בזק מפרסם תוצאות לרבעון השני: yes רושמת שיא מנויים, וגידול בהפסד הנקי

החברה מגדילה את מספר מנוייה 5 רבעונים ברציפות, והפעם ב-6,000 בתי אב - ל-613 אלף. ההכנסות גדול בכמעט 6%, ההפסד הנקי הגיע ל-115 מיליון ש'
 | 
telegram

613 אלף מנויים - זה הנתון בו מתהדרת היום (יום ה') חברת הלוויין yes במסגרת פרסום הדוחות הכספיים שלה (באמצעות חברת האם בזק) לרבעון השני של 2014. מהנתונים עולה עוד כי הכנסות החברה גדולה, ההפסד הנקי גם כן, ותזרים המזומנים קטן.

החברה הגדילה את בסיס המנויים שלה ב-6,000 לקוחות חדשים, והגיע למספר שיא של 613 אלף לקוחות, נכון ל-30 ביוני. גם ברבעון הקודם מספר המנויים גדל ב-6,000 איש.

הכנסות yes צמחו ברבעון הזה כ-5.9% והסתכמו ב-428 מיליון שקל ברבעון, בהשוואה ל-404 מיליון שקל ברבעון השני אשתקד, עליה של 5.9%. העלייה בהכנסות נבעה בעיקר מגידול במצבת הלקוחות וכן מעלייה בהכנסה ממוצעת למנוי שנבעה בעיקר מגידול בחדירת שירותים ומוצרים מתקדמים.

ה-EBITDA צמח ב-6.8% והסתכם בכ-141 מיליון שקל בהשוואה ל-132 מיליון שקל ברבעון השני אשתקד. הרווח התפעולי הסתכם ב-67 מיליון שקלים מול 68 מיליון ברבעון המקביל אשתקד. הרווח לפני הוצאות מימון לבעלי מניות ומיסים ברבעון השני של שנת 2014 הסתכם ב-22 מיליון שקל בהשוואה ל-25 מיליון ברבעון השני אשתקד, ירידה של 12.3% הנובעת בעיקר מירידה ברווח התפעולי ועליה בהוצאות מימון בגין חוב פיננסי.

ההפסד הנקי ברבעון השני של 2014 הסתכם ב-115 מיליון שקלים בהשוואה ל-101 מיליון ברבעון השני אשתקד, גידול של 14.3%, הנובע בעיקר מגידול בהוצאות מימון לבעלי מניות. תזרים המזומנים מפעילות שוטפת קטן ב-4.3% והסתכם ב-106 מיליון שקלים בהשוואה ל-110 מיליון ברבעון השני אשתקד.

רון אילון, מנכ"ל yes, מסר כי "זהו הרבעון החמישי ברציפות שהחברה ממשיכה להציג עלייה חדה בגיוס מנויים חדשים ושוברת שיאים בבסיס המינויים שלה. ההקפדה על רמת שירות לקוחות מצטיינת ואיכותית, לצד הבאת התכנים הטלוויזיוניים המובילים בעולם, וטכנולוגיות חדשניות, באים לידי ביטוי בכל המדדים הפיננסיים שמציגה החברה".

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות