חברת חשמל תקע שקע תינוק
צילום: יוסי וייס, יח"צ
פרסום ראשון

יוקרתי ומתגמל: 4 משרדי יח"צ העפילו לשלב הפרזנטציות במכרז חברת החשמל

לאחר ש-10 משרדים ניגשו למכרז, 3 הגיעו לשלב הפרזנטציות בדרך לזכייה בתיק שנחשב ליוקרתי ולמתגמל יחסית בעולם היח"צ - כ-200 אלף ש' בשנה
אלכסנדר כץ | (4)

4 חודשים לאחר סיום מועד הגשת ההצעות במכרז התקשורת של חברת החשמל, וההליך בדרך לסיומו. לאייס נודע כי היום (יום ב') קיימה חברת החשמל את שלב הפרזנטציות, ו-4 משרדים הציגו את התכנית התקשורתית שהם מייעדים לחברת החשמל בגזרת התקשורת הכללית והכלכלית, גיבוש אסטרטגיה תקשורתית, התנהלות בתקופת משבר ועוד.

המשרדים הם גיתם שמטפל בתקציב החברה ב-4 השנים האחרונות, ארד תקשורת שהיה המשרד שטיפל בתיק חברת חשמל עד לסוף 2009, משרד Together של רונן משה, וצור תקשורת בבעלותו של רונן צור.

השלב הבא במכרז אותו מנהלת חטיבת האסטרטגיה והתקשורת של החברה בניהולו של הסמנכ"ל אורן הלמן, הוא למעשה הבחירה במשרד שיטפל בתקציב, לאחר שהמשרדים שהציגו היום יקבלו ניקוד, ולאחר שמעטפות המכרז בהן הצעת המחיר, תיפתחנה גם כן, ותשוכללנה עם הניקוד על הפרזנטציות.

על פי הערכות בשוק התקשורת, לצד היוקרה שבטיפול בתיק מעין זה, הוא נחשב גם לאחד המתגמלים במשק הישראלי - עם ריטיינר של עד 200 אלף שקלים בשנה, קצת מעל 16 אלף שקלים בחודש עבור 50 שעות ייעוץ. המכרז הוא לשנה, עם 3 אופציות של שנה כל אחת מהן.

חברת החשמל היא מונופול בתחום החשמל, ולמרות זאת משקיעה מיליוני שקלים בשנה בפרסום וביחסי ציבור. לצד תקציב פרסום שעומד על כ-10 מיליון שקליםבו זכה אדלר חומסקי בחודש אפריל 2013, החברה מחזיקה סמנכ"ל רגולטציה ותקשורת, דוברת, ודוברי מחוזות. בנוסף היא מחזיקה במשרד יח"צ ובמשרד לובינג - משרד 'אימפקט'.

את תגובת חברת החשמל לא ניתן היה להשיג.

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    גולן 10/06/2014 16:15
    הגב לתגובה זו
    כאשר הוא מיחצן את ועד העובדים ופועל איתם נגד הנהלת החברה, במקרים רבים?!
  • If you cant beat him, join him (ל"ת)
    simple 10/06/2014 18:26
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    למה לא בצע זכה (ל"ת)
    אבי 09/06/2014 22:18
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    גיתם הכי חזק, שני רונן צור (ל"ת)
    יאמי דמי 09/06/2014 18:06
    הגב לתגובה זו