ברזיל מקסיקו מונדיאל 2014
צילום: צילום מסך: ערוץ 1
פרסום ראשון

יש גם חדשות טובות מירושלים: זינוק של 21% בפרסום ברשת ב'- בזכות המונדיאל

מדובר על עליה ביחס למשחקים ב-2010. זינוק בפרסום ברשתות בשפה הרוסית והערבית מול השנה שעברה. וגם: קמפיין לרשת ב' שיפנה למפרסמים
אלכסנדר כץ |

לצד מחאת העובדים ברדיו ובטלוויזיה, והמאבק שמתנהל נגד מתווה ועדת רם לנדס לסגירת רשות השידור, יש גם חדשות טובות. לאייס נודע כי נתוני שפ"מ (שירותי פרסום מאוחדים) על הפרסום בקול ישראל מאז תחילת המונדיאל מגלים עלייה ביחס למונדיאל הקודם.

הנתונים של שפ"מ על הפרסום בקול ישראל מאז תחילת משחקי המונדיאל בברזיל ב-12 ביוני, בהשוואה לאותה תקופה במונדיאל בשנת 2010 בדרום אפריקה, והגיעו לידי אייס, עולה כי סך הפרסום הממוצע בכל רשתות קול ישראל עלה ב-17%, ואילו הפרסום הממוצע ברשת ב' עלה ב-21%.

עוד עולה כי בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד, סך הכל הפרסום הממוצע בכל הרשתות גדל ב- 7.5%, ברשת ב' ב-15%, ברשת רק"ע בשפה הרוסית ב-27%, ובקול ישראל בערבית - ביותר מ-50%, כאשר הפעם תקופה זו חופפת בחלקה גם לחג הרמאדן.

במקביל, החליטו ברשת ב' לעלות בקמפיין חדש תעלה תחת הכותרת "אקטואליה מתחילה ב-ב'", שמטרתו לפנות למפרסמים. הקמפיין עולה באמצעות שפ"מ ומשרד הפרסום y&r.

משפ"מ טרם התקבלה תגובה.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה