ניר שטרן  מנכ"ל  סלקום
צילום: סיון פרג'

קמפיין דור 4.5 יעלה לסלקום ביוקר? ייצוגית בסך 55 מ' שקל בגלל ההטעייה

הפרסומת האחרונה של סלקום בה הכריזה על דור 4.5 לא יורדת מהכותרות. לאחר שהרשות ה-2 דרשה את תיקונה - לבית המשפט המחוזי הוגשה ייצוגית
משה בנימין | (88)

הפרסומת האחרונה של סלקום בה הכריזה כי ברשותה דור 4.5 בסלולר לא יורדת מהכותרות, ולא מסיבות טובות. לאחר שהרשות ה-2 דרשה מסלקום לערוך שינויים בפרסומת שהוגדרה על ידה כ"מטעה את הציבור" - לבית המשפט המחוזי הוגשה לאחרונה תביעה ייצוגית כנגד החברה על סך 55 מיליון שקלים.

מאחורי התביעה עומד אלכסנדר גלפנד, תושב כפר סבא ועורך דין במקצועו. במרכזה עומדת הטענה כי סלקום הטעתה את הצרכנים בקמפיין הפרסום - כאשר הכריזה כי ברשותה דור 4.5 בסלולר לעומת מתחרותיה המציעות דור 4.

גלפנד, התובע, הוא לקוח סלקום וסכום התביעה שלו כלפי החברה עומד על 200 שקלים לפיצוי. הסכום המשוער של התביעה, על בסיס כמות המנויים של חברת סלקום עומד על 54,750,000 שקלים.

הטכנולוגיה עדיין לא קיימת

לטענת גלפנד בתביעה שהגיש לבית המשפט המחוזי, הוא ביצע הצטרפות לשירות באתר האינטרנט של סלקום ולאחר ההצטרפות גילה כי מהירות הגלישה שלו לא השתנתה, אז יצר קשר עם נציגי החברה. גלפנד התלונן על איטיות הגלישה בפני נציגת שירות של החברה ונענה כי הגלישה איטית עקב חריגה מנפח חבילת הגלישה וכי ממועד החיוב הקרוב הוא יוכל להנות מהמהירות המובטחת. לאחר מכן, ומשלא ראה שינוי של ממש במהירות הגלישה, התקשר שוב לסלקום, שם הסבירו לו שוב כי במכשירו עודכן דור 4.5.

לאחר שבדק את הנושא באופן עצמאי גילה גלפנד, כפי שהבינו גם ברשות השנייה, כי שירותי דור 4.5 אינם בשימוש עדיין וכי הטכנולוגיה שפורסמה לא היתה זמינה לשימוש בזמן עליית הקמפיין לאוויר. עוד טוען גלפנד כי למרות הוראות הרשות השנייה לשנות את הפרסומת המטעה - זו "המשיכה בקמפיין הפרסומי המטעה וחסר המעצורים" לטענתו.

אכזבה, תסכול וכעס

בכתב התביעה נכתב עוד כי "פרסום דור 4.5 של הנתבעת גרם לתובע להצטרף לשירות המצויר כשירות המתקדם ביותר. התובע ציפה כי ייהנה מגלישה מהירה הרבה יותר, אך בפועל הוא בזבז את זמנו לבירורים מיותרים, וסבל מתחושות של אכזבה, תסכול וכעס". עוד נכתב: "כתוצאה ממעשי הנתבעת, נגרמו לתובע עוגמת נפש ופגיעה באוטונומיית הבחירה".

עם זאת, יש לציין כי ההצטרפות לשירות דור 4.5 של סלקום אינו כרוך בתשלום נוסף מצד הלקוחות. למרות זאת כותב גלפנד כי "הקמפיין הפרסומי המטעה והמבלבל של הנתבעת נועד למטרה סופית אחת - להגדיל את רווחי הנתבעת.....בפועל, הצרכנים שהתפתו לפרסומות הנתבעת אינם מקבלים מאומה, כאשר חלק מהם שעברו מחברות הסלולר האחרות אל הנתבעת ושילמו עבור רכישת כרטיס SIM סבלו נזקי ממון".

תגובות לכתבה(88):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 76.
    דין התביעה להידחות (ל"ת)
    קלמן זלמן 17/09/2014 23:04
    הגב לתגובה זו
  • 75.
    סלקום פח 17/09/2014 20:07
    הגב לתגובה זו
    הם קוראים לזה שירות. אני קורא לזה כאב ראש. החברות הגדולות רכבו לנו על הגב מספיק שנים. והיום הם מתחננות ללקוחות אחרי הורדות משמעותיות במחירים. שיקרסו ויפלו. זאת היא קארמה.
  • 74.
    Efraim Gal 17/09/2014 15:57
    הגב לתגובה זו
    We need truth in advertising. Good job.
  • 73.
    אברהים 17/09/2014 14:30
    הגב לתגובה זו
    זבאלות שקרנים
  • 72.
    גיל רובין 16/09/2014 22:06
    הגב לתגובה זו
    רכשתי מכשיר חדש עם הבטחה לדור 4.5 לפני שבוע ובנתיים אני מלא אכזבה הבטיחו לי שעובדים על זה בנתיים אני מרגיש שעבדו עלי!!!!
  • 71.
    אבי 16/09/2014 21:46
    הגב לתגובה זו
    אין על השירות והאיכות של אורנג גם הכי אמינים בשוק..
  • 70.
    תומר 16/09/2014 19:01
    הגב לתגובה זו
    אין לי שום מטרה לסנגר על חברת סלקום אבל למען הסדר הטוב בואו נבין מה קורה היום בשטח. דור 4.5 מתיחס לסוג התדר המשודר בטכנו החדשה אז נכון לסלקום יש דור 4 בפריסה כמעט ארצית ודור 4.5 באזורים מסוימים שבהם הותקן התדר השני . סלקום מפרסמים כרגיל למשוך לקוחות אבל מי ששם לב לאותיות הקטנות יראה שמדובר רק על אזורים מסוימים . חוץ מזה הטכנו שבה משתמשת סלקום תשים אותה בטווח של 4 חודשים מהיום כרשת המהירה בישראל . עובדתית לצןוד המותקן
  • 69.
    הם לוקחים לי איזה מאה ועשר שח על קו אחד (ל"ת)
    אריק 16/09/2014 11:38
    הגב לתגובה זו
  • 68.
    ומגיבים פה בשכר מיני 15/09/2014 21:51
    הגב לתגובה זו
    מי שקונה שרותי-תקשורת מטייקון - יכל לצפות לרע ביותר, וגם אז יתאכזב. יותר מדי שנים בבעלות דנקנר הפכו את ה-DNA העסקי של החברה לרעיל.
  • 67.
    אוהד 15/09/2014 16:48
    הגב לתגובה זו
    עקיצת יתוש שנוצר בבור הספיגה יכולה להציק מעט אך עדיין ריח המקור נשאר.
  • 66.
    ישראל 15/09/2014 16:38
    הגב לתגובה זו
    ומשקרים כמו במקרה של הטבלטים ב"מתנה"
  • 65.
    דור 4 15/09/2014 16:34
    הגב לתגובה זו
    שלא לדבר שלא כל מכשיר תומך בLTE
  • 64.
    רחמנוב 15/09/2014 16:12
    הגב לתגובה זו
    כולם זבל ס.א.פ
  • 63.
    15/09/2014 14:52
    הגב לתגובה זו
    או שזה יותר מידי מתקדם בשבילכם, מה הדור הבא? דור 4.754332?
  • Robert 17/09/2014 15:14
    הגב לתגובה זו
    כהייתי מנוי בסלקום לחו ממני סכומים אסטרונומים ככה מי עשרים
  • 62.
    עובד סלקום 15/09/2014 13:44
    הגב לתגובה זו
    שלא לדבר על 4.5 היחידים כרגע שיש להם דור 4 זו חברת פרטנר אורנ'ג ושני חברות הבת שלה 012 ויופון.
  • 61.
    רוניחכים 15/09/2014 13:06
    הגב לתגובה זו
    גם לאורנג אין דור 4.5
  • 60.
    רק מנסה להוציא כסףףף 15/09/2014 10:44
    הגב לתגובה זו
    באמת? על פרסומת? סתם מצא סיבה לתבוע-אמן ולא יקבל כלום ויחוייב בהוצאת בית משפט. אנשים חסרי מעש שמנסים להתעשר..מחליא
  • 59.
    ניסן 14/09/2014 20:18
    הגב לתגובה זו
    מתי אנשים יבינו סלקום עושים שנים את הקטע עם החצי רק עכשיו התעוררנו חחח
  • 58.
    אליצור 14/09/2014 18:03
    הגב לתגובה זו
    איך יוצרים קשר עם העורך דין הזה?
  • 57.
    רוני 14/09/2014 17:14
    הגב לתגובה זו
    סלקום תצא ניקייה במשפט הזה בטוח. חבל לכולכם על הזמן. פשוט חבל שמערכת המשפט, ברגע שסלקום תצא זכאית לא תטיל את הסכום הזה על התובע לשלם. כמו כן לא ראיתי תגובה של סלקום. שטויות במיץ. סלקום היא חברה שהכי טוב להיות לקוח שלה. כל השאר מגששים באפילה . בשורות טובות.
  • 56.
    אלון 14/09/2014 16:20
    הגב לתגובה זו
    סוף סוף יש ת.כל הכבוד,תזיין להם את הצורה!ישהו שעושה זאך
  • 55.
    ולדי 14/09/2014 12:22
    הגב לתגובה זו
    אז איך הגעתם ל4 וחצי ?!
  • 54.
    דורון 13/09/2014 20:51
    הגב לתגובה זו
    גנבים ונוכלים לעבור לרמי לוי כולם
  • 53.
    אלי 12/09/2014 22:01
    הגב לתגובה זו
    הכל נכון. הם נזכרו אחרי שנתיים מתישות לחזר אחריי.
  • 52.
    j9ni 12/09/2014 21:56
    הגב לתגובה זו
    this is bullshit from sellkom
  • 51.
    (ל"ת)
    ויז 12/09/2014 21:31
    הגב לתגובה זו
  • 50.
    שי 12/09/2014 19:22
    הגב לתגובה זו
    לא להתחבר לי לא לטלפון שלהם ולא לאינטרנט גנבים שקרנים ואוכלים ראו הוזהרתם אם תרצו להתחבר זכרו את דבריי
  • 49.
    ימומי 12/09/2014 10:18
    הגב לתגובה זו
    חברות גדולות מזיינות אותנו זה לא טוב
  • 48.
    חתולי 11/09/2014 18:51
    הגב לתגובה זו
    כחלון הכניס להן אצב לתחת ונתן להם להריח
  • 47.
    חזי 11/09/2014 18:19
    הגב לתגובה זו
    מרמים לקוחות .אני לקוח ותיק בסלקום ועכשיו אני מתנתק מהם.5 מנויים 1200 שח בחודש.
  • דימיטרי 15/09/2014 21:30
    הגב לתגובה זו
    ממש הזוי לשלם על 5 מכשירים 1200 ש"ח. אפשר לעשות את כולם ב 200 או אפילו יותר זול
  • 46.
    אילון 11/09/2014 18:05
    הגב לתגובה זו
    הן עושות הכל ובדרכים עקלקלות, כדי להחזיר לעצמן את "הכבוד האבוד" ולמזער את הנזק הבלתי יתואר שגרם להן חוק כחלון. מי ישמע, כאילו שבעבר הרחוק כשהרוויחו מליארדי שקלים מהלקוחות, הן פעלו בתום לב ולא גנבו מכל הבא ליד.
