
צילום: יח"צ
חוצות: רדיו ת"א עולה על קיר ההלכה עם קמפיין לתכנית הבוקר של אסי ודפנה
המיקום היוקרתי של שלט החוצות הוא חלק מקמפיין שמוערך בהיקף של כמיליון ש'. אודליה ספרן, סמנכ"ל השיווק בתחנה: "צפויות הפתעות נוספות"
קמפיין פרסום חדש של רדיו תל אביב ממשיך לחמם את גזרת תכניות הבוקר בתחנות הרדיו האזוריות. על קיר ההלכה של חברת ברעם - אחד מהמיקומים היוקרתיים בגוש דן ובכלל עלה השבוע שילוט ענק המקדם את תכנית הבוקר של אסי עזר ודפנה לוסטיג.
מהלך ההשקה של רדיו תל אביב ל"בוקר החדש" החל לפני למעלה מחודש, והוא כולל קמפיין גשרים ברחבי הארץ, פרינט, אינטרנט, שילוט תעבורתי, ומסיבת ענק בפארק המים שפיים. על פי הערכות בשוק התקשורת שווי הקמפיין עומד על למעלה ממיליון שקלים.
אודליה ספרן, סמנכ"ל שיווק והמכירות של התחנה על ההשקה: "האימפקט הגדול שקבלנו בחודש האחרון ממאזינים ומלקוחות הביא אותנו להחלטה כי לתכנית של המדינה, מגיע השלט של המדינה. למרות ההיקף הרחב, אנחנו יכולים להבטיח כי עדיין לא נאמרה המילה האחרונה בקמפיין, וצפויות הפתעות נוספות".
- 9.חיים בסרט. חבל על הכסף. (ל"ת)אסף 25/07/2014 20:36הגב לתגובה זו
- 8.תוכנית מעולה! (ל"ת)גלעד 24/07/2014 09:02הגב לתגובה זו
- 7.but the show is so bad.... (ל"ת)tim 23/07/2014 20:12הגב לתגובה זו
- 6.עידו 23/07/2014 19:36הגב לתגובה זוסוף סוף הביאו משהו טוב לרדיו תל אביב
- 5.לא הייתי סומך על כל מילה שאודליה אומרת! (ל"ת)שרון 23/07/2014 17:51הגב לתגובה זו
- 4.מרסל 23/07/2014 16:23הגב לתגובה זומדהים ורב תודות לעוסקים במלכה ישר כח ובמיוחד לאודליה ספרן
- נו באמת , תפסיקו להגיב עובדי רדיו ת"א (ל"ת)אבשלום 24/07/2014 10:46הגב לתגובה זו
- 3.עמית 23/07/2014 15:43הגב לתגובה זואו רואים האח הגדול, לבדוק בפייסבוק, (שלא תגידו שאני ממציא או גזען (סעיף 14)
- 2.נו באמת! תכנית של המדינה? הגזמה פרועה! (ל"ת)דוד 23/07/2014 15:18הגב לתגובה זו
- 1.רואים אותם בכל מקום (ל"ת)עירית 23/07/2014 14:52הגב לתגובה זו