משרד שלישי תוך שנתיים: תקציב הפרסום של ONOT עובר לשטרית מדיה גרופ

באוקטובר 2013, לאחר שנתיים וחצי במשרד סיימה רשת האופנה את ההתקשרות עם פובליסיס בטונים צורמים - מקרה שחזר על עצמו עם גיתם לפני חודשיים
 | 
telegram
(2)

תקציב הפרסום של רשת האופנה ONOT עובר למשרד הפרסום שטרית מדיה גרופ. עבור הרשת מדובר במשרד הפרסום השלישי בתוך פחות משנתיים.

כזכור, באוקטובר 2013, לאחר שנתיים וחצי של עבודה עם פובליסיס סיימה רשת האופנה את ההתקשרות עימו בטונים צורמים, בנוסף לחוב כספי למשרד שנשאר פתוח עד לפני מספר חודשים. התחנה הבאה של רשת האופנה הייתה גיתם BBDO אך גם שם המקרה חזר על עצמו והצדדים נפרדו לאחר מחלוקות הנוגע למחירי עמלות המדיה אותם דרשה רשת האופנה להוזיל למרות הסיכומים הראשוניים עם משרד הפרסום.

כעת כאמור, לאחר חודשיים ללא ליווי של משרד פרסום, הועבר התקציב לידי 'שטרית מדיה גרופ' בבעלותם של רות שטרית וגיא וינברגר. על פי דיווחי החברה, התקציב מוערך בשווי של 7 מיליון שקלים בשנה ויכלול את כלל הפעילות הפרסומית, תכנון והפקת קמפיינים פרסומיים ופעילות הפרסום בדיגיטל.

לדברי ארז אגמון, מנהל השיווק של ONOT: "במסגרת התפתחות רשת ONOT ביצעתי בחינה של מספר משרדי פרסום, ואני רוצה לנצל הזדמנות זו להודות לכל משרדי הפרסום שהביעו עניין בתקציב, ורואה בכך הבעת אמון בחוזק של המותג ONOT".

אגמון הוסיף "שוק הפרסום בעולם בכלל ובכלל זה בישראל עובר שינויים מסיביים, ובהם חיזוק כוחו של הדיגיטל והמדיה החברתית, שימוש הולך וגובר בשיווק מבוסס תוכן, פרסום שנועד לייצר engagement גבוה יותר מול הצרכנים, וכן יותר ויותר שיווק פרסונאלי/מכוון סגמנטים ועוד. כחלק מהשינויים הללו מודל ההתקשרות של מפרסמים ומשרדי פרסום עבר שינויים".

אגמון שלח רמזים לא נעימים למשרדים הקודמים בהם טופל כשהוסיף ואמר: "ONOT חיפשה שותף שידע ללוות אותה לאתגרים העתידיים, שהחוזקה שלו היא בקריאייטיב וביצירתיות שיאפשרו לייצר בידול ובולטות, מתוך מטרה לחזק את מעמד המותג. כאשר בבסיס מערכת היחסים עומד המותג והמשימה בפניה ניצב, ולא רק על בסיס שיקולי כדאיות מדיה".

לדברי גיא וינברגר: "אנו גאים ושמחים על הבחירה בנו להיות שותפים באתגרי העתיד של מותג האופנה עונות. הצטרפותו של מותג אופנה מצליח למשרדינו, מהווה צעד אסטרטגי חשוב עבורנו. אני בטוח שביחד עם הנהלת החברה נשיג פריצת דרך ומוביליות בעולם האופנה".

תגובות לכתבה(2):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    סגמ״ת
    סמלת און 25/07/2014 00:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סג״מ ארז היקר, להחליף משרדים כמו גרביים מלמד משהו על הלקוח. מברוק על היותך מנהל שיווק דינמי, אבל מומלץ באותה נשימה לקחת תרופה נגד הסגמ״ת... זה לא מוסיף לכבודך לעשות מכרזים רק בגלל שזה מחזק לך את האגו ומאפשר לך להיות מצוטט במגזין היוקרתי אייס. (ההזדמנות היחידה להיות קיים היות ומהלכים שיווקים לעולם לא יעניינו אותך... ) שא ברכה סג״מ יקר
    סגור
  • 1.
    הפוסל במומו פוסל
    ממב 24/07/2014 10:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ארז, הרי כולם יודעים שאתה בובה ולא אתה זה שבאמת קובע משהו בקמפיינים שלך. בידול ובולטות לא תקבל אם תתיישר למעצבת שכל מה שעושה זה לרכוש קוקלציות מהעולם ולהעתיקן במידות גדולות. צא מ״המשרד״ שלך בפנורמה ותראה איך באמת מתנהל העולם. בהצלחה במשרד החדש.
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות