יגיע גם אלינו? פובליסיס העולמית משיקה את ROAR רשת סוכנויות דיגיטל חדשה

כשלון המיזוג עם אומניקום עוד מהדהד ברקע אך מוריס לוי רץ קדימה עם האג'נדה הדיגיטלית. מטה הרשת שתפעיל 5 סניפים מסביב לעולם יהיה בניו יורק
 | 
telegram

כחודשיים לאחר כשלון מיזוג הענק בענף הפרסום בין קבוצת האחזקות פובליסיס הצרפתית לאומניקום האמריקאית, החברה הצרפתית מנערת מדרכה את הדי העסקה שלא צלחה וממשיכה בקידום האג'נדה הדיגיטלית בעידוד האיש שעומד בראשה מוריס לוי. השבוע הודיעה פובליסיס על השקת ROAR - רשת סוכנויות דיגיטל חדשה אותה יובילו הטאלנטים הדיגיטליים הבכירים ממגוון מותגי החברה בעולם.

הרשת החדשה מוגדרת כ-full-service digital agency שתעניק ללקוחותיה שירותי אסטרטגיה, קריאייטיב, חווית משתמש, מדיה וניתוח אנליטי. בראש הרשת, כנשיא, יעמוד שון רירדון (Sean Reardon), לשעבר ראש מערך האסטרטגיה של זניט בניו יורק. ROAR תצא לדרכה עם תקציב הדיגיטל של בנק ההשקעות האמריקאי JPMorgan Chase.

מעל רירדון בשרשרת הפיקוד של ROAR יעמדו רישאד טובאקוולה (Rishad Tobaccowala) ראש מערך אסטרטגיה וחדשנות ברשת VivaKi של פובליסיס, וטים ג'ונס (Tim Jones), יושב הראש והמנכ"ל של זניט אופטימדיה בצפון אמריקה.

מטה ROAR יישב בניו יורק, ונכון לעכשיו הרשת תפעיל סניפים באטלנטה, שיקגו, בוסטון, לונדון והונג קונג, זאת בהתאם לשווקים בהם פובליסיס מצליחה למקסם את רווחיה על בסיס הדיגיטל: השוק הצפון אמריקאי, מערב אירופה ובשנים האחרונות יעדים ספציפיים באסיה.

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות