יניב וויצמן. teenk
צילום: יח"צ

לקראת החזרה ללימודים: 3 לקוחות חדשים מצטרפים למשרד הפרסום teenk

teenk בבעלותו וניהולו של יניב ויצמן מצרפת אליה את חברת הפצת הסרטים 'גלובוס מקס', מותג השיער Style AROMATHERAPY ומותג ההלבשה aerie
משה בנימין | (2)

החזרה ללימודים היא כמו תמיד שעתם היפה של המותגים שמגדירים את קהל היעד העיקרי שלהם כנוער וילדים, לצד משרדי הפרסום שזו ההתמחות שלהם. אחד מהם הוא teenk בבעלותו וניהולו של יניב ויצמן המתמחה בבני הנוער. על רקע זה המשרד מצרף לשורותיו 3 לקוחות חדשים. בין הלקוחות החדשים שיעברו לטיפול המשרד ניתן למנות את חברת הפצת הסרטים 'גלובוס מקס', מותג טיפוח השיער Style AROMATHERAPY , המשיק סדרה חדשה לנערות "happiness for Girls" של חברת 'גורי' ומותג ההלבשה התחתונה aerie מבית ענקית האופנה האמריקאית American eagle outfitters. מודל העבודה של teenk כולל קידום תכנים ומסרים באמצעות מערך של 5000 שגרירים מובילי דעה, פלטפורמות פרי פיתוחו של המשרד, קבוצות מיקוד של קהל המטרה ומערך המחקר של המשרד. לדברי יניב ויצמן, המנכ"ל והבעלים של teenk: "אנחנו נמצאים ערב תחילתה של אחת מתקופות השיא בלוח השנה בקרב בני הנוער. החזרה ללימודים ולאחר מכן היציאה לחגים, מהווה הזדמנות נהדרת לקמפיינים ולפעילויות. האתגר שלנו הוא לייצר עבור הלקוחות החדשים והישנים שלנו כאחד, פעילויות משולבות בכל הפלטפורמות שאנחנו יודעים לפעול בהם, תוך כדי בולטות אל מול הרעש הכללי שמפעיל ענף הפרסום בתקופה הזו.

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    רוכשת לייקים (ל"ת)
    חברה שרלטנית 21/08/2014 21:55
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    פינטו 21/08/2014 16:05
    הגב לתגובה זו
    שאפו לא נח לרגע .