רני צים
צילום: תמר מצפי

רצים עם צים: משרד היח"צ של דני לוי יטפל ב'אופיס דיפו' ו'כפר השעשועים'

המותגים יועברו לטיפולו של לוי, לאחר שהיזם רני צים אותו משרד היח"צ מלווה מזה כ-6 שנים, רכש 50% מקבוצת 'ריטייל 3000' שבבעלות רונן לוי
משה בנימין |

הקשר ארוך השנים בין רני צים ומשרד יחסי הציבור דני לוי תקשורת מנחית במשרד 2 מותגים חדשים: 'אופיס דיפו' ו'כפר השעשועים'.

לאחרונה רכש צים 50% מקבוצת 'ריטייל 3000' שבבעלות איש העסקים רונן לוי. בין נכסיה כוללת הקבוצה את 'אופיס דיפו', 'כפר השעשועים', 'מישמש הכפר', 'הכל בדולר' ועוד. במסגרת רכישה זו מצטרף משרדו של לוי למערך השיווק של 'ריטייל 3000' וינהל בה את מערך הדוברות/יח"צ. רכישה זו מסכמת את מערך השיווק של הקבוצה שכולל בגזרת הפרסום את SMG (שטרית מדיה גרופ) שבבעלות רות שטרית.

הקשר בין לוי לצים החל לפני כ-6 שנים עוד בתקופה בה צים החזיק בבעלותו את רשת "מחסני כמעט חינם", אותה הוא הנפיק בשנת 2010 ובסופו של דבר מכר לרשת יינות ביתן בשנת 2012, בעבור כ-350 מיליון שקלים.

צים הוא בעל השליטה בחברת "רני צים אחזקות" אשר תחתיה פועלות מספר חברות: "רני צים מרכזי הקניות", המפעילה את מרכזי הקניות "צים סנטר", "רני צים מגורים" הבונה, בין היתר, שכונת קוטג'ים בראשון לציון ואת שכונת "רום הטיילת" בערד, ופרויקטים נוספים ברחבי הארץ.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה