
לאחר 4 שנים עם ליאו ברנט: תקציב הפרסום של האקדמית 'כנרת' יוצא למכרז
לאחר 3 שנים עם ליאו ברנט מקבוצת פובליסיס (בזמן קבלת התקציב עוד פעל תחת השם 'רגב קוויצקי') המכללה האקדמית כנרת מוציאה את תקציב הפרסום שלה למכרז.
הבוקר (יום א') פורסם המכרז באתר המכללה, ובין תנאי הסף שלו נדרש מהמתמודדים ניסיון בעבודה עם גופים אקדמיים וכן הצגת ניסיון במתן שירותי פרסום הכוללים: תכנון אסטרטגי, קריאייטיב ופרפורמנס.
משרד הפרסום 'ליאו ברנט' כיום תחת ניהולו של גיא קלנר יסכם 4 שנים של עבודה משותפת עם המכללה. בשנת 2011 התקציב הועבר אליו לאחר שטופל בלם מרגלית ולאחר 3 שנים מימשה המכללה אופצייה להארכת ההתקשרות בשנה נוספת שתסתיים בחודשים הקרובים. לאייס נודע כי 'ליאו ברנט' יתמודד על התקציב גם במכרז הנוכחי. בשנים האחרונות נע תקציב הפרסום של המכללה בין 1.5 ל-2.5 מיליון שקלים במחירים ריאליים.
במכללה האקדמית כנרת לומדים כ-2500 סטודנטים בבית הספר להנדסה ובבית הספר למדעי החברה והרוח. בנוסף, פועלים בקמפוס: בית ספר למכינות קדם אקדמיות ומכינות לבגרות, יחידה ללימודי תעודה, מכינות בית ספר למחוננים וחטיבה ללימודי תעודה.
- 2.(ל"ת)נו..הגיע הזמן להתקדם 09/06/2014 11:34הגב לתגובה זו
- 1.יש להם שת"פ עם מקאן ....#רקאומר (ל"ת)אייל 08/06/2014 16:37הגב לתגובה זו
- מכון שכטר 08/06/2014 22:46הגב לתגובה זומחנכים לסובלנות מכון שכטר