  • 45.
    ישראלי 11/09/2014 15:22
    הגב לתגובה זו
    ההצטרפות לא עולה כסף כי אתם מקבלים כלום
  • 44.
    דודי 11/09/2014 13:42
    הגב לתגובה זו
    גם שקונים טלויזיה full hd בארץ עוד אין שידור בטכנולוגיה הזו מה עים 4k ultra גם בחניות עובדים על מי שלא מבין
  • 43.
    דליה 11/09/2014 13:33
    הגב לתגובה זו
    גם אני רוצה ליתבוע את סלקום משעה 15 בצהריים אתמול רק היום חזרו בשמונה בבוקר כאשר בתקליט אמרו זמן המתנה כעשר דקות. על מי הם עובדים וגם הם לא מכבדים את מה שאומרים מי רוצה להצטרף לתביעה ייצוגית שיפנה אליי בפרטי
  • 42.
    מוניר חסון 11/09/2014 12:07
    הגב לתגובה זו
    בהצלחה בתביעה אולי סוף סוף תלמד סלקום שיעור באמינות
  • 41.
    יוסי 11/09/2014 11:43
    הגב לתגובה זו
    ואם יש אז זה בשני ספסלים בארץ כנראה. נמצא בתל אביב ולא מכיר דור4. ניתוקים חוזרים ונשנים והכל במחיר ללא תחרות
  • 40.
    פדר בהילום שם 10/09/2014 19:03
    הגב לתגובה זו
    סלקום אכן חברה שמתעה את הציבור לא רק בדו 4.5אלה גם בשידרוג מחשיירם
  • לא ייאמן 14/09/2014 15:26
    הגב לתגובה זו
    חברת הסלולר היחידה כיום בארץ שברשותה דור 4 היא אורנג׳ ומניסיון אישי וראיתי איך זה עובד ממליץ בחום
  • 39.
    מארק 10/09/2014 18:21
    הגב לתגובה זו
    הכלבים נובחים ושיירה עוברת מחר סלקום תצא עם חרטא אחרת.
  • 38.
    SELKUM (ל"ת)
    mazalYONATAN 10/09/2014 10:15
    הגב לתגובה זו
  • 37.
    10/09/2014 09:00
    הגב לתגובה זו
    לפני שנים החתימו אותי על חוזה שנראה כמו חוברת. המחיר שאמרו לי הוא לא המחיר ששילמתי. מאה שקל יותר לחודש עם עברו אותי מבין שלישיית הממותות הם הגרועים ביותר אל תתקרבו.
  • 36.
    לקוח מוטעה 09/09/2014 17:03
    הגב לתגובה זו
    גנבים נמאסתם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • 35.
    צביה 09/09/2014 14:08
    הגב לתגובה זו
    אני שרכשתי מכשיר של נוקיה סלקום בדינמיקה סלולר והתחייבתי לשלם כ3 שנים על מכשיר נושן שמחירו בהום סנטר כ500שח. עדיין משלם על המכשיר שלא בשימוש. בושה לחברת סלקום ולדינמיקה שמרמה לקוחות. לא עוד. מוותרים עליכם
  • 34.
    סמי הכבאי 09/09/2014 12:48
    הגב לתגובה זו
    לקחו ממני יותר מ 1000 ש"ח לחודש במשך כ 10 שנים!! נתנו שירות מחורבן ודרקוני... היה להם את האפרות לחלק דיוידנדים ובונוסים ומספיק להסכמי פרישה לעמוס שפירא וחבריו כל שקל שאפשר לקחת מהם בחזרה זה פשוט מצווה!!!
  • 33.
    eli 09/09/2014 12:34
    הגב לתגובה זו
    נכנסתי לחברה לפני 7 חושדים אמרו לי יש מבצעים עם סכום סביר הם לוקחים סכום הו עתק הם מרמים את לקוחות אמרו לי היה לי דור 4.5 ללא תשלום הם שיקרו צריך לתבוע אותם על הכול אני מקווה יטפלו בענין בהקדם
  • 32.
    אני 09/09/2014 11:01
    הגב לתגובה זו
    כל החברות אותו דבר. אם חברה אחת הייתה ממש מיוחדת, כולם היו אצלה... אבל בכל החברות יש מאוכזבים וכועסים...
  • 31.
    מאיה 09/09/2014 10:31
    הגב לתגובה זו
    כולכם שכחתם שחברת פרטנר מפרסמת כבר חצי שנה את רשת דור 4, ורק באותיות ממש קטנות על רקע שחור, מצויין שזה בהתאם לאישורי משרד התקשורת. בקיצור, עוד ישראלי טיפוסי שמנסה להוציא כסף ולעשות שרירים. איכשהו שוכחים להלחם בעמלות המטורפות בבנקים, במחירי הדירות חסרי הפרופורציה, פתאום ילדים בסיכון וסכנה כבר לא מעניינים, קשישים בודדים במצב קשה בבתים מתקלפים שוב נשכחים ולא מזיזים לאף אחד עד יום השואה הבא. אבל לשבת ולראות פרסומות של סלקום ואז גם לבזבז זמן לתבוע על זה שמהירות הגלישה לא מאפשרת להוריד סרטים עוד יותר מהר... ואאאאוווו... כמה זמן פנוי יש לעורך דין הזה!!!!!!
  • 30.
    אריק 09/09/2014 10:21
    הגב לתגובה זו
    היום אני בסלקום ואני מצטער על הבחירה שלי החברה הכי מפגרת טכנולוגית ללא קליטה טובה ברוב המקומות ועם הרבה תירוצים מעצבנים
  • פלאפון ממש נוכלים ת ת ר ח ק ו מפלאפון (ל"ת)
    a 11/09/2014 11:50
    הגב לתגובה זו
  • 29.
    שוגון הירושלמי 08/09/2014 13:51
    הגב לתגובה זו
    הייתי לקוח נאמן . שדרגתי לאייפון והחלה בעיית קליטה . טרטרו לי את הצורה ולא פתרו הבעייה . עברתי לפלאפון והכל הסתדר !
  • 28.
    סלקום, לא אחזור אליהם לעולם (ל"ת)
    עידו 08/09/2014 11:21
    הגב לתגובה זו
  • 27.
    אלוש ארמונד 08/09/2014 09:32
    הגב לתגובה זו
    סלקום גנבים בני גנבים
  • 26.
    מתן 07/09/2014 11:49
    הגב לתגובה זו
    סלקטם מספר 1
  • 25.
    שלומי 07/09/2014 10:58
    הגב לתגובה זו
    עבדתי שם שנתיים חברה על הפנים
  • 24.
    מיכל 07/09/2014 10:38
    הגב לתגובה זו
    כלקוחה של סלקום הצטרפתי לשירות דור 4.5 ומאז מידי כמה דק עו ר לבד המכשיר ממצב של דור 3 למצב של דור 4 שהמכשיר היה על דור 4 נפלה הקליטה! במשך שבועיים וחצי לק קיבלתי שיחות או הודעות נשרף לי זמן יקר ונגזל ממני ידיעות רבות. בפניה לנציג שירות לביטול השירות נאמר לי במפורש שזה רק מערכת ניסיונית בלבד
  • 23.
    יוסי 06/09/2014 15:15
    הגב לתגובה זו
    זה מה שמגיע לשקרנים הלוואי ויקבלו עוד קנסות , הם מרמים את לקוחותיהם בכל נושא
  • 22.
    אשר 06/09/2014 14:06
    הגב לתגובה זו
    שיתחילו לעשות משהו אם כל החברות האלה יס הוט וכל חברות הפלאפון לא עובדים כדי לממן אותם צריך לעשות סוף להפגין ולתבוע בוא נעשה צדק
  • 21.
    ארז 06/09/2014 12:39
    הגב לתגובה זו
    ישר כוח הגיע הזמן שעל הטעיה של הציבור המנהלים ישלמו מחיר איש כלומר בפשטות הביתה החיוך של הנוכל אומר הכל כמו כן פשוט חרם צרכנים לעבור במידי לחברות אחרות על מנת שילמדו את הלקח מצר הכלכלה אין מה לצפות בור ועם הארץ
  • 20.
    כהן יוסף 06/09/2014 12:21
    הגב לתגובה זו
    הייתי בדזנגוף בשישי שעמד שם בחוץ זקן אולי בן 80 בקש כסא לשבת בחוץ לא בפנים אמרו לו עדיין לא פתוח...עד שהתערבתי נתונו לא כסא בחוץ--לשבת... ב-בקשתי לתקן את הנייד ישר קפצו עליי לשדרג מה בקשתי לתקן ויש לי בטוח...התייאשתי חסרי בושה הלכתי ממול שלמתי 220 ש"ח והנייד תוקן....אני גברתי איתם!
  • 19.
    מבין עניין 06/09/2014 11:21
    הגב לתגובה זו
    אין שום דור רביעי ובטח שלא מעבר לכך בישראל. צריך מכשירים תומכים ופריסה מתאימה. כרגע זה פשוט שקר להבטיח ללקוח שירות כזה במכשיר שלו.
  • 18.
    דרך יצירתית לקבל פרסום בחינם .... (ל"ת)
    אלי 06/09/2014 10:39
    הגב לתגובה זו
  • 17.
    לא פראייר 06/09/2014 10:03
    הגב לתגובה זו
    כישראלי כנראה שאני ועוד כמה בודדים לא אוהבים שדופקים אותם,אבל רוב הישראלים ככול שדופקים אותם ומרמים אותם הם נמשכים לאותם הרמאים ושקרנים,וזה בכול תחום.פראיירים לא מתים הם רק מתחלפים.
  • 16.
    אמיר 05/09/2014 14:44
    הגב לתגובה זו
    אולי סוף סוף הם יפשטו רגל?! כנראה שלא כי גנבים לעולם מנצחים. לא ברור לי מי עוד נשאר אצלם אחרי השרות הגרוע ביותר ,המחירים הגבוהים ביותר והאמינות הנמוכה ביותר. בכל אלה סלקלום זוכה כל שנה מחדש. פשוט חברה שהיגע הזמן להמית המתת חסד בעינויים.
  • 15.
    אבי 05/09/2014 12:45
    הגב לתגובה זו
    אתה המנכל הכי חלש שהיה לסלקום
  • 14.
    סעמק 05/09/2014 12:12
    הגב לתגובה זו
    איזה כיף לו הוא יהיה עשיר מאוד
  • 13.
    ישראל 05/09/2014 10:54
    הגב לתגובה זו
    ולא אוכף אמת בפרסום אזרחים צריכים לעבוד במקומו
  • 12.
    בני פרומן 05/09/2014 08:30
    הגב לתגובה זו
    אחלה רעיון שאפו לסמנכ"ל השיווק עכשיו אני מבין למה הוא מצדיק משכורת של 70000 ש"ח + בונוסים, יאלללה תלמד מגולן מה זה שיווק יא דמיקולו
  • 11.
    עו"ד שקשוקה 04/09/2014 14:28
    הגב לתגובה זו
    כולם יודעים שסלקום שקרנים. אם לא ישקרו, אזי הלקוחות יוטעו.
  • 10.
