
סמנכ"ל הדיגיטל של 'הארץ': "ביום ה-1 למעבר לתשלום - נרשמו 1,000 מנויים"
שנה ו-3 חודשים מאז עבר אתר הארץ לתוכן בתשלום, ובקבוצה מסרבים לחשוף נתונים מדויקים על מספר המנויים שנרשמו לשירות. ואולם, במהלך הכנס השנתי החמישי של ארגון UXI חווית משתמש ישראל שהחל הבוקר (יום ב'), הצהיר סמנכ"ל הדיגיטל של קבוצת 'הארץ - TheMarker', ליאור קודנר, כי הוא זוכה לעשרות אלפי מנויים בתשלום עבור הדיגיטל.
קודנר חשף כי כבר ביום הראשון למעבר לתשלום, ה-1 במארס 2013, נרכשו יותר מ-1,000 מנויים דיגיטליים. בנוסף לעשרות אלפי המנויים בתשלום שהצטרפו לדבריו עד כה, מאות אלפים נרשמו לאתר כדי לקבל 10 כתבות בחינם בחודש.
באופן מפתיע, מספר קודנר, הטרפיק לאתר גדל לאחר המעבר לתשלום, ככל הנראה בשל הבאזז שנוצר סביב המהלך, לדבריו. ואולם, יש לציין כי בעוד שמספר הגולשים לאתר עמד בחודש ינואר 2013 על 701 אלף גולשים (חודש הבחירות לכנסת), בחודש שלאחר מכן הוא ירד ל-612 אלף, ובחודש מארס - החודש הראשון שהגלישה באתר הייתה בתשלום,
קודנר סיפר כי "סקרים מוקדמים שנעשו בקבוצת 'הארץ' הראו פוטנציאל מוגבל להצלחת הפרויקט אך היום הוא מקדים את התכניות העסקיות ומהווה בסיס הכנסות משמעותי ל'הארץ'".
בהרצאה הציג קודנר את הכלים שפותחו בקבוצה כדי לשכנע את המשתמשים לרכוש מנוי, בין היתר פרויקטים של מולטימדיה לקראת הבחירות בבית שמש, דיווחים בטוויטר מאולם המשפט של אהוד אולמרט, משחקים אינטראקטיביים למונדיאל ואפליקציה של 'מוסף הארץ' לאייפד. במקביל, כך הוא טען, נעשה ניסיון ללמד את העיתונאים לחשוב דיגיטל ובמקום דדליין בודד ביום, הם נדרשו לעבוד 24/7 עם דדליין אין סופי.
- 5.כלומר נפלתם ב 200 אלף גולשים. הצלחה?? (ל"ת)מוטי 18/06/2014 19:49הגב לתגובה זו
- 4.אין להאמין למילה. באוגוסט שלדון גומר לשלם,ואז (ל"ת)מקור פנימי 18/06/2014 00:42הגב לתגובה זו
- 3.פעם היו 650,000... (ל"ת)טיטוס 17/06/2014 16:07הגב לתגובה זו
- 2.מנוי לשעבר 17/06/2014 15:23הגב לתגובה זוהתמורה לא שווה את הכסף.
- 1.מרשה 17/06/2014 02:06הגב לתגובה זוכשקודנר מהלל ומשבח את הדיגיטל של הארץ אני יודע שחרב הקיצוצים שוב מרחפת מעל רחוב שוקן. בדיחה עצובה