
שירות עצמי: בכירי הפרסום עולים בקמפיין ל'הבצפר' בו הם מחזיקים מניות
בכירי ענף הפרסום נרתמים לקמפיין הקיץ של 'הבצפר' לקראת שנת הלימודים החדשה. 11 מנכ"לים של משרדי הפרסום המובילים בישראל יופיעו בקמפיין באנרים טסטימוניאלס לצד עדויות/ציטוטים אישיים שלהם על בוגרי בית הספר לפרסום שבו הם משמשים כבעלי מניות.
הקמפיין האינטרנטי יעלה בסוף החודש (אוגוסט) בהובלת משרד הפרסום publicis webimage. בין המשתתפים בקמפיין יהיו: ארי מלמוד, מנכ"ל פובליסיס, יורם באומן, מייסד ובעלים באומן בר ריבנאי, גיל סמסונוב, שותף בכיר גליקמן נטלר סמסונוב, גיא קלנר, מנכ"ל ליאו ברנט, אמיר גיא, מנכ"ל משותף אדלר חומסקי & ורשבסקי ויו"ר איגוד חברות הפרסום, רות שטרית, בעלים ומנכ"ל שטרית מדיה גרופ, עמית לבני, מנכ"ל משותף קבוצת גיתם BBDO, עינת יוזנט רביד, מנכ"ל יהושע TBWA, יורם דמבינסקי, מנכ"ל JWT, זיו פופלבסקי, מנכ"ל משותף לעומק התודעה ואון גולדשטיין, מנכ"ל משותף לעומק התודעה.
לדברי יגאל בראון, מנכ"ל הבצפר ואיגוד הפרסום: "כבכל שנה 'הבצפר' יוצא בקמפיין לקראת פתיחת שנת הלימודים. המסר המרכזי של הבצפר מיום הקמתו, נשען על העובדה ש'הבצפר' שייך לחברות הפרסום, וככזה הוא המוסד היחידי שמביא אותך הכי קרוב לעבודה בעולם האמיתי. הפעם בחרנו בקריאייטיב שבו בעלי המניות - בעלי 'הבצפר' בעצמם, מעידים על המוסד שבבעלותם. כך נרתמו בעלי ומנכ"לי חברות הפרסום המובילות בישראל, לככב בקמפיין של 'הבצפר' בטסטמוניאל אישי של כל אחד מהם. אין לנו אלא להיות גאים בעובדה שבעלי המניות של 'הבצפר' נותנים אמון, ללא סייג, ב'הבצפר של חברות הפרסום'".
איל הובר לוי, מנכ"ל publicis webimage: "זו פעם ראשונה ש'הבצפר' עולה בקמפיין תדמיתי. אנו גאים להיות חלק ממהלך זה, בו הצלחנו לרתום פיגורות מובילות בענף, למען קידום בית הספר של חברות הפרסום".
- 28.ליאו 24/08/2014 13:52הגב לתגובה זוהאיש לא יזהה קריאטיב גם אם יניחו לו את זה מול הפרצוף וידביקו על זה פתק שכתוב עליו "קריאטיב".
- 27.גדי 24/08/2014 13:50הגב לתגובה זואם אפשר לעשות את זה בצורה חכמה בחצי מהזמן וחצי מהכסף ב-copywise, ולהתברג במשרדי פרסום?! אגב, אם אתם רוצים לשוחח עם מישהו שעובד בבצפר, הוא יופיע בתגובה לתגובה הזאת.
- 26.קבלו סלוגן: בבצפר למדת - פרסומאי יצאת! (ל"ת)אם כבר חרא, שיסריח! 21/08/2014 12:28הגב לתגובה זו
- 25.היידי 21/08/2014 12:19הגב לתגובה זוכי הם יושבים על התובנה הכי עמוקה - שכל מה שמעניין את מי שמגיע ללמוד פרסום זה ההבטחה שיהיה לו מקום עבודה בסוף באחד המשרדים. ותגידו מה שתגידו - את "האנשים הפשוטים" זה יפתה.
- 24.21/08/2014 09:56הגב לתגובה זושהמקום שאמור ללמד קריאייטיב משתמש בקמפיין טסטמוניאל עלוב. בטוח אפשר למצוא שם סטודנט אחד שיכל להביא רעיון יותר טוב
- 23.Michael 21/08/2014 09:18הגב לתגובה זואת הקמפיין הנבוב, חסר המעוף, המתחסד והשקרי הזה לא יצרו בוגרי ACC
- Gilad 21/08/2014 13:12הגב לתגובה זוטסטמוניאלס זה כמו להגיד "רק היום!!!! רק היום!!!!"
- 22.ירון 21/08/2014 08:24הגב לתגובה זומי המשרד שעומד מאחורי הזוועה הזאת?
- 21.פתטי בדיוק כמו "הבצפר" הפלצני הזה (ל"ת)יהושע חומימוב 21/08/2014 00:20הגב לתגובה זו
- 20.קופי 20/08/2014 20:26הגב לתגובה זוהם הלקוח
- 19.איל הובר לוי - תותח! (ל"ת)מרדכי שלו 20/08/2014 19:15הגב לתגובה זו
- שמוליק 21/08/2014 12:24הגב לתגובה זומצד שני, מה אפשר לצפות מווב אימג', משרד קיקיוני שלא מביא קמפיינים בשיט
- 18.בוגרת הבצפר 20/08/2014 18:57הגב לתגובה זובתור בוגרת קופירייטינג, יכולה להגיד שהמקום הוא מהמקצועיים ביותר. היחס האישי הורגש לאורך כל הקורס, ומורגש גם לאחריו. ממליצה ביותר!
