Hooligans
צילום: יח"צ

מנווטים בווייז ליום עבודה משעמם? הקמפיין של Alljobs יחכה רק לכם

הקמפיין של Hooligans עונה לשאלה "איך מגיעים בדיוק לאנשים ששונאים את העבודה שלהם - בלי לשפוך כסף במדיה?" התשובה באפליקצייה הפופלארית
משה בנימין | (15)

להגיע לאנשים הנכונים, בדיוק לקהל היעד המתאים, זו אחת ממטרות המדיה החשובות של כל מהלך פרסום. נהוג לחשוב שאיתור קהל היעד בפלטפורמות השונות היא מלאכתם של אנשי המדיה לצד משרד הפרסום שאמון על המסר התקשורתי, אך כמו תמיד, השילוב בין השניים יוצר דברים מעניינים, כאשר המדיה עצמה - פלטפורמת הפרסום הופכת לחלק מהמהלך.

קמפיין חדש של סוכנות הפרסום Hooligans (מקס שצ'רבקוב, מרים מושינסקי ושהר לוינשטיין) עבור Alljobs מספק דוגמא טובה לפעילות שכזו המבוססת על ניצול של המדיה כדי להגיע לקהל היעד הנכון. המהלך של ה'חוליגנים' עונה על השאלה "איך מגיעים בדיוק לאנשים ששונאים את העבודה שלהם - בלי לשפוך כסף במדיה?" ומציג "כלי חדש ב-WAZE שנחשף רק למי שמנווט לעבודה".

אז מה עשו שם בעצם: כל משתמש Waze ותיק יודע שאפליקציית הניווט הפופולארית מאפשרת לנהגים לשמור כתובות מסוימות תחת שם, כגון "בית" או לצורך המקרה הנוכחי "עבודה". הפתרון החכם והפשוט של ה-Hooligans מטרגט באנר פרסום אך ורק לנהגים שמדי בוקר בוחרים ב-Waze "עבודה". בבאנר מופיע המשפט: "בדרך לעוד יום משעמם? כנראה שאתה צריך עבודה חדשה".

על פי נתוני AllJobs, כ-40% ממחפשי העבודה הם אנשים שעובדים כרגע וחולמים על משרה מעניינת ומתגמלת יותר. משם בעצם נולד הרעיון של Hooligans. בסופו של דבר מדובר במהלך פרסום קלאסי למפרסמים. דהיינו, קמפיין שכל מפרסם יידע להעריך, גם אם עבור הצרכן הסופי, אותו נהג מתוסכל, מדובר בעוד באנר מיני רבים שאפשר לדלג עליו. עבור המפרסם מדובר בדרך מוצלחת להגיע לקהל שהוגדר מראש ודרך יצירתית לחסוך בעלויות. אין מנהל שיווק שלא ישמח להיכנס עם זה לבוס.

שהר לוינשטיין מ-Hooligans אמרה לאייס: "אחד הדברים הכיפיים במובייל, הוא אפשרויות הטרגוט - שמאפשרות לפנות לקהל הרלוונטי בדיוק ברגע הרלוונטי. כלי המדיה החדשני ב-waze אפשר ל-AllJobs לפנות רק לאנשים שנוסעים לעבודה מוקדם בבוקר - וללחוץ להם בדיוק איפה שכואב, ברגע הכי מדכדך ביום. כיף!".

תגובות לכתבה(15):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 9.
    נהגת שגם ככה קשה לה 11/07/2014 19:48
    הגב לתגובה זו
    באמת? לא מספיק שהמצב קטסטרופה בכביש, אז להתנצח על קמפיין שעלול לסכן? (שבספק יעבוד, וגם ככה הבאנרים האלה צצים ברגעים הכי לא מתאימים)נו שויין. העיקר שהובטח ללקוח טור באייס. כבר גיליתם לו מאיפה הרעיון?
  • 8.
    08/07/2014 09:39
    הגב לתגובה זו
    דוגמא ללקוח שלוקח רעיון ממשרד X ומעביר למשרד Y תמורת מחיר נמוך. מניח שחוליגנס אפילו לא ידעו מזה.
  • 7.
    ג. עמיחי 04/07/2014 01:29
    הגב לתגובה זו
    מי שיודע איפה העבודה שלו נמצאת, לא צריך לחפש אותה. מי שנוסע כל יום לעבודה (המשעממת שלו) כבר יודע איפה יש פקקים ומתי לצאת. אנשים שנוסעים בתוך תל אביב יודעים כבר שהם צריכים לצאת שעה קודם בגלל הפקקים, זה לא מפתיע כל בוקר מחדש... אבל קריאייטיב יפה.
  • דנה ס 11/07/2014 17:42
    הגב לתגובה זו
    אנשים אוהבים לבדוק בוויז כמה זמן ייקח להם להגיע והאם יש הפתעות כמו תאונות או פקקים לא צפויים. בעלי למשל עושה את זה דרך קבע ואני רואה עוד הרבה חברים שנוהגים כמותו. זה הפך להרגל.
  • 6.
    אלי 03/07/2014 17:24
    הגב לתגובה זו
    40% אשכרה מחפשים עבודה, מה לגבי ה-60%? למה להטריד אותם? רק כי הם נוסעים לעבודה כל יום אז צריך לדכא אותם?
  • 5.
    דור 03/07/2014 17:19
    הגב לתגובה זו
    רעיון מגניב לגמרי
  • 4.
    חארטה 03/07/2014 17:09
    הגב לתגובה זו
    אפשר לקבל את הנתונים אצל כמה אנשים עלה הבאנר??
  • 90% מהפרסום זה חרטה. וזה המקצוע שבחרת (ל"ת)
    03/07/2014 17:40
    הגב לתגובה זו
  • פקקים, אולי? (ל"ת)
    פקק 03/07/2014 17:36
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    מאיר 03/07/2014 15:13
    הגב לתגובה זו
    מי שנוסע בכל יום לעבודה המשעממת שלו מן הסתם כבר מכיר את הדרך ולא צריך עזרה בניווט, זה לא כמו בית שאליו לפעמים מנווטים ממקומות שונים. לעבודה בדרך כלל יוצאים מהבית. או שאני טועה?
  • גיא 03/07/2014 17:24
    הגב לתגובה זו
    לדעת מתי יגיעו ואיך
  • ווייז 03/07/2014 15:27
    הגב לתגובה זו
    אני עובדת באותו מקום כבר כמה חודשים ועדיין מפעילה ווייז בגלל הפקקים.
  • 2.
    אלכס 03/07/2014 15:02
    הגב לתגובה זו
    מעניין איזה CTR היה לבאנר הזה...
  • 1.
    יפה.. קטן וחכם (ל"ת)
    מותג 03/07/2014 13:53
    הגב לתגובה זו
  • אוקיי, ומה אתה חושב על שהר? (ל"ת)
    אסף 03/07/2014 15:55
    הגב לתגובה זו