    אלברט 04/09/2014 11:58
    הגב לתגובה זו
    פצוי. לא הבנתי מי נגד מי ולמה. אחרי שקראתי מה שרשום ואני רואה מה העורך דין הנוכחי עושה , הבנתי שבעבר לפני שנתיים תבעה עורך דין אחר את סלקום ובית המשפט פסק לשלם לכולם 31 שקלים לכל לקוח והם במאות אלפים שם. ככה כל שנה תובע עורך דין כזה או אחר וכטלם "מרוצים"
  • אל תבזבז הכל במקום אחד. (ל"ת)
    ציוני גאה 05/09/2014 14:10
    הגב לתגובה זו
  • 9.
    איציק 04/09/2014 09:56
    הגב לתגובה זו
    מה זה משנה?מה אתה משועמם?עזוב יש לי קו ואני מדבר הכל טוב!.גלישה מהסלולרי מלאה קרינה ואתה כעו"ד עובד או גולש?! אה??.גולשים ממחשב ומחפשים טעויות בפרסום!!.שחרר זרום!
  • 8.
    איזו תביעה מטומטמת. מה פתאום פיצוי לכולם? ר ל (ל"ת)
    רר 04/09/2014 09:52
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    צבי 04/09/2014 01:00
    הגב לתגובה זו
    לתבוע את סלקום אורנג' ופלאפון על הרמאות שלהם שגרמה לנזק כספי וסבל פסיכולוגי.
  • (ל"ת)
    אנגואצי 17/09/2014 12:41
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    חיים איל 03/09/2014 23:08
    הגב לתגובה זו
    מספר חודשים הייתי לקוח בשל סלקום. מעולם לא קיבלתי חשבון נכון התואם את החוזה עליו חתמתי .כל חודש טלפון לשרות לקוחות. בסופו של דבר הבנתי את העניין ועברתי חברה.
  • 5.
    סתם רומני שמחפש לעשות קופה ... (ל"ת)
    אחד שמבין 03/09/2014 22:48
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    קובי 03/09/2014 18:21
    הגב לתגובה זו
    בית המשפט 5.700.000 מליון תביעה כזאת לוקחת בין 3 ל6 שנים.. הסיכוי שהוא יקבל 100 אלף הוא אפסי . אין פה הוכחת נזק . אין נזק מהותי של ממון . יש פה נזק פסיכולגי בראש של מפגר שתובע סתם .נחיה ונראה עוד שבועיים לא תשמעו ממנו
  • אריק 04/09/2014 01:30
    הגב לתגובה זו
    על תביעות יצוגיות שהוכרו ככאלו אין משלמים אגרה. http://elyon1.court.gov.il/heb/tovanot_yezugiyot/hok.htm
  • אריה 03/09/2014 21:37
    הגב לתגובה זו
    לתביעה ייצוגית לא צריך להפקיד אגרה
  • 3.
    03/09/2014 11:57
    הגב לתגובה זו
    אבל בסלקום כמו בסלקום, מחפשים משרד פרסום להאשים במקום לקחת אחריות
  • 2.
    מאקו, על הגהה שמעתם? (ל"ת)
    הסלוטלר 02/09/2014 22:39
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    אורלי אייל 02/09/2014 16:40
    הגב לתגובה זו
    החברה הכי רמאית , זדונית, חובבנית ומושחתת שיש!
  • אייל 03/09/2014 18:46
    הגב לתגובה זו
    סלקום מניסיון מר איתם חסרה עם שירות לקוחות שקרני עושק ומזלזל בלקוחותיו גזילת כספי לקוחות בדרכי רמייה וזמני המתנה גבוהים מאוד עם תירוצים זה הבסיס הכלכלי של סלקום ברוך השם התנתקתי מהם מזמן למי שמעוניין בחופשה חלומית בפיליפינים מוזמן להכנס לאתר: www.islandtoursphilippines.com
  • Abiri 04/09/2014 13:45
    הואזה יא חלק מפרסום ואיר לסלקים ערוץ tv באינטרנט וזה קשור לרוחב פס של חברים שמנסים למכור לכולם ללא הצלחה. שווה בדיקה על מעורבות השר !!!