
'רמזור' במספרים: ממוצע של 28%, 371 אלף חברים בפייסבוק - ושערורייה אחת
רמזור היא הסדרה המצליחה ביותר בתולדות הטלוויזיה הישראלית, מבחינת נתוני רייטינג בכל אופן, אבל גם מבחינת הביקורות שבדרך כלל פרגנו ליוצרה אדיר מילר, שכתב את הסדרה עם רן שריג.
ביום חמישי שודר הפרק האחרון של הסדרה, קצת יותר משבוע לאחר שמילר חשף בפייסבוק כי החליט
ועוד כמה נתונים מספריים על העונה האחרונה: ממוצע העונה הרביעית עמד על 28%, כאשר בכל פרק צפו בממוצע כ-775 אלף צופים. ב'קשת' אומרים כי מדובר בכמות הצופים הגבוהה ביותר לסדרה בישראל - הן דרמה והן קומדיה - מאז תחילת המדידה בשנת 1999. השיא הקודם היה אגב העונה השלישית.
לתכנית נחשפו מדי פרק בממוצע יותר מ-900 אלף צופים ובסך הכל נחשפו במהלך העונה 73% ממשקי הבית לסדרה.
ומה עשתה הסדרה בפייסבוק? העמוד שלה מונה לא פחות מ-371 אלף עוקבים - מדובר בעמוד הפייסבוק הגדול ביותר לתכנית מתוסרטת והרביעי בגודלו מבין תכניות הטלוויזיה על המסך (אחרי האח הגדול ו-The voice. הפוסט בו אדיר הודיע על סיום התכנית, זכה לחשיפה מטורפת של 2,033,664 גולשים.
- אהבה חדשה סיימה עונה עם 11.3%; צמוד בגזרת הבוקר
- ערב אדיר לחזרה של צומת מילר; פערים גדולים בגזרת הבוקר
ואיך אפשר בלי שערורייה קלה? דוד רגב, נציב קבילות הציבור של הרשות השנייה קיבל לפני חודש וחצי
בהודעה שפרסמו מנהלות קבוצת 'הקול הנשי', גלית נחום, אניטה רוזנבאום, מילכה וולף ובובה לוי, נכתב כי "מאות אמהות חד הוריות פנו לרשות השנייה בדרישה להתנצלות פומבית ומאיימות גם להגיש במשטרה תלונה על הסתה וקובלנה על הוצאת לשון הרע".
כמה ימים לאחר מכן הגישה אחת האמהות תלונה במשטרה נגד רן שריג ונגד שידורי 'קשת'. הזכיינית אמרה בזמנו כי "מדובר בתלונת שווא שנובעת ממחול שדים. 'רמזור' היא קומדיה חברתית אהודה שצוחקת על כולם ללא יוצא מן הכלל. עם זאת, כפי שנאמר כבר בהקשר זה, אנו מתנצלים בפני כל מי שנפגע מאמירה כלשהי בתכנית".