אבי כץ כובש יעד נוסף: קמפיין יחסי הציבור של קופיקס זכה ב'אריה השואג'
10 חודשים לאחר שהקפה ב-5 שקלים פרץ לחיינו, ומהלך החדרתו לשוק של מותג בתי הקפה קופיקס נבחר לקמפיין היח"צ הטוב של השנה. אמש (יום ד') קיבל הקמפיין את פרס האריה השואג של איגוד יועצי התקשורת ויחסי הציבור בישראל באירוע שהתקיים בתיאטרון הקאמרי.
אל תחרות 'האריה השואג' הוגשו למעלה מ-40 קמפיינים ועבודות יחסי ציבור, ולדברי האיגוד נרשמה השנה עלייה בהגשות מצידם של משרדי בוטיק מהתחום.
בקמפיין השנה ביחסי ציבור בשנת 2013 הזוכים הם: משרד פיליזר תקשורת, בבעלותה וניהולה של אשת יחסי הציבור נאוה פיליזר, בקמפיין 'קופיקס' - "מהפכה חברתית צרכנית".
בראש חבר השופטים עמד פרופ' יחיאל (חיליק) לימור, מומחה לתקשורת מכותבי הספר 'יחסי ציבור אסטרטגיה וטקטיקה' הוצאת האוניברסיטה הפתוחה. את התחרות ריכזו יועצי התקשורת ליאורה לייבוביץ ואיתן הרשקו, דובר האיגוד. מערכת הגשת העבודות והשיפוט לתחרות פותחה עבור האיגוד על ידי חברת יפעת, בדומה לפורמט התחרות הבינ"ל. ההגשה עצמה נעשית בצורה אינטרנטית וכך גם הליך השיפוט והניקוד.
על קמפיין היח"צ של קופיקס היה חתום משרד פיליזר תקשורת בבעלותה וניהולה של אשת יחסי הציבור נאוה פיליזר. במהלך הטקס ניתן אות הוקרה של האיגוד ליו"ר לשכת העיתונות הממשלתית ניצן חן, על הניהול המערכתי של התקשורת בסיקור ביקור האפיפיור בישראל.
הזוכים בקטגוריות השונות הם:
● קמעונאות וצרכנות - טרה השקת גבינת נעם - תומר סגיס, דובר קבוצת קוקה קולה ישראל.
● ניהול משברים - קמפיין המאבק נגד ייצוא גז טבעי - משרד יחסי הציבור בן חורין אלכסנדרוביץ.
● עסקים קטנים - אחוזת ראשונים - משרד יחסי הציבור איטל בציר אלשיך תקשורת.
● טכנולוגיה וסלולר - חגיגת העשור לוויקפדיה העברית - איציק אדרי.
● מגזר שלישי ורביעי - הטיפול הרפואי בפצועים הסורים במרכז הרפואי לגליל - אמיר ירחי, מנכ"ל עמותת ידידי המרכז הרפואי הגליל נהריה.
● בריאות ורפואה - פונדקאות לכל - משרד יחסי הציבור רוזנטל תקשורת.
● לייף סטייל - מעצב הפנים ירון טל - משרד יחסי הציבור דור אלדר תקשורת ויחסי ציבור.
● ממשל, שלטון מקומי ותאגידים - מערך ההסברה הלאומי וארכיון המדינה - ערן רופלידיס.
● איכות סביבה - קמפיין הגז הטבעי בכיכובם של שקע, תקע ושטקר - חברת החשמל.
● גור אריה - עבודות סטודנטים - יחסי ציבור שנתיים לעמותת אתגרים - מירב קליש, טל חרמון, שירי מילר, ליטל זגורסקי, נטלי רביץ, רחלי ברזילאי ואורי אילין - המרכז הבינתחומי הרצליה.
"אין יריבות עם עיתונאים, לא להיגרר למריבות"
איציק כגן, יו"ר האיגוד ליועצי תקשורת ויחסי ציבור בישראל, אמר בנאומו אתמול כי "אנחנו חווים משברים - כלי תקשורת שונים בקשיים, חלקם נסגרים, בחלק אחר מתחלפים בעלים. זה מחד. מן העבר השני, עבורנו, העוסקים בייעוץ תקשורתי, מצטמצם מרחב האפשרויות להגיע לציבור".
