים ונדרש אך מבט קל כדי להבחין בנקודות הדמיון. בפרסומת הישראלית של גליקמן נטלר סמסונוב כיכבו 3 ילדים שהוצגו כגיבורי על בתלבושות תואמות על רקע פס קול שמזכיר את מלחמת הכוכבים. הילדים הוצגו בסיטואציות ביתיות שונות: חוטפים קופסת דגנים מידי האם, בקבוק מיץ ריק, ארגז מלא מיכלים ריקים ועוד. לעומתה, הפרסומת הנורבגית כוללת לא רק ילדים אלא מבוגרים ואפילו סבתא אחת לוחמנית. המציגים לבושים אף הם בתלבושות של כוכבי על ואף מוצגים כ"סופר-הירוס" בליווי מוסיקה שמזכירה את זו של הסרט הישראלי. 2 הפרסומות מסתיימות בסצינה שבה כל השחקנים מתייצבים לצילום משותף.

סרטון הפרסומת הישראלי של תמיר


סרטון הפרסומת של תאגיד המחזור הנורבגי


תאגיד המחזור 'תמיר' פועל ליישום "חוק האריזות" שנקבע ב-2011 על ידי המשרד להגנת הסביבה. התאגיד הוקם על ידי היצרנים והיבואנים ופועל מול הרשויות המקומיות ברחבי הארץ הן לצורך איסוף האריזות, הבאתן למחזור ומניעת הטמנת פסולת מזיקה לסביבה, והן בהסברה ובחינוך למחזור ולשמירה על איכות הסביבה.

תגובות לכתבה(5):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    העתיקו מ...
    ירון 05/06/2014 23:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    http://youtu.be/uwRLp4N4EcA וגם מ... http://youtu.be/Na_EaZfWCPM וגם מ... http://youtu.be/vErQCmd_8AY וגם מ... http://youtu.be/dwK95iQlH8A או במילים אחרות: אף רעיון כאן לא מקורי, גליקמן תרגיעו...
    סגור
  • 4.
    אין גבול לפרובינציאליות
    כתב צבוע 05/06/2014 22:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נראה אותך עושה כתבה כל פעם שקמפיין ישראלי מעתיק מחול... בערך כל קמפיין שלישי
    סגור
  • 3.
    ממש פלגיאט בוטה
    ג׳וני חסון 05/06/2014 20:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ולסיום ״2 הפרסומות מסתיימות בסצינה שבה כל השחקנים מתייצבים לצילום משותף״ - אכן תמונות קשות
    סגור
  • 2.
    באמת כזה רעיון פורץ דרך
    אנונימי 05/06/2014 20:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי היה מאמין שמישהו אחר יחשוב על זה גם
    סגור
  • 1.
    דומה מידי.... (ל"ת)
    יעל 05/06/2014 16:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות