ובמקום האחרון קוקה קולה, מי הוא המנצח בגמר הפרסום הדיגיטלי במונדיאל
בברזיל קרנבל בארץ סקנדל, ובשביל שלא תמתינו עד הגמר בין כותרות ב-ynet לסטאטוסים מתלהמים בפייסבוק הנה לכם מהלכי הדיגיטל המרהיבים ביותר במונדיאל והכתרת המנצחת הגדולה. שריקה המנון, הופ התחלנו.
את האות נתנה עם שריקת הפתיחה שאקירה ואיתה 'אקטיביה' מבית דנונה שלקחה חסות אלגנטית יחד עם בנק המזון על קליפ המונדיאל הלא רשמי.
השיר שהתחרה בשיר הרשמי של פיטבול וג'ניפר לופז, קרע את הרשת ואת לופז עם 197 מיליון צפיות.
במהלך משלים וברוח מימון ההמון הוציאה 'אקטיביה' מסר לאוהדיה ברשתות החברתיות לפיו כל תרומה לבנק המזון תתוגמל בברכה משאקירה לתורם. בזירת התוכן התפתח כבר בשלב הבתים קרב צמוד בין שלושה מותגי על ונותני חסות ראשיים: קוקה קולה ,ויזה ואדידס, כל אחד עם מהלך אסטרטגי שמרכזו בדיגיטל.
נחסוך את המתח ונקפוץ לתוצאות
מקום שלישי:
מקום שני: הפתעה! ויזה. בכדי להעביר את המסר של ויזה בכל מקום ולחבר את הכרטיס לתקשורת וטכנולוגיה מתקדמת, השקיעה ויזה המון
מקום ראשון: אדידס, אמנם בתוספת זמן, אבל באלגנטיות. אדידס עם המסר all in or nothing היא אלופת מונדיאל הדיגיטל והכל בזכות הכדור. כדור המונדיאל עוצב על ידי אדידס במהלך ארבע שנים. שיא התהליך היה משאל גולשים ענק בברזיל לבחירת שם. השם הנבחר "ברזוקה" משמעותו - כמה פשוט - ברזילאי.
אדידס הודיעה כי תשקיע חצי מתקציב השיווק שלה בדיגיטל, פי שלוש מבמונדיאל הקודם. המותג בולט עם אינסוף תוכן ויזואלי ומעודד שיתוף במגוון פלטפורמות, ובמיוחד
מעל הכל, במהלך מבריק ומצחיק, פתחו באדידס
- חדשות 14 חזרה למקום השני; חתונה ממבט ראשון מובילה בפריים טיים
- חתונה ממבט ראשון ממשיכה להוביל בפריים טיים עם 21.4% צפייה
- תוכן שיווקי "הקרנות הפאסיביות מהוות 60% מהענף"
שגיא חמץ הוא המייסד והמנכ"ל של חברת המדיה החברתית BLINK
- 2.איש חושב 09/07/2014 17:01הגב לתגובה זובכלל לא נותנת חסות רשמית. Nike סיכנה הכל ונתנה בראש לכולן.
- 1.צוחק מהמאמר 09/07/2014 12:34הגב לתגובה זוהם כנראה יודעים מדוע הם לא בחרו בו כספק.. קחו בערבון מוגבל כל ניתוח שכזה. כל כותב מאמרים בסגנון הזה לא יעיז לכתוב מאמר נגד אחד מהלקוחות שלו..לכן אצלנו במשרד די צחקו שקראו את "הניתוח"..