לדבריו, "עובדת המצב המשברי הזה, מוצאת ביטוי בכמה פנים. לא מעט הופכים מעיתונאים, לעיתונאים לשעבר, ובהווה ליועצי תקשורת, אנשי יחסי ציבור ודוברים. במהלך השנה האחרונה היינו עדים למחלוקות בין עיתונאים לבין יועצי תקשורת, מחלוקות שחלקן אף גלש להשתלחויות ויצר כותרות. אני מבקש להדגיש: אין לנו יריבות עם העיתונאים. אסור לכולנו להיגרר למריבות. ולכן, חברנו למהלך אותו מנחה ומוביל יו"ר לשכת העיתונות הממשלתית ניצן חן ליצירת קוד אתי וכללי משחק מחייבים. כאשר נשלים את העבודה, בכוונתנו לפנות לעמיתינו העיתונאים כדי ליצור אמנה ולהחיל כללים מוסכמים ומחייבים את כולנו".
- 7.אמיר 11/07/2016 15:50הגב לתגובה זויצא לי לעבוד איתם, חבורת נשים מאד מקצועית. נאוה פליזר המנכ"לית אישה נעימה עם המון ניסיון ביח"צ.
- 6.כמה רוע וחוסר פירגון. הייתי. היה נהדר ברמה! (ל"ת)דן ברוך 03/07/2014 19:16הגב לתגובה זו
- 5.אחת שיודעת 03/07/2014 15:27הגב לתגובה זוצמד ליבוביץ - הרשקו הפכו ערב נוצץ בעבר לערב עלוב ומביך אתמול. אף אחד לא יודע על מה הזוכים זכו והאירוע היה כמו תחנת רכבת שהזוכים עלו לבמה וירדו. חוץ מזה אירוע כזה שלא זוכה לשום תקשורת????? שיתבייש אותו אחד שקורא לעצמו דובר של היח"צנים. ליבוביץ והרשקו - נכשלתם! תתפטרו ותשאירו העבודה לאנשי המקצוע שיודעים ומבינים!
- ליאורה לייבוביץ 15/07/2014 18:08הגב לתגובה זואחת שיודעת.. בואי תראי מה את יודעת. להתחבא כמו שפן ולהשמיץ? שחקנית ענקית, או אולי קמפיינרית בגרוש??? שמתחבאת בזהות בדויה רוצה לעשות בואי. לא נולדנו בתפקיד ולא נמות בו. כל מי שרוצה לעשות ולתרום מוזמן. רק אחרי שתעשי תהייה לך הזכות לבקר.
- 4.אחד שיודיע 03/07/2014 13:22הגב לתגובה זולא נטל חלק בתחרות . כל הכבוד לנאוה פיליזר בהחלט כבוד והיא בהחלט ראויה אבל זו לא חוכמה גדולה לעשות יחצ לקפה ב5 שקלים כל כלי מדיה ישתף עם זה פעולה . אף משרד מהקטנים שהתחרו אינו מוכר לא ידוע ואף אחד מעולם לא שמע עליו לצערי קודם. התחרות מיותרת, כל עוד המשרדים הגדולים והשחקנים הגדולים בענף היחצ לא נוטלים בו חלק . קמפייניים איזוטריים שוליים ובלתי ידועים ולא רלוונטים זכו לצערי . התחרות פשוט לא רלוונטית לצערי במתכונת הזו שיהיה בהצלחה בהמשך
- 3.ערב מביך (ל"ת)דנה 03/07/2014 12:55הגב לתגובה זו
- 2.כבוד גדול לנאווה ולצוות הנהדר. מקצוענות!! (ל"ת)ורד 03/07/2014 11:44הגב לתגובה זו
- 1.פשוט עצוב 03/07/2014 10:09הגב לתגובה זוטקס שעבד עליו הקלח. אף משרד מה -50 הגדולים לא נטל חלק. קמפיינים לא רלוונטים זכו. זה לא אריה שואג זה בקושי חתול מיילל
- עידוק 03/07/2014 13:24הגב לתגובה זוהמצאת מושג חדש? היו שם לפחות שני משרדים גדולים (קפץ לי לעין המשרד של בן חורין, שכל שנה משתלטים שם).. זה לא מוריד מהעובדה שהיה טקס מביך. לקהל לא הייתה שום דרך לדעת למה מישהו זכה - לא טרחו להציג אפילו שקופית מהקמפיינים... פשוט מביך.