קמפיין סטריפים
צילום: יח"צ

שירות עצמי: בכירי הפרסום עולים בקמפיין ל'הבצפר' בו הם מחזיקים מניות

11 מנכ"לים של משרדי הפרסום המובילים יופיעו בקמפיין באנרים בו ימליצו על 'הבצפר' - מוסד לימודי מקצועות הפרסום בו הם משמשים כבעלי מניות
משה בנימין | (41)

בכירי ענף הפרסום נרתמים לקמפיין הקיץ של 'הבצפר' לקראת שנת הלימודים החדשה. 11 מנכ"לים של משרדי הפרסום המובילים בישראל יופיעו בקמפיין באנרים טסטימוניאלס לצד עדויות/ציטוטים אישיים שלהם על בוגרי בית הספר לפרסום שבו הם משמשים כבעלי מניות.

הקמפיין האינטרנטי יעלה בסוף החודש (אוגוסט) בהובלת משרד הפרסום publicis webimage. בין המשתתפים בקמפיין יהיו: ארי מלמוד, מנכ"ל פובליסיס, יורם באומן, מייסד ובעלים באומן בר ריבנאי, גיל סמסונוב, שותף בכיר גליקמן נטלר סמסונוב, גיא קלנר, מנכ"ל ליאו ברנט, אמיר גיא, מנכ"ל משותף אדלר חומסקי & ורשבסקי ויו"ר איגוד חברות הפרסום, רות שטרית, בעלים ומנכ"ל שטרית מדיה גרופ, עמית לבני, מנכ"ל משותף קבוצת גיתם BBDO, עינת יוזנט רביד, מנכ"ל יהושע TBWA, יורם דמבינסקי, מנכ"ל JWT, זיו פופלבסקי, מנכ"ל משותף לעומק התודעה ואון גולדשטיין, מנכ"ל משותף לעומק התודעה.

לדברי יגאל בראון, מנכ"ל הבצפר ואיגוד הפרסום: "כבכל שנה 'הבצפר' יוצא בקמפיין לקראת פתיחת שנת הלימודים. המסר המרכזי של הבצפר מיום הקמתו, נשען על העובדה ש'הבצפר' שייך לחברות הפרסום, וככזה הוא המוסד היחידי שמביא אותך הכי קרוב לעבודה בעולם האמיתי. הפעם בחרנו בקריאייטיב שבו בעלי המניות - בעלי 'הבצפר' בעצמם, מעידים על המוסד שבבעלותם. כך נרתמו בעלי ומנכ"לי חברות הפרסום המובילות בישראל, לככב בקמפיין של 'הבצפר' בטסטמוניאל אישי של כל אחד מהם. אין לנו אלא להיות גאים בעובדה שבעלי המניות של 'הבצפר' נותנים אמון, ללא סייג, ב'הבצפר של חברות הפרסום'".

איל הובר לוי, מנכ"ל publicis webimage: "זו פעם ראשונה ש'הבצפר' עולה בקמפיין תדמיתי. אנו גאים להיות חלק ממהלך זה, בו הצלחנו לרתום פיגורות מובילות בענף, למען קידום בית הספר של חברות הפרסום".

