תשכחו מחתולים וסלפיז: Hyperlapse היא האפליקציה שתכבוש את הפיד שלכם
אם נמאס לכם שפיד האינסטגרם שלכם מלא בתמונות של חתולים, תינוקות, שקיעות וכמובן סלפיז, אל תאמרו נואש כי בקרוב הפיד שלכם ייראה הרבה יותר מעניין. תכירו, הייפרלאפס, האפליקציה החדשה שאינסטגרם השיקה בשבוע שעבר ושהולכת לכבוש את הפיד שלכם עם קטעי וידאו שמתעדים את מושא הצילום שלכם ואת העולם שמשתנה סביבו במהירות מואצת ולאורך כמה נקודות של זמן.
מדובר אם כן בתופעה מתפתחת: אם שנת 2013 הוכרזה כשנת הסלפי הרי שהבשורה האמיתית של האפליקציה החדשה קוראת לבוא ולתעד יותר את העולם המשתנה סביבכם, ופחות את עצמכם בנקודת זמן קפואה ושעליה הדבקתם פילטר. הזמן, לפי הייפרלאפס, הוא מושא צילום שיש לתעד באופן מתמשך, פריזמה חדשה שמאפשרת לכם להציג את עצמכם בעולם דינמי ומשתנה.
כצפוי, לא מעט מותגים שמנהלים פרופיל אינסטגרם קפצו על המציאה כמו ילד קטן על צעצוע חדש, והעלו סרטונים שנערכו באפליקציה החדשה. ניתן אמנם למצוא לא מעט סרטונים חובבניים שלמעט השימוש בתכונה המגניבה של הכלי החדש, לא מציגים תוכן מעניין במיוחד אבל עם קצת יצירתיות, תוכלו לספר את סיפור המותג שלכם באופן חדשני ומושך.
רוצים להיכנס לעניינים ולהתחיל לצלם בהייפרלאפס? כאן תוכלו לצפות בסרטון ההדגמה של אינסטגרם, או לקבל השראה מכמה מותגים שקפצו למים ראשונים:
מצלמים בהייפרלאפס? קבלו 3 טיפים שימושיים
1. יציבות וכיוון המצלמה
שמרו על הסמארטפון שלכם יציב ככל האפשר כדי ליהנות מתנועה חלקה ורציפה של צילום וידאו. לאפליקציה יש אמנם תכונה ש"מחליקה" את התנועות שלכם אבל אם אתם חייבים לזוז ולשנות כיוון, עשו זאת לאט והימנעו משינויים תכופים בכיוון או שאחרת תעוררו בצופים שלכם בחילה.
2. הנוסחה: 3 דקות = 15 שניות
אם אתם מתכננים להעלות את הסרטון שלכם לאינסטגרם, מומלץ לצלם סרטון באורך 3 דקות שלאחר עריכה בהייפרלאסט, תקבלו תוצר מוגמר בן 15 שניות שאותו תוכלו לשתף. זכרו, אתם מצלמים במהירות מואצת ולכן, צלמו שוטים ארוכים יותר מהרגיל!
3. פריים נבחר לקאבר
לא משנה כמה יצירתי הסרטון שערכתם, אם אין לו תמונת קאבר מושכת לא תצליחו לפתות את העוקבים שלכם וחבל. בצילום בעזרת הייפרלאפס, קשה לבחור פריים בסרטון שהפריימים שלו מתחלפים במהירות ולכן, לפני הלחיצה על הפליי, בחרו פריים מושך ופוטוגני שאותו תצלמו במשך זמן ארוך משאר הפריימים, ולקצוץ את הפריים בעריכה הסופית.
הכותב הוא סמנכ"ל התוכן של משרד הפרסום הדיגיטלי "אקליפטוס"
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
5.מי זה הביל קוסבי הזה?!ג'ימי טורק 09/09/2014 09:29הגב לתגובה זו0 0והאפליקציה הזו היא קשקוש. אם אין מה לכתוב אז לא צריך לכתוב.סגור
-
4.לאלא 08/09/2014 20:25הגב לתגובה זו0 0לאסגור
-
3.לא ברור, לקחתם כתבה מ-ADWEEK מלפני שבועייםג׳יזס 08/09/2014 18:03הגב לתגובה זו0 0והעתקתם פה? מה זה חורים ברשת כאן?סגור
-
2.כל הלינקים לסרטונים שבוריםסשה דוידוב 08/09/2014 13:29הגב לתגובה זו0 0אתם ממש חיות טכנולוגיות... אפילו QA לכתבות אתם לא עושיםסגור
-
1.וואו Timelapse - זה חדש... (ל"ת)גיל 08/09/2014 12:02הגב לתגובה זו0 0סגור