
מתחת לרדאר: משרד הפרסום 'נתיב סקורניק' יטפל בתקציב 'בייבי סטאר'
משרד הפרסום 'נתיב סקורניק' בבעלותם של ברק נתיב ושמרית סקורניק יחל לטפל בתקציבי הפרסום של קבוצת 'בייבי סטאר'. במסגרת זו יעניק המשרד שירותי פרסום לרשת 'בייבי סטאר', אתר המכירות 'מאמי ביי', רשת 'ילדותי' וחנות 'מידות טובות'. כל זאת בתקציב שנתי מוערך של כמיליון שקלים.
משרד הפרסום, שם חדש וטרי בתעשייה, הוקם לפני כשנה בלבד ובתקופה זו הצליח לגייס מספר תקציבים. סקורניק שמשה בתפקידה האחרון כמנהלת מותג 'האגיס' בחברת 'חוגלה קימברלי' ולפני כן שימשה כסופרוויזר במשך 4 שנים במשרד הפרסום 'גלר נסיס' (לימים פובליסיס).
נתיב שהחל את דרכו בתחום הברנדינג, לקח במהלך השנים חלק במספר מהלכי מיתוג בולטים. בין השאר ניתן לציין את חטיבת המתוקים של שטראוס עלית, בנק הפועלים, האגיס, קוטקס ועוד.
"חיפשנו פרטנרים חדורי מוטיבציה ששוחים בתחום שלנו ומביאים פתרונות יצירתיים תוך שימוש בכלי מדיה חדשניים. בנתיב סקורניק מצאנו את כל אלה, עם בונוס של אנשים מדהימים שהם שותפים אמיתיים לחזון ולדרך". כך לדברי חברת בייבי סטאר.
לדברי שמרית סקורניק: "אנחנו שמחים על תחילת העבודה המשותפת עם קבוצת בייבי סטאר וגאה ומברכת על כניסתם של התקציבים החדשים למשרדנו. מדובר בתקציבים מעניינים ומסקרנים, שמצטרפים לתקציבים רבים אותם אנו מובילים ואין לי ספק שצפויה לנו פעילות ענפה".
- 4.אני 22/06/2014 15:10הגב לתגובה זואם מישהו יצליח להזיז את הלקוח הזה אז זה יהיה נס. בהצלחה למשרד הפרסום
- 3.יעל 18/06/2014 10:47הגב לתגובה זויפה להם
- 2.מדהימים ומוכשרים!!! (ל"ת)רונית 18/06/2014 09:46הגב לתגובה זו
- 1.דניאל יוסף 17/06/2014 22:00הגב לתגובה זוהמון בהצלחה!