תגובות לכתבה(41):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 28.
    ליאו 24/08/2014 13:52
    הגב לתגובה זו
    האיש לא יזהה קריאטיב גם אם יניחו לו את זה מול הפרצוף וידביקו על זה פתק שכתוב עליו "קריאטיב".
  • 27.
    גדי 24/08/2014 13:50
    הגב לתגובה זו
    אם אפשר לעשות את זה בצורה חכמה בחצי מהזמן וחצי מהכסף ב-copywise, ולהתברג במשרדי פרסום?! אגב, אם אתם רוצים לשוחח עם מישהו שעובד בבצפר, הוא יופיע בתגובה לתגובה הזאת.
  • 26.
    קבלו סלוגן: בבצפר למדת - פרסומאי יצאת! (ל"ת)
    אם כבר חרא, שיסריח! 21/08/2014 12:28
    הגב לתגובה זו
  • 25.
    היידי 21/08/2014 12:19
    הגב לתגובה זו
    כי הם יושבים על התובנה הכי עמוקה - שכל מה שמעניין את מי שמגיע ללמוד פרסום זה ההבטחה שיהיה לו מקום עבודה בסוף באחד המשרדים. ותגידו מה שתגידו - את "האנשים הפשוטים" זה יפתה.
  • 24.
    21/08/2014 09:56
    הגב לתגובה זו
    שהמקום שאמור ללמד קריאייטיב משתמש בקמפיין טסטמוניאל עלוב. בטוח אפשר למצוא שם סטודנט אחד שיכל להביא רעיון יותר טוב
  • 23.
    Michael 21/08/2014 09:18
    הגב לתגובה זו
    את הקמפיין הנבוב, חסר המעוף, המתחסד והשקרי הזה לא יצרו בוגרי ACC
  • Gilad 21/08/2014 13:12
    הגב לתגובה זו
    טסטמוניאלס זה כמו להגיד "רק היום!!!! רק היום!!!!"
  • 22.
    ירון 21/08/2014 08:24
    הגב לתגובה זו
    מי המשרד שעומד מאחורי הזוועה הזאת?
  • 21.
    פתטי בדיוק כמו "הבצפר" הפלצני הזה (ל"ת)
    יהושע חומימוב 21/08/2014 00:20
    הגב לתגובה זו
  • 20.
    קופי 20/08/2014 20:26
    הגב לתגובה זו
    הם הלקוח
  • 19.
    איל הובר לוי - תותח! (ל"ת)
    מרדכי שלו 20/08/2014 19:15
    הגב לתגובה זו
  • שמוליק 21/08/2014 12:24
    הגב לתגובה זו
    מצד שני, מה אפשר לצפות מווב אימג', משרד קיקיוני שלא מביא קמפיינים בשיט
  • 18.
    בוגרת הבצפר 20/08/2014 18:57
    הגב לתגובה זו
    בתור בוגרת קופירייטינג, יכולה להגיד שהמקום הוא מהמקצועיים ביותר. היחס האישי הורגש לאורך כל הקורס, ומורגש גם לאחריו. ממליצה ביותר!
  • 17.
    סמנכ"ל קריאיטיב 20/08/2014 16:38
    הגב לתגובה זו
    כשמקום שאמור ללמד קריאיטיב או אסטרטגיה (אני לא אטריח את עצמי להתייחס ל"לימודי תקציבאות" כי בינינו חוץ ממסחטת כסף זה כלום ושום דבר) משתמש בפרסום שלו עצמו בטקטיקה כל כך יבשה והרד סיילית במהותה, בלי שום אומץ, שנינות, קסם.. זה עצוב.
  • תתבייש 21/08/2014 16:14
    הגב לתגובה זו
    לימודי תקציבאות זה מסחטת כסף? כלום ושום דבר? אתה וחבריך המתנשאים שחושבים שתקציבאים הם כלום הם הסיבה שהענף הזה פשט רגל מכל בחינה אפשרית. בבצפר מלמדים תקציבאות ופלנינכ מסיבה. - תקציבאי שמבין אסטרטגיה הוא איש פרסום. מדובר במקצוע שמי שעושה אותו נכון הוא פרסומאי ולא מייל אנושי לבריף מהלקוח וחוזר חלילה. תקציבאי הוא תפקיד המפתח שמחזיק לקוחות במשרד - הוא מבין בלקוח שלו הכי טוב, הוא מבין בהפקה, בקריאייטיב ובמדיה והיוזמות שהוא מביא הן אלה שיביאו כסף למשרד בסופו של דבר. תקציבאי הוא לא המזכירה שלך. אנשי קריאייטייב מתנשאים כמוך, חמדני פרסים שלא מבינים בשיווק ומזלזלים בכל אחד פשוט מעוררים בחילה בעיני. תתבייש.
  • 16.
    השליח של ג'אפניקה 20/08/2014 14:38
    הגב לתגובה זו
    דווקא אחלה של מקום
  • 15.
    מביך 20/08/2014 14:19
    הגב לתגובה זו
    מביך
  • 14.
    הפלנרים-שעה, שעה. (ל"ת)
    באומן עובד עם 20/08/2014 13:47
    הגב לתגובה זו
  • 13.
    אני 20/08/2014 13:44
    הגב לתגובה זו
    אולי בבצפר "חיה" זה זכר...
  • 12.
    ג׳יזס 20/08/2014 13:27
    הגב לתגובה זו
    מי ירצה ללכת ללמוד פרסום אחרי זה? כבר עדיף לתת למכונות ה-AD Tech להשתלט על כולנו.
  • 11.
    כן, אבל מי עיצב את זה ככה..???? (ל"ת)
    אלעד 20/08/2014 13:16
    הגב לתגובה זו
  • 10.
    סתאםבאדי 20/08/2014 13:09
    הגב לתגובה זו
    1. מה ההבדל בין חברת פרסום למשרד פרסום? 2. למה כל כך עילג? 'להבצפר' 3. הקופי של הבצפר מוכן להתמודד עם כל בריף כבר מהיום הראשון? קופירייטרים אחרים לא?! מי לעזאזל הקופי שכתב את זה? 4. לא מצאתם דרך יותר משכנעת לגייס תלמידים? כנראה שהסנדלרים הולכים יחפים
  • 9.
    בקיצור copywise (ל"ת)
    20/08/2014 12:57
    הגב לתגובה זו
  • ממש לא 20/08/2014 14:15
    הגב לתגובה זו
    ממש לא.
  • אז איך זה לעבוד בבצפר? משלמים טוב? (ל"ת)
    סקרן 24/08/2014 13:54
  • 8.
    "אז מה הפלא" שהענף כל כך גרוע (ל"ת)
    20/08/2014 12:56
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    רוצה ללמוד קופי. 20/08/2014 12:55
    הגב לתגובה זו
    קריאייטיב ולא קראייטיב מה יהיה? וזה נחמד והכל, אבל כמה בוגרים יש מהבצפר בתעשייה?
  • יש לא מעט. (ל"ת)
    אביב 20/08/2014 14:43
    הגב לתגובה זו
  • ארט מדופלם 20/08/2014 14:34
    הגב לתגובה זו
    זה כתיב חסר
  • 6.
    סביר 20/08/2014 12:34
    הגב לתגובה זו
    הכי "פרסומאים סבירים ובינוניים"
  • 5.
    דן 20/08/2014 12:33
    הגב לתגובה זו
    כי הם מוכנים לעבוד 12 שעות, לקבל 5,500 ש"ח נטו, ולומר כל יום תודה על ההזדמנות להתקדם בענף עד שהם ליגיעו לגיל 36 ואז יפטרו אותם בגלל קיצוצים
  • ברוטו 20/08/2014 13:19
    הגב לתגובה זו
    ברוטו
  • 4.
    לא קריטי 20/08/2014 12:32
    הגב לתגובה זו
    חוץ מהפרסומת של אופטיקה הלפרין לא שמעתי על מותג שהצליח לפרסם באמצעות פרזנטור שהוא גם בעל מניות של המותג (בכל זאת, לא אובייקטיבים). ואם כבר אמת בפרסום, כמה פלנרים/קופירייטרים יש באדלר שלמדו בבצפר? כמה כאלה יש בבאומן? ממה שאני יודע 0, אולי 1-2 והם בטח חדשים ולא מוכרים לי.
  • אז"ש - את/ה לא ממש יודע...לך ללמוד (ל"ת)
    סייג לחוכמה שתיקה 20/08/2014 12:51
    הגב לתגובה זו
  • אמא של בר רפאלי 20/08/2014 13:31
    בר רפאלי, ריצ'רד ברנסן, רמי לוי, אבי סופר, ד"ר דריי, זיגי מרלי, ועוד רבים וטובים
  • 3.
    מגוחך (ל"ת)
    אני 20/08/2014 12:25
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    טל"ח (ל"ת)
    והכל בערבון מוגבל 20/08/2014 12:19
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    אני אני אני ראשון 20/08/2014 12:09
    הגב לתגובה זו
    האנשים האלו משקרים כל יום בשביל לקוחות, אז מה זה כבר לתת עוד פוש קטן בשביל עצמם.