מקאן ו'ספר האוכל' בשת"פ: הזמינו אוכל ותרמו מזון לזקנים עם השליח שהגיע
לקראת עונת החגים, משרד הפרסום מקאן תל אביב יצא בפעילות השיווקית השנתית לטובת עמותת 'שורשים' - בהתנדבות. העמותה שמסייעת לזקנים נעזרת בגופים כגון מקאן למען גיוס תרומות ומזון והגברת המודעות לקשיים היומיומיים של אוכלוסיית הדור השלישי.
במטרה לעודד תרומות מזון עבור הזקנים הנזקקים פנה משרד הפרסום לפורטל ההזמנות 'ספר האוכל' עם הצעה מעניינת לשיתוף פעולה. ברעיון שחברה בו גם דנה בלום סרטורי ומשרד הפרסום הוצע למשתמשי הפורטל לתרום מזון לזקנים מבלי לצאת מהבית, וזאת באמצעות השליח שמגיע לבתיהם עם האוכל אותו הזמינו.
במשרד הפרסום הסבירו כי התובנה יושבת למעשה על העובדה שבבתים רבים בישראל המדפים עמוסים במוצרי מזון טובים שאינם בשימוש. הפרויקט נקרא "תחושת שליחות - מזמינים ארוחה תורמים ארוחה". לאייס נמסר כי הרעיו המקורי עלה כבר לפני שנה אך משרד הפרסום לא הצליח לאתר פרטנר בקרב אתרי המשלוחים כדי להוציאו לפועל, עד שהגיעו אנשי 'ספר האוכל' ובראשם אילן אזולאי המנכ"ל. אזולאי ניאות לגייס את מחסן החברה לטובת איסוף האוכל וכן רתם את שליחי החברה למען איסוף המזון מהבתים והסעתו.
עמי אלוש, סמנכ"ל קריאייטיב מקאן תל אביב אמר לאייס: "כמו בכל שנה לפני החגים, חיפשנו דרך מקורית ויצירתית לאיסוף תרומות שתבלוט בנוף הפרו בונו המאפיין את התקופה הזאת בשנה, ואני שמח שהצלחנו למצוא רעיון כזה שנשען על תובנה אמיתית והופך את כל הליך התרומה לקל יותר".
יצוין כי, משרד הפרסום מלווה את עמותת שורשים בפעילויות פרסום התנדבותיות מזה מספר שנים. אחד המהלכים האחרונים המוצלחים היה הקמת מותג האופנה ROOTS שבמסגרתו בגדי וינטאג' של זקנים נזקקים הוצעו למכירה כמותג אופנה כאשר ההכנסות נתרמו לעמותה. המהלך כלל תצוגת אופנה, הקמת אתר אינטרנט בו הוצגה קולקציית הבגדים המוצעת וגיוס דוגמנים לטובת צילומים. כמו כן, הוא זכה להכרה בינלאומית ופרסים מסביב לעולם.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
1.נייס (ל"ת)יולי 04/09/2014 18:52הגב לתגובה זו0 0סגור