באהבה: 'ראובני פרידן' יטפל בתקציב ההשקה של Beloved מבית ניאופרם
משרד הפרסום ראובני פרידן יטפל בקמפיין ההשקה של מותג המזון לתינוקות ופעוטות Beloved מבית ניאופרם. הקמפיין יכלול פרסום בעיתונות הכתובה ובמדיה הדיגיטלית בהיקף של כ- 2 מיליון שקלים. תקציב היח"צ של המותג יטופל על ידי רני רהב.
יואל גרינבוים, מנכ"ל פיתוח עסקי 'ניאופרם מוצרי צריכה': "ההורים של היום ובעיקר האימהות מחפשים קלות, זמינות ונוחות בחיי היומיום בכל התחומים. בתחום המזון חשובים גם הבריאות, הטעם, המגוון והאיכות. לאור צרכים אלו, פיתחנו את Beloved, המציעה סדרת מוצרים מזינים, טעימים, המותאמים לפעוטות".
סדרת מוצרי Beloved כוללת 16 מוצרים שונים בשלושה תחומים: דייסות, מחיות פרי ומזון אצבעות. ניאופרם משווקת מותגי צריכה בינלאומיים ותרופות ללא מרשם וביניהם: 'אדויל', 'צנטרום', 'דוקטור עור', 'נוקס', 'מוסטלה', 'בלנאום', 'נרבן', 'מדיבר' ועוד.
ניב חורש, מנכ"ל ראובני פרידן: "השקה של מותג חדש היא חלומו של כל איש שיווק ופרסומאי, ואנחנו גאים שאנשי ניאופרם בחרו בנו למשימה. ראובני פרידן הוא משרד פרסום דיגיטלי, המשלב מומחיות במגוון כלי הפרסום במובייל ובאינטרנט עם חשיבה אסטרטגית וקריאטיבית מעמיקה. השילוב הזה יבוא לידי ביטוי במיטבו במהלך ההשקה של Beloved".
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
1.אחלה משרד. מגיע לכם.חגית 14/08/2014 15:02הגב לתגובה זו0 0לקוחה מרוצהסגור