לאחר הזכייה בשנה שעבר: ארז ברגבאום מחברת התוכן C ישפוט ב-CRESTA
תחרות הפרסום CRESTA (חיבור של צמד המילים Creative Standarts) תתקיים השנה בפעם ה-22 מאז היווסדה ב-1993. 3 שופטים ישראליים (או ישראלים לשעבר) זומנו לסגל הרחב והבכיר.
לאחר הזכייה בתחרות בשנה שעברה (כסף עבור פרויקט האמהות הדוקומנטרי לפרוקטר אנד גמבל, שזכה גם ביורובסט והיה לעבודה הראשונה אשר זכתה בפרסי התוכן השיווקי מעולם בפרוקטר אנד גמבל העולמית), מנכ"ל חברת התוכן השיווקי C ישפוט בקטגוריית הדיגיטל של התחרות.
הקמפיין הזוכה של C
לצידו של ברגבאום בקטגורייה זו ישפוט גם ניר רפואה, כיום ראש תחום החדשנות במקאן מזרח אירופה ולשעבר סמנכ"ל הקריאייטיב של מקאן דיגיטל. בקטגורית הדיגיטל יתמודדו השנה 171 עבודות מיותר מ-40 מדינות אשר כוללות, בין השאר, קמפיינים דיגיטליים, אתרי אינטרנט, קמפיינים סלולריים, אפליקציות סלולריות מתקדמות ועוד.
בנוסף לברגבאום ורפואה, סגל שופטי התחרות כולל את גדעון עמיחי לשעבר מבעלי שלמור אבנון עמיחי וכיום הבעלים של NO,NO,NO,NO,NO,YES סוכנות הפרסום שהקים בניו יורק לפני יותר משנה. עמיחי ישמש כנשיא של אחת מקטגוריות השיפוט כפי שעשה גם בפסטיבל קאן לפרסום.
בשנת 2013 הוגשו לתחרות CRESTA כ-3,200 עבודות (רק לצורך ההשוואה, לקאן יוגשו השנה יותר מ-37,000 עבודות) מ-52 מדינות מסביב לעולם. רק 81 עבודות סיימו את התחרות עם פרסים, דהיינו כ-2.5% בלבד מתוך סך ההגשות.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
2.איש מוכשר אבל מלכה דרמה (ל"ת)ג'ק 11/06/2014 16:42הגב לתגובה זו0 0סגור
-
1.כל הכבוד. מגיע לו :-) (ל"ת)אסף חמץ 11/06/2014 15:41הגב לתגובה זו0 0סגור