שירות עצמי: בכירי הפרסום עולים בקמפיין ל'הבצפר' בו הם מחזיקים מניות

11 מנכ"לים של משרדי הפרסום המובילים יופיעו בקמפיין באנרים בו ימליצו על 'הבצפר' - מוסד לימודי מקצועות הפרסום בו הם משמשים כבעלי מניות
 | 

בכירי ענף הפרסום נרתמים לקמפיין הקיץ של 'הבצפר' לקראת שנת הלימודים החדשה. 11 מנכ"לים של משרדי הפרסום המובילים בישראל יופיעו בקמפיין באנרים טסטימוניאלס לצד עדויות/ציטוטים אישיים שלהם על בוגרי בית הספר לפרסום שבו הם משמשים כבעלי מניות.

הקמפיין האינטרנטי יעלה בסוף החודש (אוגוסט) בהובלת משרד הפרסום publicis webimage. בין המשתתפים בקמפיין יהיו: ארי מלמוד, מנכ"ל פובליסיס, יורם באומן, מייסד ובעלים באומן בר ריבנאי, גיל סמסונוב, שותף בכיר גליקמן נטלר סמסונוב, גיא קלנר, מנכ"ל ליאו ברנט, אמיר גיא, מנכ"ל משותף אדלר חומסקי & ורשבסקי ויו"ר איגוד חברות הפרסום, רות שטרית, בעלים ומנכ"ל שטרית מדיה גרופ, עמית לבני, מנכ"ל משותף קבוצת גיתם BBDO, עינת יוזנט רביד, מנכ"ל יהושע TBWA, יורם דמבינסקי, מנכ"ל JWT, זיו פופלבסקי, מנכ"ל משותף לעומק התודעה ואון גולדשטיין, מנכ"ל משותף לעומק התודעה.

לדברי יגאל בראון, מנכ"ל הבצפר ואיגוד הפרסום: "כבכל שנה 'הבצפר' יוצא בקמפיין לקראת פתיחת שנת הלימודים. המסר המרכזי של הבצפר מיום הקמתו, נשען על העובדה ש'הבצפר' שייך לחברות הפרסום, וככזה הוא המוסד היחידי שמביא אותך הכי קרוב לעבודה בעולם האמיתי. הפעם בחרנו בקריאייטיב שבו בעלי המניות - בעלי 'הבצפר' בעצמם, מעידים על המוסד שבבעלותם. כך נרתמו בעלי ומנכ"לי חברות הפרסום המובילות בישראל, לככב בקמפיין של 'הבצפר' בטסטמוניאל אישי של כל אחד מהם. אין לנו אלא להיות גאים בעובדה שבעלי המניות של 'הבצפר' נותנים אמון, ללא סייג, ב'הבצפר של חברות הפרסום'".

ארי מלמוד. פובליסיס
ארי מלמוד. פובליסיס


גיל סמסונוב. גליקמן נטלר סמסונוב
גיל סמסונוב. גליקמן נטלר סמסונוב


יורם באומן. באומן בר ריבנאי
יורם באומן. באומן בר ריבנאי


אמיר גיא. אדלר חומסקי
אמיר גיא. אדלר חומסקי


גיא קלנר. ליאו ברנט
גיא קלנר. ליאו ברנט


איל הובר לוי, מנכ"ל publicis webimage: "זו פעם ראשונה ש'הבצפר' עולה בקמפיין תדמיתי. אנו גאים להיות חלק ממהלך זה, בו הצלחנו לרתום פיגורות מובילות בענף, למען קידום בית הספר של חברות הפרסום".

תגובות לכתבה(41):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 28.
    אהבתי את האבחנה בבאנר של גיא קלנר.
    ליאו 24/08/2014 13:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האיש לא יזהה קריאטיב גם אם יניחו לו את זה מול הפרצוף וידביקו על זה פתק שכתוב עליו "קריאטיב".
    סגור
  • 27.
    למה ללמוד קופירייטינג בבצפר
    גדי 24/08/2014 13:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם אפשר לעשות את זה בצורה חכמה בחצי מהזמן וחצי מהכסף ב-copywise, ולהתברג במשרדי פרסום?! אגב, אם אתם רוצים לשוחח עם מישהו שעובד בבצפר, הוא יופיע בתגובה לתגובה הזאת.
    סגור
  • 26.
    קבלו סלוגן: בבצפר למדת - פרסומאי יצאת! (ל"ת)
    אם כבר חרא, שיסריח! 21/08/2014 12:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 25.
    תגידו מה שתגידו - זה יעבוד
    היידי 21/08/2014 12:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כי הם יושבים על התובנה הכי עמוקה - שכל מה שמעניין את מי שמגיע ללמוד פרסום זה ההבטחה שיהיה לו מקום עבודה בסוף באחד המשרדים. ותגידו מה שתגידו - את "האנשים הפשוטים" זה יפתה.
    סגור
  • 24.
    מבאס מאוד
    אנונימי 21/08/2014 09:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שהמקום שאמור ללמד קריאייטיב משתמש בקמפיין טסטמוניאל עלוב. בטוח אפשר למצוא שם סטודנט אחד שיכל להביא רעיון יותר טוב
    סגור
  • טען עוד
  • 23.
    הבהרה חשובה
    Michael 21/08/2014 09:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את הקמפיין הנבוב, חסר המעוף, המתחסד והשקרי הזה לא יצרו בוגרי ACC
    סגור
  • ברור שלא
    Gilad 21/08/2014 13:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    טסטמוניאלס זה כמו להגיד "רק היום!!!! רק היום!!!!"
    סגור
  • 22.
    כל כך גרוע שזה בטח יזכה הקקטוס החד
    ירון 21/08/2014 08:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי המשרד שעומד מאחורי הזוועה הזאת?
    סגור
  • 21.
    פתטי בדיוק כמו "הבצפר" הפלצני הזה (ל"ת)
    יהושע חומימוב 21/08/2014 00:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 20.
    אולי זה מה שהלקוח הכריח אותם לעשות..אה..רגע..
    קופי 20/08/2014 20:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הם הלקוח
    סגור
  • 19.
    איל הובר לוי - תותח! (ל"ת)
    מרדכי שלו 20/08/2014 19:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • תותחים לא מוציאים כאלה עבודות פח זבל
    שמוליק 21/08/2014 12:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מצד שני, מה אפשר לצפות מווב אימג', משרד קיקיוני שלא מביא קמפיינים בשיט
    סגור
  • 18.
    בוגרת הבצפר 20/08/2014 18:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בתור בוגרת קופירייטינג, יכולה להגיד שהמקום הוא מהמקצועיים ביותר. היחס האישי הורגש לאורך כל הקורס, ומורגש גם לאחריו. ממליצה ביותר!
    סגור
  • 17.
    ג. יפית ניצחה
    סמנכ"ל קריאיטיב 20/08/2014 16:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כשמקום שאמור ללמד קריאיטיב או אסטרטגיה (אני לא אטריח את עצמי להתייחס ל"לימודי תקציבאות" כי בינינו חוץ ממסחטת כסף זה כלום ושום דבר) משתמש בפרסום שלו עצמו בטקטיקה כל כך יבשה והרד סיילית במהותה, בלי שום אומץ, שנינות, קסם.. זה עצוב.
    סגור
  • אתה בהמה
    תתבייש 21/08/2014 16:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לימודי תקציבאות זה מסחטת כסף? כלום ושום דבר? אתה וחבריך המתנשאים שחושבים שתקציבאים הם כלום הם הסיבה שהענף הזה פשט רגל מכל בחינה אפשרית. בבצפר מלמדים תקציבאות ופלנינכ מסיבה. - תקציבאי שמבין אסטרטגיה הוא איש פרסום. מדובר במקצוע שמי שעושה אותו נכון הוא פרסומאי ולא מייל אנושי לבריף מהלקוח וחוזר חלילה. תקציבאי הוא תפקיד המפתח שמחזיק לקוחות במשרד - הוא מבין בלקוח שלו הכי טוב, הוא מבין בהפקה, בקריאייטיב ובמדיה והיוזמות שהוא מביא הן אלה שיביאו כסף למשרד בסופו של דבר. תקציבאי הוא לא המזכירה שלך. אנשי קריאייטייב מתנשאים כמוך, חמדני פרסים שלא מבינים בשיווק ומזלזלים בכל אחד פשוט מעוררים בחילה בעיני. תתבייש.
    סגור
  • 16.
    השליח של ג'אפניקה 20/08/2014 14:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דווקא אחלה של מקום
    סגור
  • 15.
    מביך
    מביך 20/08/2014 14:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מביך
    סגור
  • 14.
    הפלנרים-שעה, שעה. (ל"ת)
    באומן עובד עם 20/08/2014 13:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 13.
    כשאני מחפש חיות אינטרנט שקמים לפייסבוק?
    אני 20/08/2014 13:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אולי בבצפר "חיה" זה זכר...
    סגור
  • 12.
    אומג זה כל כך גרוע
    ג׳יזס 20/08/2014 13:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי ירצה ללכת ללמוד פרסום אחרי זה? כבר עדיף לתת למכונות ה-AD Tech להשתלט על כולנו.
    סגור
  • 11.
    כן, אבל מי עיצב את זה ככה..???? (ל"ת)
    אלעד 20/08/2014 13:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 10.
    זה כל כך רע... איפה להתחיל??
    סתאםבאדי 20/08/2014 13:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    1. מה ההבדל בין חברת פרסום למשרד פרסום? 2. למה כל כך עילג? 'להבצפר' 3. הקופי של הבצפר מוכן להתמודד עם כל בריף כבר מהיום הראשון? קופירייטרים אחרים לא?! מי לעזאזל הקופי שכתב את זה? 4. לא מצאתם דרך יותר משכנעת לגייס תלמידים? כנראה שהסנדלרים הולכים יחפים
    סגור
  • 9.
    בקיצור copywise (ל"ת)
    אנונימי 20/08/2014 12:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • ממש לא
    ממש לא 20/08/2014 14:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ממש לא.
    סגור
  • אז איך זה לעבוד בבצפר? משלמים טוב? (ל"ת)
    סקרן 24/08/2014 13:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 8.
    "אז מה הפלא" שהענף כל כך גרוע (ל"ת)
    אנונימי 20/08/2014 12:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 7.
    טעויות כתיב בבאנר שאמור לפרסם לימודי קופי
    רוצה ללמוד קופי. 20/08/2014 12:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קריאייטיב ולא קראייטיב מה יהיה? וזה נחמד והכל, אבל כמה בוגרים יש מהבצפר בתעשייה?
    סגור
  • יש לא מעט. (ל"ת)
    אביב 20/08/2014 14:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • ארט מדופלם 20/08/2014 14:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה כתיב חסר
    סגור
  • 6.
    טסטמוניאלס לגיוס אנשי פרסום
    סביר 20/08/2014 12:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הכי "פרסומאים סבירים ובינוניים"
    סגור
  • 5.
    הקופירייטרים שמגיעים מהמצפר הם הכי טובים
    דן 20/08/2014 12:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כי הם מוכנים לעבוד 12 שעות, לקבל 5,500 ש"ח נטו, ולומר כל יום תודה על ההזדמנות להתקדם בענף עד שהם ליגיעו לגיל 36 ואז יפטרו אותם בגלל קיצוצים
    סגור
  • ברוטו
    ברוטו 20/08/2014 13:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ברוטו
    סגור
  • 4.
    ביה"ס לפרסום שנכשל בפרסום
    לא קריטי 20/08/2014 12:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חוץ מהפרסומת של אופטיקה הלפרין לא שמעתי על מותג שהצליח לפרסם באמצעות פרזנטור שהוא גם בעל מניות של המותג (בכל זאת, לא אובייקטיבים). ואם כבר אמת בפרסום, כמה פלנרים/קופירייטרים יש באדלר שלמדו בבצפר? כמה כאלה יש בבאומן? ממה שאני יודע 0, אולי 1-2 והם בטח חדשים ולא מוכרים לי.
    סגור
  • אז"ש - את/ה לא ממש יודע...לך ללמוד (ל"ת)
    סייג לחוכמה שתיקה 20/08/2014 12:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • חוצמ..
    אמא של בר רפאלי 20/08/2014 13:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בר רפאלי, ריצ'רד ברנסן, רמי לוי, אבי סופר, ד"ר דריי, זיגי מרלי, ועוד רבים וטובים
    סגור
  • לבנת פורן (ל"ת)
    חלית? נפצעת? 20/08/2014 14:07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • (ל"ת)
    רונית רפאל 20/08/2014 15:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • משופרסל (ל"ת)
    אברכהן 20/08/2014 15:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    מגוחך (ל"ת)
    אני 20/08/2014 12:25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    טל"ח (ל"ת)
    והכל בערבון מוגבל 20/08/2014 12:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    ברור כשמש
    אני אני אני ראשון 20/08/2014 12:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האנשים האלו משקרים כל יום בשביל לקוחות, אז מה זה כבר לתת עוד פוש קטן בשביל עצמם.
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות