עליהן צריך להתחבב: אמהות קובעות בבית, מדברות עם חברות - וגולשות

גוגל, וגם פורומים ופייסבוק הם הכלים החזקים לקבל החלטות בקרב נשים ואמהות – ועל זה דיברו בכנס M2M של איגוד השיווק ותפוז. צפו בהרצאות
 | 
telegram
(2)

יותר מ-200 אנשי שיווק השתתפו בכנס שיווק לאמהות M2M בסינמטק בתל אביב, שדן באמהות כקונות וכצרכניות, במאפייני השיח הדיגיטלי שלהן ובדרך הנכונה של תחום השיווק, לפנות אליהן. את הכנס ארגנו איגוד השיווק הישראלי ואתר תפוז אנשים, והוא נערך בשיתוף אתר אייס.

במהלך הכנס הוצג סקר שנערך על ידי חברת zeta tools במיוחד לקראת הכנס והתבסס על מדגם של 300 אמהות. מהסקר עולה כי לאמהות יש השפעה אבסולוטית בהחלטות הקנייה בבית - 87% מול 12% לאבות ו-1% בלבד לילדים. בקרב אמהות אשר עובדות כעצמאיות ההשפעה של האמהות מגיעה ל- 96%.

חברות קרובות וחוות דעת של גולשות הם 2 המקורות המשפיעים ביותר (74% ו- 55% בהתאמה). על פי הסקר, עולה עוד כי האתרים בהם האמהות נעזרות על מנת לקבל מידע על מותגים ומצרים, הם גוגל (83%) ששולט בכיפה, ואחריו - קבוצות של אמהות וחברות בפייסבוק ופורומים/בלוגים. עמודי מותג בפייסבוק נמצאים הרבה מאחור מבחינה זו.

להלן הרצאתו של רמי יולזרי מחברת zeta tools, ומייד אחריה - המצגת שהציג יולזרי.





דן חן, מנכ"ל תפוז אנשים, דיבר על 3 דברים שמאפיינים אמהות באינטרנט ושמפרסמים צריכים להתייחס אליהם ולהשתמש בהם במאמצים השיווקיים שלהם. הראשון - הן מדברות ומשתפות יותר, גם בשיח על מותגים. השני - הן מושפעות יותר ממה שהן שומעות ברשת מגולשות אחרות ופועלות בהתאם, והשלישי - הן מחפשות יותר באופן אקטיבי, למשל חוות דעת, לפני שהן קונות או מבצעות פעולה כלשהי.





נדב פרסמן, מנהל הקריאייטיב הראשי של משרד הפרסום באומן בר ריבנאי, הציג כמה מהלכים קריאטיביים בולטים מן העולם.





קרן קרמר, מנהלת פורום הורים לפעוטות ב'תפוז אנשים', הציגה את ה"עשה ואל תעשה" כשאתה בא לשווק את המוצר שלך לאמהות, ובפרט - לנשות הפורום הורים לפעוטות. להלן ההרצאה שלה, והמצגת שהכינה.





יואב פרידור, המנכ"ל והמייסד של חברת הניטור buzzilla, הציג נתונים על השיחה של אימהות ברשתות החברתיות, בפורומים ובאתרים. הנה הרצאתו של פרידור, והמצגת שהציג.




בהרצאתו של נמרוד הלוי מפייסבוק ישראל, דיבר על אמהות בפייסבוק, עם נתונים מבריטניה, אוסטרליה ונתונים בינ"ל, וגם גילה כי נשים אמהות פעילות יותר בפייסבוק מנשים רגילות, והממוצע הכללי באוכלוסייה.




"אמא - המצפן של הבית?" הייתה הרצאתה של ענת גרוס שון, מנהלת חטיבת עסקים ושיווק בחברת תנובה. לדבריה, הדומיננטיות של האמהות בבית מתחילה מהבסיס - האכלה של הצאצאים עוד משחר ההיסטוריה. להלן הרצאתה.


תגובות לכתבה(2):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ההרצה של יואב פרידור מבאזילה היתה מעולה (ל"ת)
    ליאת 14/07/2014 15:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    היה כנס מענין ומשובח!
    רננה 14/07/2014 14:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הפקתי תועלת וידע כמעט מכל ההרצאות. מחכה לכנס המשך.... תודה.
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות