ואז הופיע יוטיוב: סיימנו את עידן היהירות - עכשיו "הסיפור של הצרכן" הוא המלך
עידן חדש הגיע לפרסום. אם עד עכשיו סיפור המותג והמדיה הייתה המלך והמלכה של השיווק, ונוכחות רפטטיבית ופלישה חודרנית לחייו של הצופה, תוך פירוש מוטעה ויהיר של "המדיום הוא המסר" הייתה מבטיחה הצלחה, הרי שאנחנו נכנסים לעידן של "הסיפור של הצרכן" הוא המלך.
בעידן בו לא הותרנו לצופים ברירה אלא לראות פרסום, הומצא הקונספט החלול שנקרא סיפור המותג. זה היה הבון טון של הפרסום. אלא שבינינו, זה לא באמת מעניין אף אחד מה הסיפור של המכונית הזאת או של החטיף ההוא. מי יכול באמת להזדהות עם סיפורים על מוצרים? ידוע שאנשים מזדהים עם סיפורים אנושיים, וגם זה לא תמיד.
האסטרטגיה המוטעית הזאת היא הסיבה המרכזית בגינה המדיה הפכה להיות שחקנית מובילה בשיווק. ככל שהיה לך יותר כסף כך סיכוייך להצליח גדלו. ככל שהיה לך פחות ככה נאלצת להיות יצירתי יותר או להישאר קטן כל חייך.
* לפוסט המלא בבלוג של אילון זרמון בתפוז - לחצו כאן
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
14.טעות עברית, להחזיר לסטודיולשונאי 18/06/2014 23:15הגב לתגובה זו0 0"אם עד עכשיו סיפור המותג והמדיה הייתה המלך והמלכה של השיווק" צריך להיות "אם עד עכשיו סיפור המותג והמדיה היו המלך והמלכה של השיווק"סגור
-
13....בו יפרסם פוסט שבועי עם ההזיות שלו על... (ל"ת)ט.ל.ח 18/06/2014 12:27הגב לתגובה זו0 0סגור
-
12.פרופיל בחבר'ה כבר יש לך?גיא 18/06/2014 10:45הגב לתגובה זו0 0למרות שנראה לי שעכשיו כש-myspace הגיעו לישראל חבר'ה לא יחזיק מעמד.סגור
-
11.עידן פורמן המלךמשה דץ 18/06/2014 10:41הגב לתגובה זו0 0מאז שאילן הביא את עידן פורמן המשרד שלו נסק כלפי מעלה עידנוש, אוהבים אותךסגור
-
10.מילא תפוז, אבל התוכן רלוונטי ל-2006זרמון לא רלוונטי 18/06/2014 09:28הגב לתגובה זו0 0תובנות עתיקות של איש עתיק ולא רלוונטיסגור
- טען עוד
-
9.לא יודע מה יותר גרוע. הוא או עטרה בילר (ל"ת)אנונימי 18/06/2014 00:16הגב לתגובה זו0 0סגור
-
עטרה בילר (ל"ת)עטרה בילר 18/06/2014 10:50הגב לתגובה זו0 0סגור
-
8.איש כנה ואמיתי (ל"ת)יניב 17/06/2014 23:59הגב לתגובה זו0 0סגור
-
7.ציצים, תחת, פרובוקציה: " מעצב" הפרסום בישראלויצו 17/06/2014 23:25הגב לתגובה זו0 0בדיחהסגור
-
6."ממעצבי הפרסום בישראל"? נסחפתם כהוגןמד מן 17/06/2014 19:50הגב לתגובה זו0 0יותר נכון ,אחד מאלה שהוציאו שם רע לענף הפרסום בקרב הצרכנים ובקרב התעשייה עצמה. נו, בלוג בתפוז ...וואלה גילה את האינטרנטסגור
-
יופי של יחצ ובלוג בתפוז (ל"ת)רני 17/06/2014 23:26הגב לתגובה זו0 0סגור
-
5.עדיין, בלי כסף לקידום יהיה לך קשה מאדDude 17/06/2014 17:29הגב לתגובה זו0 0להתבלט ולהגיע למסה קריטית של צופים גם עם הסרטון הכי קריאטיבי שתביא. מספר הסרטונים שמגיעים למספרים משמעותיים באמת ביוטיוב בלי השקעה כספית הוא זעום... גם הם צריכים להרוויח. בדיוק כמו פייסבוקסגור
-
4.ביוטיוב הסקסיסטיות יותר נוחה (ל"ת)ר.ס 17/06/2014 17:15הגב לתגובה זו0 0סגור
-
3.אילון עלה והצלחדרזי 17/06/2014 16:29הגב לתגובה זו0 0מאחלים לך שתצליח עם המשרד כמו שהדר הצליחסגור
-
מילא בעילום שם...לא באמת דרזי 17/06/2014 16:53הגב לתגובה זו0 0אבל למה להתחזות? לא לעניין.סגור
-
זו דרזי, דרזי (ל"ת)דרזי האמיתית 17/06/2014 23:25הגב לתגובה זו0 0סגור
-
2.OMFG בלוג בתפוז! (ל"ת)דורי בן ישראל 17/06/2014 16:22הגב לתגובה זו0 0סגור
-
תפוז? סחתיין, שיוריד icq זה הדבר הבא (ל"ת)חבר של 17/06/2014 22:16הגב לתגובה זו0 0סגור
-
פששש... איזו תגובה מפתיעהרינת 17/06/2014 17:07הגב לתגובה זו0 0יש בתפוז בלוגים רבים, אמנם לא יודעת אם בנושאים של פרסום, שיש להם יותר קוראים מאשר למזבלה שלך. נכון שזו פלטפורמה ותיקה. אז מה?סגור
-
עזבו שיפתח בישראבלוג עדיף (ל"ת)מגיבון 17/06/2014 23:24הגב לתגובה זו0 0סגור
-
1.אייס התבלבלתם, פרסמת בטעות ידיעה מ 2004 (ל"ת)הדר 17/06/2014 15:39הגב לתגובה זו0 0סגור