שוב אדם שוב: Refresh זכתה במכרז המדיה החברתית של משרד הבריאות
סוכנות הדיגיטל Refresh בבעלותו של אדם שוב מחזקת את אחיזתה בגזרת הלקוחות הציבוריים-ממשלתיים. בתום הליך מכרזי ארוך זכתה החברה במכרז על תקציב המדיה החברתית והדיגיטל של משרד הבריאות. על פי הערכות בשוק הפרסום צפוי התקציב לעמוד על כמיליון שקלים, מה שהופך אותו לאחד הבולטים בתחום הציבורי ובכלל.
כאמור, ההליך המכרזי התעכב לאחר שאחת החברות שהתמודדו על התקציב הגישה למשרד הבריאות ערעור על פסילתה. לבסוף החליטה ועדת המכרזים של משרד הבריאות כי הצעתה של Refresh היא זו שהשיגה את הציון המשוקלל הגבוה ביותר מבין המתמודדים.
Refresh תטפל ביצירת אסטרטגיית המדיה החברתית והדיגיטל של משרד הבריאות, שלוחותיו ואגפיו וכן תיישם ותוציא לפועל את העבודה בזירות הדיגיטליות השונות. יצוין כי עד כה משרד הבריאות פעל בעיקר באמצעות מערך הדוברות שלו אך לא נעזר באנשי מקצוע חיצוניים. עם צמיחת הפעילות בגזרת האינטרנט ובעיקר בעמוד הפייסבוק של המשרד המונה כמעט 90,000 ישראלים הוחלט במשרד להיעזר בשירותי סוכנות מקצועית.
תקציב הדיגיטל של המשרד כולל בתוכו ניהול מלא של עמודי המשרד ברשתות החברתיות, תפעול זירת היוטיוב שלו, יישום וניהול של רעיונות קריאטיביים לקידום פעילויות המשרד וכן ניטור וניתוח אזכורים אודותיו ברחבי האינטרנט. פעילות זו תבוסס גם על רכישת מדיה לקידום תכניות ההסברה של המשרד.
בשוק המדיה החברתית הצעיר בישראל, Refresh נחשבת לאחת מחלוצות סוכנויות הדיגיטל בישראל. החברה מטפלת במותגים מסחריים רבים ובהם קבוצת 'דור אלון', רשת המרכולים AM-PM, 'רולדין', 'סטולי' ו'ייגרמייסטר' וכן בארגונים ציבוריים ובהם: מפעל הפיס, המדען הראשי ועיריית ירושלים. באחרונה גם זכתה החברה במכרז של הכנסת ליצירת אסטרטגיית הדיגיטל של בית המחוקקים.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
8.מברוקקקקקדביר 23/07/2014 17:24הגב לתגובה זו0 0צהוב מקנאה. הדביר (:סגור
-
7.מה לריפרש ולדיגטאל - בקושי פייסבוק (ל"ת)עידן 23/07/2014 14:31הגב לתגובה זו0 0סגור
-
הו, הקנאה אוכלת אה? (; (ל"ת)דובי 23/07/2014 19:59הגב לתגובה זו0 0סגור
-
6.עד כה משרד הבריאות פעל בעיקר באמצעות מערך הדואי-דיוקים 23/07/2014 08:26הגב לתגובה זו0 0"עד כה משרד הבריאות פעל בעיקר באמצעות מערך הדוברות שלו אך לא נעזר באנשי מקצוע חיצוניים" - ממש לא! טופלו ע"י חברה חיצונית, לא סתם הגיעו לכ 90 אלף אוהדים....סגור
-
עם מי?? (ל"ת)אייס 23/07/2014 17:29הגב לתגובה זו0 0סגור
- טען עוד
-
5.המון מונחים מסובכים לפוסטים בפייסאנונימי 22/07/2014 15:56הגב לתגובה זו0 0זירות דיגיטליות.אסטרטגיה הדיגיטל בשירות השונות. נו, באמת. מה זה השטויות האלה?סגור
-
כנראה אתה עובד בחלטורהירון 22/07/2014 18:55הגב לתגובה זו0 0כי פעילות דיגיטל רצינית היא כיום הרבה יותר מ״פוסטים בפייס״. אבל הבעיה היא שחלק גדול מהשרלטנים בתחום לא יודעים לעשות כלום חוץ מפוסטים בפייס. לכן יש מקצוענים ויש ברברניםסגור
-
או שאני מתחום אחר. זו גם אפשרות (ל"ת)אנונימי 23/07/2014 10:44הגב לתגובה זו0 0סגור
-
4.מוריד ת'כובע (ל"ת)ירון טבת 22/07/2014 11:36הגב לתגובה זו0 0סגור
-
3.אליפותתתתתתת (ל"ת)גיא נ. 22/07/2014 11:18הגב לתגובה זו0 0סגור
-
2.התמודדנו במכרזדביר 22/07/2014 11:10הגב לתגובה זו0 0לדעתי הוא היה מסובך מאוד להבנה. מאחל בהצלחה עם האתגר הזה אבל יהיה להם לא קלסגור
-
1.תותחים (ל"ת)יוני רון 22/07/2014 11:02הגב לתגובה זו0 0סגור