
ואז הופיע יוטיוב: סיימנו את עידן היהירות - עכשיו "הסיפור של הצרכן" הוא המלך
עידן חדש הגיע לפרסום. אם עד עכשיו סיפור המותג והמדיה הייתה המלך והמלכה של השיווק, ונוכחות רפטטיבית ופלישה חודרנית לחייו של הצופה, תוך פירוש מוטעה ויהיר של "המדיום הוא המסר" הייתה מבטיחה הצלחה, הרי שאנחנו נכנסים לעידן של "הסיפור של הצרכן" הוא המלך.
בעידן בו לא הותרנו לצופים ברירה אלא לראות פרסום, הומצא הקונספט החלול שנקרא סיפור המותג. זה היה הבון טון של הפרסום. אלא שבינינו, זה לא באמת מעניין אף אחד מה הסיפור של המכונית הזאת או של החטיף ההוא. מי יכול באמת להזדהות עם סיפורים על מוצרים? ידוע שאנשים מזדהים עם סיפורים אנושיים, וגם זה לא תמיד.
האסטרטגיה המוטעית הזאת היא הסיבה המרכזית בגינה המדיה הפכה להיות שחקנית מובילה בשיווק. ככל שהיה לך יותר כסף כך סיכוייך להצליח גדלו. ככל שהיה לך פחות ככה נאלצת להיות יצירתי יותר או להישאר קטן כל חייך.
* לפוסט המלא בבלוג של אילון זרמון בתפוז -
- 14.לשונאי 18/06/2014 23:15הגב לתגובה זו"אם עד עכשיו סיפור המותג והמדיה הייתה המלך והמלכה של השיווק" צריך להיות "אם עד עכשיו סיפור המותג והמדיה היו המלך והמלכה של השיווק"
- 13....בו יפרסם פוסט שבועי עם ההזיות שלו על... (ל"ת)ט.ל.ח 18/06/2014 12:27הגב לתגובה זו
- 12.גיא 18/06/2014 10:45הגב לתגובה זולמרות שנראה לי שעכשיו כש-myspace הגיעו לישראל חבר'ה לא יחזיק מעמד.
- 11.משה דץ 18/06/2014 10:41הגב לתגובה זומאז שאילן הביא את עידן פורמן המשרד שלו נסק כלפי מעלה עידנוש, אוהבים אותך
- 10.זרמון לא רלוונטי 18/06/2014 09:28הגב לתגובה זותובנות עתיקות של איש עתיק ולא רלוונטי
- 9.לא יודע מה יותר גרוע. הוא או עטרה בילר (ל"ת)18/06/2014 00:16הגב לתגובה זו
- עטרה בילר (ל"ת)עטרה בילר 18/06/2014 10:50הגב לתגובה זו
- 8.איש כנה ואמיתי (ל"ת)יניב 17/06/2014 23:59הגב לתגובה זו
- 7.ויצו 17/06/2014 23:25הגב לתגובה זובדיחה
- 6.מד מן 17/06/2014 19:50הגב לתגובה זויותר נכון ,אחד מאלה שהוציאו שם רע לענף הפרסום בקרב הצרכנים ובקרב התעשייה עצמה. נו, בלוג בתפוז ...וואלה גילה את האינטרנט
- יופי של יחצ ובלוג בתפוז (ל"ת)רני 17/06/2014 23:26הגב לתגובה זו
- 5.Dude 17/06/2014 17:29הגב לתגובה זולהתבלט ולהגיע למסה קריטית של צופים גם עם הסרטון הכי קריאטיבי שתביא. מספר הסרטונים שמגיעים למספרים משמעותיים באמת ביוטיוב בלי השקעה כספית הוא זעום... גם הם צריכים להרוויח. בדיוק כמו פייסבוק
- 4.ביוטיוב הסקסיסטיות יותר נוחה (ל"ת)ר.ס 17/06/2014 17:15הגב לתגובה זו
- 3.דרזי 17/06/2014 16:29הגב לתגובה זומאחלים לך שתצליח עם המשרד כמו שהדר הצליח
- לא באמת דרזי 17/06/2014 16:53הגב לתגובה זואבל למה להתחזות? לא לעניין.
- זו דרזי, דרזי (ל"ת)דרזי האמיתית 17/06/2014 23:25
- 2.OMFG בלוג בתפוז! (ל"ת)דורי בן ישראל 17/06/2014 16:22הגב לתגובה זו
- תפוז? סחתיין, שיוריד icq זה הדבר הבא (ל"ת)חבר של 17/06/2014 22:16הגב לתגובה זו
- רינת 17/06/2014 17:07הגב לתגובה זויש בתפוז בלוגים רבים, אמנם לא יודעת אם בנושאים של פרסום, שיש להם יותר קוראים מאשר למזבלה שלך. נכון שזו פלטפורמה ותיקה. אז מה?
- עזבו שיפתח בישראבלוג עדיף (ל"ת)מגיבון 17/06/2014 23:24
- 1.אייס התבלבלתם, פרסמת בטעות ידיעה מ 2004 (ל"ת)הדר 17/06/2014 15:39הגב לתגובה זו