הרשתות החברתיות ניצחו: "יש לקוחות שאומרים- 90% מהמכירות דרך פייסבוק"

יואב מאור מ-Purple, הוא האורח שלנו ברק רשת. וגם: פנינה שפינגר על הפייסבוק של דודי רוזנטל ואמיר מויאל, האינסטגרם של רם תלם, ועוד. צפו
 | 

הסטטוסים הכי מצחיקים, הבלוגים הכי שווים, והתמונות מהארוחה האחרונה של אנשי הברנז'ה בחו"ל. ובכלל - למה אנחנו צריכים לחשוף את עצמנו בפייסבוק? תכנית האינטרנט החמישית של אתר אייס רק רשת בהגשתה של ליטל שמש, מארחת את יואב מאור, בעלים משותף בסוכנות האינטרקטיב Purple.

מאור מסביר כיצד לנהל דפי פייסבוק, איך לספק את הלקוח, ולמה בעצם רשתות חברתיות זה המקום לשים את הכסף: "אנשים מבלים את רוב הזמן שלהם ברשתות חבריות, והסיכוי שלהם להיחשף למסרים שיווקים שם הוא יותר גבוה".

לדבריו, "פייסבוק נותנת לנו - המפרסמים - את היכולת להתמקד לקהל שהוא מאד רלוונטי, עד כדי כך שחלק מהלקוחות באים ואומרים לי - 'ביטלנו את הפרסום באמצעים האחרים כי הפייסבוק נותן לי אחוזי מכירה כל כך גבוהים'. יש לקוחות שאומרים אפילו - '90% מהמכירות שלי היום זה דרך הפייסבוק'. אז כן, אני חושב שאפשר להכתיר את זה כהצלחה ולהגיד שהפייסבוק והמדיה החברתית היא כאן לעוד הרבה זמן".

עוד בתכנית: פנינה ספרינגר, ממנהלות קבוצת דוסים מצייצים ועובדת ערוץ הכנסת, ממליצה על דודי רוזנטל, איש הייטק, שדר רדיו וסטנדאפיסט, ועל התסריטאי אמיר מויאל; חשבונות האינסטגרם של רם תלם, סמנכ"ל התוכן קשת, שאף הצטלם עם נסיך מונקו, ולאשת יחסי הציבור אולגה לביא; ובלוג האופנה של מורן טרסוב. צפייה נעימה.



קרדיטים:
* מגישה וכותבת: ליטל שמש * עיצוב גרפי: סיגל נפתלי-קסל * עורך אחראי: אלכסנדר כץ * צילום ועריכה: גילי מייזלר * עיצוב שיער: מספרת יניב וערן קצב ל'אינדולה' * הלבשת נשים: 'אמה'

תגובות לכתבה(11):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 8.
    מניסיון אני יכול להעיד שזה באמת עובד
    עמוס 25/06/2014 13:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני שונא לשנות סדרי עולם ואם לומר את האמת לקח לי זמן להיכנס לכל העניין הזה של האינטרנט. אחרי בירורים והמלצות התחלתי לעבוד עם חברת t-roo שמפיצה תוכן ברשתות החברתיות ווואלה אני מרוצה. לא מעט לקוחות אומרים לי שבאו דרך הפייסבוק. זה כלי באמת חזק ומי שלא מבין את זה חבל. אני התעוררתי מאוחר , אבל עדיף מלעולם לא
    סגור
  • נכון, מי שסקפטי או בור מפסיד
    עדי 26/06/2014 07:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ברור שהמכירות בעתיד הקרוב יהיו יותר ויותר מהרשת החברתית האינטרנטית או בכלל מהאינטרנט
    סגור
  • 7.
    מתי תלמדו לחתוך כרומה קי?
    דוד 24/06/2014 08:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל פלוץ פותח אולפן טלויזיה כאילו הוא מבין בזה משהו
    סגור
  • 6.
    איזו מנחה יפה! (ל"ת)
    אור 23/06/2014 23:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    אחלה תוכנית ואחלה מנחה (ל"ת)
    אורן 23/06/2014 17:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • טען עוד
  • 4.
    שחצנות, גאוותנות ומה שביניהם
    מראה 23/06/2014 17:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא יודע מי מלא בעצמו יותר, ליטל שמש או יואב מאור. מה שבטוח הוא ששניהם לא מפסיקים להסתכל במראה מהבוקר עד הערב.
    סגור
  • 3.
    כמה שטויות
    ביבי 23/06/2014 16:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי בדיוק מוכר בישראל דרך הפייסבוק? הלקוחות הולכים לפייסבוק כי הוא הכלי הכי זול מכל סוגי המדיה
    סגור
  • 2.
    פוקים
    פוקי 23/06/2014 15:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הפינה הזאת היא חת'כת פוק
    סגור
  • 1.
    פרפל עושה עבודה מעולה. כל הכבוד (ל"ת)
    אייל 23/06/2014 15:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • הקמפיין שלהם לחברת מתווכים הקדים את זמנו (ל"ת)
    חזי 23/06/2014 16:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • צחקתי בקול...כל כך מביך (ל"ת)
    אני 23/06/2014 17:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות