
מנווטים בווייז ליום עבודה משעמם? הקמפיין של Alljobs יחכה רק לכם
להגיע לאנשים הנכונים, בדיוק לקהל היעד המתאים, זו אחת ממטרות המדיה החשובות של כל מהלך פרסום. נהוג לחשוב שאיתור קהל היעד בפלטפורמות השונות היא מלאכתם של אנשי המדיה לצד משרד הפרסום שאמון על המסר התקשורתי, אך כמו תמיד, השילוב בין השניים יוצר דברים מעניינים, כאשר המדיה עצמה - פלטפורמת הפרסום הופכת לחלק מהמהלך.
קמפיין חדש של סוכנות הפרסום Hooligans (מקס שצ'רבקוב, מרים מושינסקי ושהר לוינשטיין) עבור Alljobs מספק דוגמא טובה לפעילות שכזו המבוססת על ניצול של המדיה כדי להגיע לקהל היעד הנכון. המהלך של ה'חוליגנים' עונה על השאלה "איך מגיעים בדיוק לאנשים ששונאים את העבודה שלהם - בלי לשפוך כסף במדיה?" ומציג "כלי חדש ב-WAZE שנחשף רק למי שמנווט לעבודה".
אז מה עשו שם בעצם: כל משתמש Waze ותיק יודע שאפליקציית הניווט הפופולארית מאפשרת לנהגים לשמור כתובות מסוימות תחת שם, כגון "בית" או לצורך המקרה הנוכחי "עבודה". הפתרון החכם והפשוט של ה-Hooligans מטרגט באנר פרסום אך ורק לנהגים שמדי בוקר בוחרים ב-Waze "עבודה". בבאנר מופיע המשפט: "בדרך לעוד יום משעמם? כנראה שאתה צריך עבודה חדשה".
על פי נתוני AllJobs, כ-40% ממחפשי העבודה הם אנשים שעובדים כרגע וחולמים על משרה מעניינת ומתגמלת יותר. משם בעצם נולד הרעיון של Hooligans. בסופו של דבר מדובר במהלך פרסום קלאסי למפרסמים. דהיינו, קמפיין שכל מפרסם יידע להעריך, גם אם עבור הצרכן הסופי, אותו נהג מתוסכל, מדובר בעוד באנר מיני רבים שאפשר לדלג עליו. עבור המפרסם מדובר בדרך מוצלחת להגיע לקהל שהוגדר מראש ודרך יצירתית לחסוך בעלויות. אין מנהל שיווק שלא ישמח להיכנס עם זה לבוס.
- ההתאוששות בהייטק נמשכת: עליה גם במשכורות ובגיוסי עובדים
- קריאה לשר האוצר: "אפשר שילוב עובדים שבחל"ת בתעשיות חיוניות"
שהר לוינשטיין מ-Hooligans אמרה לאייס: "אחד הדברים הכיפיים במובייל, הוא אפשרויות הטרגוט - שמאפשרות לפנות לקהל הרלוונטי בדיוק ברגע הרלוונטי. כלי המדיה החדשני ב-waze אפשר ל-AllJobs לפנות רק לאנשים שנוסעים לעבודה מוקדם בבוקר - וללחוץ להם בדיוק איפה שכואב, ברגע הכי מדכדך ביום. כיף!".
- 9.נהגת שגם ככה קשה לה 11/07/2014 19:48הגב לתגובה זובאמת? לא מספיק שהמצב קטסטרופה בכביש, אז להתנצח על קמפיין שעלול לסכן? (שבספק יעבוד, וגם ככה הבאנרים האלה צצים ברגעים הכי לא מתאימים)נו שויין. העיקר שהובטח ללקוח טור באייס. כבר גיליתם לו מאיפה הרעיון?
- 8.08/07/2014 09:39הגב לתגובה זודוגמא ללקוח שלוקח רעיון ממשרד X ומעביר למשרד Y תמורת מחיר נמוך. מניח שחוליגנס אפילו לא ידעו מזה.
- 7.ג. עמיחי 04/07/2014 01:29הגב לתגובה זומי שיודע איפה העבודה שלו נמצאת, לא צריך לחפש אותה. מי שנוסע כל יום לעבודה (המשעממת שלו) כבר יודע איפה יש פקקים ומתי לצאת. אנשים שנוסעים בתוך תל אביב יודעים כבר שהם צריכים לצאת שעה קודם בגלל הפקקים, זה לא מפתיע כל בוקר מחדש... אבל קריאייטיב יפה.
- דנה ס 11/07/2014 17:42הגב לתגובה זואנשים אוהבים לבדוק בוויז כמה זמן ייקח להם להגיע והאם יש הפתעות כמו תאונות או פקקים לא צפויים. בעלי למשל עושה את זה דרך קבע ואני רואה עוד הרבה חברים שנוהגים כמותו. זה הפך להרגל.
- 6.אלי 03/07/2014 17:24הגב לתגובה זו40% אשכרה מחפשים עבודה, מה לגבי ה-60%? למה להטריד אותם? רק כי הם נוסעים לעבודה כל יום אז צריך לדכא אותם?
- 5.דור 03/07/2014 17:19הגב לתגובה זורעיון מגניב לגמרי
- 4.חארטה 03/07/2014 17:09הגב לתגובה זואפשר לקבל את הנתונים אצל כמה אנשים עלה הבאנר??
- 90% מהפרסום זה חרטה. וזה המקצוע שבחרת (ל"ת)03/07/2014 17:40הגב לתגובה זו
- פקקים, אולי? (ל"ת)פקק 03/07/2014 17:36הגב לתגובה זו
- 3.מאיר 03/07/2014 15:13הגב לתגובה זומי שנוסע בכל יום לעבודה המשעממת שלו מן הסתם כבר מכיר את הדרך ולא צריך עזרה בניווט, זה לא כמו בית שאליו לפעמים מנווטים ממקומות שונים. לעבודה בדרך כלל יוצאים מהבית. או שאני טועה?
- גיא 03/07/2014 17:24הגב לתגובה זולדעת מתי יגיעו ואיך
- ווייז 03/07/2014 15:27הגב לתגובה זואני עובדת באותו מקום כבר כמה חודשים ועדיין מפעילה ווייז בגלל הפקקים.
- 2.אלכס 03/07/2014 15:02הגב לתגובה זומעניין איזה CTR היה לבאנר הזה...
- 1.יפה.. קטן וחכם (ל"ת)מותג 03/07/2014 13:53הגב לתגובה זו
- אוקיי, ומה אתה חושב על שהר? (ל"ת)אסף 03/07/2014 15:55הגב לתגובה זו