מודעות בקול. דייויד בואי
צילום: יח"צ

עושים רעש: סדרת מודעות "בקול" של באומן בר ריבנאי תופיע במגזין הארכייב

לאחר מודעות ford שהופיעו במגזין הפרסום היוקרתי לפני חודש, זו סדרת המודעות השנייה השנה. ערן ניר: "כבוד גדול. אנחנו תמיד גאים להיכנס למגזין"
משה בנימין | (1)

שנה שנייה ברצף: לאחר שהופיעו במגזין הפרסום היוקרתי 'ארכייב' בשנה שעברה, גם השנה קמפיין המודעות של באומן בר ריבנאי עבור ארגון בקול יזכה לחשיפה בינלאומית כשיופיע במהדורה שתתפרסם ביולי הקרוב.

בשנה שעברה היה זה קמפיין הנגשת מופעי המוסיקה של הארגון לטובת ציבור כבדי השמיעה שנבחר להיכנס למגזין. יצוין עוד כי זהו הקמפיין השני של המשרד שנבחר למגזין בחודשיים האחרונים.

במודעות מוצג קונספט ויזואלי פשוט אך מתוחכם שבו סקאלת הווליום מוצגת באמצעות אייקונים מוסיקליים ידועים. תמונת האייקון המוסיקלי: הראפר סנופ דוג, מיילי סיירוס, סולן להקת KISS ודייויד בואי נחשפת בהדרגה משמאל לימין, כאשר משמאל לתמונה הראשונה ומימין לתמונה האחרונה מופיע הכיתוב MIN (מינימום) ו-MAX (מקסימום) כפי שנהוג למצוא על מכשירי הגברה.

לדברי ערן ניר, מנהל קריאיטיב בבאומן בר ריבנאי: "אנחנו תמיד גאים להכנס למגזין היוקרתי. לשמחתי, השנה זה כבר הקמפיין השני שלנו שנבחר להכנס, יחד עם מודעת ford explorer שנבחרה לפני כחודש, גם היא, כמו סדרת המודעות של "בקול" פורסמו לראשונה בתחרות "דג הזהב" האחרונה. זה כבוד גדול".

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    מודעות פגז (ל"ת)
    רינו 08/06/2014 18:12
    הגב לתגובה זו