- 17.סמנכ"ל קריאיטיב 20/08/2014 16:38הגב לתגובה זוכשמקום שאמור ללמד קריאיטיב או אסטרטגיה (אני לא אטריח את עצמי להתייחס ל"לימודי תקציבאות" כי בינינו חוץ ממסחטת כסף זה כלום ושום דבר) משתמש בפרסום שלו עצמו בטקטיקה כל כך יבשה והרד סיילית במהותה, בלי שום אומץ, שנינות, קסם.. זה עצוב.
- תתבייש 21/08/2014 16:14הגב לתגובה זולימודי תקציבאות זה מסחטת כסף? כלום ושום דבר? אתה וחבריך המתנשאים שחושבים שתקציבאים הם כלום הם הסיבה שהענף הזה פשט רגל מכל בחינה אפשרית. בבצפר מלמדים תקציבאות ופלנינכ מסיבה. - תקציבאי שמבין אסטרטגיה הוא איש פרסום. מדובר במקצוע שמי שעושה אותו נכון הוא פרסומאי ולא מייל אנושי לבריף מהלקוח וחוזר חלילה. תקציבאי הוא תפקיד המפתח שמחזיק לקוחות במשרד - הוא מבין בלקוח שלו הכי טוב, הוא מבין בהפקה, בקריאייטיב ובמדיה והיוזמות שהוא מביא הן אלה שיביאו כסף למשרד בסופו של דבר. תקציבאי הוא לא המזכירה שלך. אנשי קריאייטייב מתנשאים כמוך, חמדני פרסים שלא מבינים בשיווק ומזלזלים בכל אחד פשוט מעוררים בחילה בעיני. תתבייש.
- 16.השליח של ג'אפניקה 20/08/2014 14:38הגב לתגובה זודווקא אחלה של מקום
- 15.מביך 20/08/2014 14:19הגב לתגובה זומביך
- 14.הפלנרים-שעה, שעה. (ל"ת)באומן עובד עם 20/08/2014 13:47הגב לתגובה זו
- 13.אני 20/08/2014 13:44הגב לתגובה זואולי בבצפר "חיה" זה זכר...
- 12.ג׳יזס 20/08/2014 13:27הגב לתגובה זומי ירצה ללכת ללמוד פרסום אחרי זה? כבר עדיף לתת למכונות ה-AD Tech להשתלט על כולנו.
- 11.כן, אבל מי עיצב את זה ככה..???? (ל"ת)אלעד 20/08/2014 13:16הגב לתגובה זו
- 10.סתאםבאדי 20/08/2014 13:09הגב לתגובה זו1. מה ההבדל בין חברת פרסום למשרד פרסום? 2. למה כל כך עילג? 'להבצפר' 3. הקופי של הבצפר מוכן להתמודד עם כל בריף כבר מהיום הראשון? קופירייטרים אחרים לא?! מי לעזאזל הקופי שכתב את זה? 4. לא מצאתם דרך יותר משכנעת לגייס תלמידים? כנראה שהסנדלרים הולכים יחפים
- 9.בקיצור copywise (ל"ת)20/08/2014 12:57הגב לתגובה זו
- ממש לא 20/08/2014 14:15הגב לתגובה זוממש לא.
- אז איך זה לעבוד בבצפר? משלמים טוב? (ל"ת)סקרן 24/08/2014 13:54
- 8."אז מה הפלא" שהענף כל כך גרוע (ל"ת)20/08/2014 12:56הגב לתגובה זו
- 7.רוצה ללמוד קופי. 20/08/2014 12:55הגב לתגובה זוקריאייטיב ולא קראייטיב מה יהיה? וזה נחמד והכל, אבל כמה בוגרים יש מהבצפר בתעשייה?
- יש לא מעט. (ל"ת)אביב 20/08/2014 14:43הגב לתגובה זו
- ארט מדופלם 20/08/2014 14:34הגב לתגובה זוזה כתיב חסר
- 6.סביר 20/08/2014 12:34הגב לתגובה זוהכי "פרסומאים סבירים ובינוניים"
- 5.דן 20/08/2014 12:33הגב לתגובה זוכי הם מוכנים לעבוד 12 שעות, לקבל 5,500 ש"ח נטו, ולומר כל יום תודה על ההזדמנות להתקדם בענף עד שהם ליגיעו לגיל 36 ואז יפטרו אותם בגלל קיצוצים
- ברוטו 20/08/2014 13:19הגב לתגובה זוברוטו
- 4.לא קריטי 20/08/2014 12:32הגב לתגובה זוחוץ מהפרסומת של אופטיקה הלפרין לא שמעתי על מותג שהצליח לפרסם באמצעות פרזנטור שהוא גם בעל מניות של המותג (בכל זאת, לא אובייקטיבים). ואם כבר אמת בפרסום, כמה פלנרים/קופירייטרים יש באדלר שלמדו בבצפר? כמה כאלה יש בבאומן? ממה שאני יודע 0, אולי 1-2 והם בטח חדשים ולא מוכרים לי.
- אז"ש - את/ה לא ממש יודע...לך ללמוד (ל"ת)סייג לחוכמה שתיקה 20/08/2014 12:51הגב לתגובה זו
- אמא של בר רפאלי 20/08/2014 13:31בר רפאלי, ריצ'רד ברנסן, רמי לוי, אבי סופר, ד"ר דריי, זיגי מרלי, ועוד רבים וטובים
- 3.מגוחך (ל"ת)אני 20/08/2014 12:25הגב לתגובה זו
- 2.טל"ח (ל"ת)והכל בערבון מוגבל 20/08/2014 12:19הגב לתגובה זו
- 1.אני אני אני ראשון 20/08/2014 12:09הגב לתגובה זוהאנשים האלו משקרים כל יום בשביל לקוחות, אז מה זה כבר לתת עוד פוש קטן בשביל עצמם.