ג. יפית גרינברג
צילום: איתן ריקליס

סטימצקי - העידן החדש: ענבר מרחב ניסן G יטפל בפרסום, היח"צ בגיל-עד תדמית

זה היה צפוי וכעת זה רשמי. לאחר שקבוצת גרינברג רכשת את רשת הספרים, משרדי הפרסום והיח"צ בהם היא שותפה יחלו לטפל במערך התקשורתי
משה בנימין | (9)

שלושה שבועות לאחר השלמת הרכישה של רשת סטימצקי על ידי קבוצת גרינברג בראשות יפית גרינברג, מתחילה הבנייה מחדש של המערך התקשורתי שכולל את משרד הפרסום ומשרד היח"צ שיעבדו עם רשת הספרים.

זה היה צפוי, מתבקש וכעת זה הפך לרשמי. קבוצת גרינברג שמחזיקה מניות במשרד הפרסום ענבר מרחב ניסן G ומשרד יחסי הציבור גיל-עד תדמית לוקחת לידיה את ניהול תקציב הפרסום וגזרת יחסי הציבור והייעוץ התקשורתי. רשת הספרים הגדולה בישראל נרכשה בחודש שעבר על ידי קבוצת רוכשים בראשות יפית גרינברג, עופרה מיתר, הוצאת קוראים ורואה החשבון גידי הירש ורז שפירא.

עד לאחרונה ומזה מספר שנים טופל תקציב הפרסום של סטימצקי על ידי משרד הפרסום אדלר חומסקי. על פי נתוני יפעת בקרת פרסום, בשנת 2012 עמד תקציב הפרסום של סטימצקי על כ-1.6 מיליון דולר במחיר מחירון, ב-2013 עמד התקציב על כמעט 2 מיליון דולר, וב-2014 עד לנקודת זמן זו עומד התקציב על כ-1.2 מיליון דולר במחירי מחרון. יהב דרייזין מנכ"ל ענבר-מרחב-ניסן-g: "סטימצקי היא עוגן בתרבות הישראלית, מותג אהוב ועולם תוכן ייחודי. אנו בטוחים שנעמוד במשימה לפרוץ יחד גבולות חדשים ולמנף מהלכים חדשניים, כיאה לרשת המובילה בישראל בתחומה". בגזרת היח"צ, למחלקת התרבות של גיל-עד תדמית מבית G group, בניהולה של שמרית כרמי-מיכאל רזומה רב בתחום הספרות והתרבות, כאשר בין לקוחותיהם בתחום, בעבר ובהווה נמנים: הוצאת קוראים, מפעלי תרבות של מפעל הפיס, פרס ספיר, מתחם ביאליק ו'בית העיר', פרויקט 'ימי תרבות', בית המכירות סות'ביס, גלריות אמנות ועוד. בנוסף, חברת הקד"מ G pro קבלה לידיה את תקציב הקד"מ והאירועים של סטימצקי.

תגובות לכתבה(9):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 6.
    16/07/2014 09:33
    הגב לתגובה זו
    עוגן תרבותי MY ASS
  • ערן 16/07/2014 14:13
    הגב לתגובה זו
    למה להיות כזה מגעיל ונמוך ודוחה מי עשה לך רע בחיים? לך תתאבד יה ממורמר דוחה
  • 17/07/2014 09:37
    בגלל פרסומות (אם אפשר לקרוא לזה ככה) מהסוג שהמשרד מייצר.
  • 5.
    יחזקאל ס. 16/07/2014 06:08
    הגב לתגובה זו
    לכיוונים חדשים ונוספים. ספרות מודפסת, דיגיטלית, מוזיקה. לא להתבייש בתקציב ולהתייצב מול מגמת ה"זול" והצהבת של הרשת המתחרה.
  • 4.
    בשיא הרצינות 15/07/2014 22:48
    הגב לתגובה זו
    האם כתבת את הטקסט לבד או שגם בזה רובי עזר לך?
  • רובי 16/07/2014 14:15
    הגב לתגובה זו
    החוכמה זה להעזר באנשים טובים כמו רובי ולעבור אפסים כמוך שתקועים במרמרה שלהם ואני אומר את זה בשיא הרצינות (:
  • 3.
    רונן 15/07/2014 19:47
    הגב לתגובה זו
    ממש להביא תקציב..נו באמת. קחי אותי יפית.
  • 2.
    כל הכבוד ליפית, יישר כח (ל"ת)
    דנית 15/07/2014 18:02
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    בהצלחה. (ל"ת)
    צחי 15/07/2014 17:55
    הגב לתגובה זו