עשו זאת שוב: OK GO הוציאו עוד קליפ גאוני שקשה להוריד ממנו את העיניים
מסרטון לסרטון זה הופך להיות קשה יותר ויותר, אבל חברי להקת OK GO לא מוותרים ואיכשהו מצליחים לדלת עוד רעיון גאוני, השד יודע מאיפה. בזמן שבכירי הפרסום מכל העולם מבלים בקאן תחת סיפור הכיסוי של "חגיגת קריאייטיב" דאמיאן קולאש, טים נורדווינד, דן קונופקה ואנדי רוס (OK GO) מוכיחים עד כמה המילה קריאייטיב גמישה ומתעקשים לספק למעריצים שלהם או סתם לקהל הגולשים הרחב את החוויה המלאה שמכילה בתוכה הרבה יותר מהמוסיקה. כמה יותר? עד שהמוסיקה הופכת שולית ומשמשת כתירוץ בלבד.
בטייק אחד, הקליפ החדש של הלהקה The writing's on the wall הוא תאווה לעיניים. הוא בנוי כולו על אשליות אופטיות, ומשחקי תלת מימד שמופיעים למספר שניות, ונחשפים תיכף ומייד לעיני הצופה. הוא מצידו תופס את המניפולציה הויזואלית ובתוך שנייה מדלג מתחושה של נאיביות גמורה לשותף סוד, ובחזרה.
הקליפ צולם בחניון/האנגר בברוקלין ניו יורק, ועל פי מגזין המוסיקה Rolling Stone ההכנות לצילום כללו 3 שבועות של חזרות ו-50 טייקים עד שהתוצאה המושלמת התקבלה. הסרטון הועלה רק אמש ליוטיוב וכבר חצה את קו מיליון הצפיות.
מה שעומד להיות להיט ויראלי נוסף ברשת, מצטרף לקליפים הקודמים של הלהקה כמו Needing/Getting שזכה כבר ליותר מ-27 מיליון צפיות ו-This Too Shall Pass המבריק עם 43.4 מיליון צפיות.
ובסופו של דבר, אם עוצמים את העיניים או מנגנים את השירים של OK GO שלא בליווי הקליפים המסחררים שלהם מדובר בדבר לא רע בכלל.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
1.יפה אבל ללא ההייפ תפל (ל"ת)לא צעיר 18/06/2014 19:19הגב לתגובה זו0 0סגור