עובר למתחרים: Refresh תטפל בניו מדיה של מותגי האלכוהול בחברת הכרם

החברה בבעלותו של אדם שוב טיפלה עד לאחרונה במותגי האלכוהול של המתחרה המרכזית של הכרם IBBL Spirit - חברה בת של קוקה קולה ישראל
 | 

חברת הדיגיטל Refresh בבעלותו של אדם שוב מצרפת לשורותיה את מותגי האלכוהול של חברת הכרם: מותג הוודקה הבינלאומי Stoli ומותג הליקר הגרמני Jägermeister.

יבואנית מותגי האלכוהול "הכרם" קיימה באחרונה הליך בדיקת איכות והתאמה בקרב סוכנויות דיגיטל ישראליות, כדי לבחור פרטנר שילווה את החברה בכל הקשור לעולמות השיווק הדיגיטליים. בתום ההליך נבחרה Refresh שטיפלה עד לאחרונה ובמשך שנים ארוכות במותגי האלכוהול של המתחרה המרכזית של הכרם חברת IBBL Spirit - חברה בת של קוקה ישראל שעוסקת בתחום המשקאות האלכוהוליים.

"הכרם" היא שחקנית וותיקה ומובילה בשוק האלכוהול בישראל, בבעלותה זיכיון ליבוא של מותגי על בינלאומיים בתחום ובהם: 'רמי מרטן', 'גלנפידיך', 'טולמור דיו', 'מידורי', 'סטולי', 'יגרמייסטר', 'ואן גוך' וכן להפצה של יינות 'יקב דלתון'.

פעילות הניו מדיה של יבואניות האלכוהול הופכת למשימה שאינה מובנת מאליה או דבר של מה בכך, זאת לאור חוק הגבלות פרסום האלכוהול שנכס לתוקפו השנה. הצעת החוק, שאושרה סופית בינואר 2012, קובעת איסור מוחלט על הצגת פרסומות למשקה משכר בשלטי חוצות כהגדרתם בחוק העונשין, וכן איסור על פרסומות למשקאות משכרים בעיתונים ודברי דפוס המיועדים לקטינים. עוד נקבע, כי מספר מודעות הפרסומת לשם מסחרי של משקה משכר אחד שניתן יהיה לפרסם במהדורה אחת של עיתון או של דבר דפוס אחר לא יעלה על 3, אלא אם כן מדובר בפרסומת לסל מוצרים שגודל הפרסומת למשקה המשכר שבה אינו עולה על 5% משטח המודעה כולה.

בנוסף, נקבעה רשימה סגורה של פרטים שניתן לכלול בפרסומות למשקאות משכרים, שעיקרם פירוט אינפורמטיבי המתייחס למוצר, דוגמת שם המוצר והיצרן וסימנם המסחרי, אחוז האלכוהול במוצר, מקום מכירתו, מחירו ועוד. ההצעה כוללת התייחסות מיוחדת לעניין פרסום בכתבי עת מקצועיים שעניינם משקאות משכרים.

בין לקוחותיה של סוכנות הדיגיטל Refresh נמצאים מותגים וארגונים מובילים בשוק הישראלי ובהם: קבוצת דור אלון, רשת המרכולים AM-PM, רולדין, פירמת רואי החשבון הבינלאומית KPMG וכן בארגונים ציבוריים ובהם: מפעל הפיס, המדען הראשי ועיריית ירושלים. באחרונה גם זכתה החברה במכרז של הכנסת ליצירת אסטרטגיית הדיגיטל של בית המחוקקים ובמכרז הדיגיטל של משרד הבריאות.

תגובות לכתבה(11):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 8.
    לחיים וכל הכבוד ריפרשונים! (ל"ת)
    חיים 13/08/2014 15:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 7.
    סטולי הוודקה האהובה עלי בעולם! (ל"ת)
    רועיקי 13/08/2014 15:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    ריפרש שוטתתתתת (ל"ת)
    דרור 12/08/2014 20:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • התכוונת (ל"ת)
    שולטטטטטת 13/08/2014 15:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    אדם שוב? לא קונה
    אנונימי 12/08/2014 20:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חברת הכרם שלום. בעקבות החלטתכם לבחור באיש הפסול הזה לטפל בנוכחות הרשת שלכם אפסיק לקנות את מוצרי החברה.
    סגור
  • טען עוד
  • 4.
    אדם אתה חתיך בתמונה
    הילה בן 12/08/2014 17:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נשיקות
    סגור
  • 3.
    כייף לכם
    דןדן 12/08/2014 16:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שותה סטולי מלא והייתי מת גם לפרסם אותםםםם
    סגור
  • 2.
    העיפו אותו מהחברה המרכזית
    איתי 12/08/2014 15:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שכחתם לציין שהעיפו את אדם שוב מהחברה המרכזית
    סגור
  • קנאי קטן (:
    היוש 12/08/2014 16:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא העפנו אף אחד העברנו את תקציבי הדיגיטל שלנו למשרד הפרסום המסורתי. ריפרש עשו עבודה מעולה.
    סגור
  • אז למה העברתם את התקציבים? (ל"ת)
    אחד ששאל 13/08/2014 00:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    צ'ירס... (: (ל"ת)
    רוני שן 12/08/2014 12:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות