מדד מותגי Superbrands: 'ארץ נהדרת' וערוץ 2 - IN, 'קשת' ו'כלבוטק' - OUT
מהם מותגי התקשורת המובילים בישראל? זו השנה השישית בה מכריז ארגון Superbrands ישראל מהי רשימת ה- Superbrands - מותגי-על בישראל כפי שנבחרו על ידי הקהל בישראל במתכונת הבינ"ל.
במסגרת הבחירה מצטרף השנה לראשונה גלובס אל רשימת מותגי העל בתחום התקשורת, בתוכם מותגים בולטים ביניהם ערוץ 2, ערוץ 10, ישראל היום, ידיעות אחרונות, תכנית הטלוויזיה ארץ נהדרת, גלגלצ, mako, אתר וואלה, נשיונל גיאוגרפיק, אתר ynet וחברת yes.
המותגים שספגו השנה מהלומה על פי Superbrands, הם זכיינית ערוץ 2 קשת, התחנה הצבאית גל"צ, ותכנית הטלוויזיה המיתולוגית כלבוטק שעברה לפני כשנה לערוץ 10.
ארגון Superbrands הבינ"ל פעיל ביותר מ-70 מדינות בעולם, כולל ישראל. בכל שנה נערך מחקר מקיף בקרב הצרכנים על ידי מכון המחקר MarketWatch של אבינעם ברוג, שמדרג את המותגים וקובע מי ראוי בעיני הציבור להיות מוכתר בתואר "מותג על" בישראל.
המותגים נבחרים בקטגוריות שונות, למשל מוצרי צריכה ושירותים, מקומיים ובינ"ל, המגזר הציבורי ואנשים כדוגמת פוליטיקאים, אנשי תקשורת, אנשי עסקים ואמנים. בסך הכול, כללה הרשימה כ-2,300 מותגים. בין המותגים שנבחרו על ידי הנשאלים, ניתן למנות את קוקה קולה, במבה, סופר-פארם, שופרסל ורשת שיווק השקמה של רמי לוי; מותגי תקשורת כדוגמת האייפון, WAZE, גוגל ופייסבוק; מוסדות ציבור כדוגמת המוסד, צה"ל והשב"כ; אישים כדוגמת שמעון פרס, הרמטכ"ל בני גנץ ושלמה ארצי ועמותות כדוגמת אד"י, זק"א ויד שרה.
על פי הרשימה המתפרסמת היום, 107 מותגים שינו בשנה החולפת את מעמדם בישראל: 53 נוספו לרשימת ה-Superbrands בעוד ש-54 נפלטו ממנה.
ארגון Superbrands העולמי מיוצג בישראל על ידי חברת פורום פאבלישינג בבעלות אתי עמיעד וערן יסעור, המוציאה לאור את עיתון פורום שיווק, והמארגנת בישראל של פרסי החדשנות הבינ"ל 'מוצר השנה'.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
1.קשת "דיללה" את המותג ע"י חיזוק מותג "MAKO" (ל"ת)pix37 16/06/2014 11:39הגב לתגובה זו0 0סגור
-
או סתם לא שילמה לערן יסעור.... (ל"ת)אנונימי 16/06/2014 21:48הגב לתגובה זו0 0סגור