
גם בר רפאלי עזרה קצת: אורן בר-גיל מ'קרולינה למקה' - איש השיווק של יוני
אורן בר-גיל, סמנכ"ל השיווק של קרולינה למקה ברלין, נבחר על ידי איגוד השיווק הישראלי לאיש השיווק של חודש יוני 2014.
הבחירה בבר גיל היא בזכות המהפכה הצרכנית בענף משקפי השמש בארץ. באיגוד השיווק מסבירים כי זירת משקפי השמש הייתה עד לפני 3 שנים בשליטתם של מותגים בינלאומיים מובילים ובמחירים גבוהים. כניסתה של חברת 'קרולינה למקה ברלין' לזירה היתה המניע העיקרי של המהפכה הצרכנית בתחום מחירי משקפי השמש בארץ. המותג זיהה את צורך השוק הישראלי במשקפי שמש איכותיים ואופנתיים במחיר נגיש ודאג לספק את הצורך.
לאחר קמפיין פרסומי מושקע הצליח המותג 'קרולינה למקה ברלין' לרענן את הענף והוציא אותו מ"תרדמת האופנה" בו היה שרוי. הקמפיין הצליח להשריש את המוסכמה שמשקפי השמש הם פריט אופנה לכל דבר, והפך לאחד מהמותגים המובילים בתחום. כתוצאה מכך חלה עלייה של עשרות אחוזים במכירות לעומת אותה תקופה אשתקד תודות לפעילות שיווקית עקבית.
2 מהלכים אסטרטגיים בוצעו כדי לבסס נגישות למותג: נראות הסניפים ופריסתם. מודל הסניפים כ-open store, עמדת מכירה במרכז קניון ללא מחסום של "דלתות נעולות". פריסה מהירה ורחבה של הרשת: במהלך שלוש שנים בלבד, נפתחו 47 סניפים ועתידים להיפתח עוד כ-20 סניפים בשנה הקרובה.
כניסת המותג 'קרולינה למקה ברלין' הורידה בצורה משמעותית את מחירי שוק משקפי השמש בארץ ואפשרה לצרכן הישראלי ליהנות ממחיר נמוך ללא צורך בהתפשרות על עיצוב וחדשנות.
על פי ועדת השיווק שבחרה באורן בר-גיל: "איגוד השיווק הישראלי מכיר במהלך ששינה את מאזן הכוחות בקטגוריה והנחיל הרגלי צריכה חדשים. מהלך שיווקי ששינה את המגמה אליה הלך הענף, ותוצאות מרשימות בפרק זמן קצר מאד. מדובר במהלך אמיץ, שמראה התאמה מוצלחת לדרישת הצרכנים".
- 5.האמת שלא רוצים שתדעו 09/07/2014 15:41הגב לתגובה זוקרקרוליינה היא גויה שהתחתנה עם יהודי והם גרים ברמת השרון, עלק מותג מברלין
- איזה שיקצה.. (ל"ת)טפו טפו 10/07/2014 11:50הגב לתגובה זו
- 4.כול הכבוד לבן אחי "מרק " ז"ל ובהצלתה . (ל"ת)גק 08/07/2014 18:06הגב לתגובה זו
- 3.גם עזר.. 08/07/2014 16:17הגב לתגובה זולהיות חבר של גיא ברעם שנתן לכסות את כל נתבג
- 2.גם עוזר.. 08/07/2014 15:14הגב לתגובה זועוזר שאתה חבר של גיא ברעם שאיפשר להשתלט על כל בו גוריון!
- 1.יאמי 08/07/2014 13:41הגב לתגובה זומי שהיה עושה את למקה שיתן בלייק. אם יהיו 1000 לייקים, למקה יארגנו מבצע למשקפיים לכולם!