לפמ ומשרד הקליטה סופסוף הבינו איך להביא עולים צעירים לארץ: צפו בקמפיין
זה לקח להם קצת זמן אבל נראה שמישהו בלפמ סופסוף הבין שקמפיין לעידוד עלייה לא חייב להיות "דרמטי-קיומי-עכשיו או לעולם לא". זה, או שפשוט המסגרת הקונספטואלית וקהל היעד שהוגדר - צעירים יהודים לפני לימודים - העניקה להם את ההזדמנות לצאת בסרטון קליל, מחויך וכנראה גם אפקטיבי ומשכנע.
בסרטון המכוון לקהל האמריקאי (הופקה גרסה לצפון אמריקה וגרסה לרוסיה) מופיע (שוב) השחקן שלומי ברטונוב שהופיע בעבר בקמפיינים של לפמ (וגם בסרטון הסקס המדובר של הארץ).
הסרטון בקריינות באנגלית נפתח עם המשפט: Ever stop and wonder - how did you get here? כאשר על המסך מופיעה דמות בטייפקאסט שמייצג את בורגנות הפרברים של ארה"ב - באמצע סופרמרקט כשהוא מתלבט בין 2 מותגי משחות שיניים ועל פניו מבט מבולבל ומיואש.
לאחר שאלת הפתיחה - הסרטון סוקר את חייו של אותו מבולבל-מיואש וחוזר לתחנות כמו סיום התיכון, ההיכרות עם אשתו לעתיד, עבודות הקיץ, סיום הלימודים במכללה, האמא הגאה ועוד, ומשם הסרט קופץ לעתיד שם הוא מנסה לשער מה מחכה לגיבור עם עבודה משרדית, בית בפרברים, אשה וילדים, קניות עם ההורים...כאשר הפריימים רצים בקצב מהיר - כמעט כמו לראות את כל חייך חולפים על פניך ברגע שהבנת שהגעת לנקודת האל-חזור, ואז הכל עוצר.
כאן נכנס לתמונה המושיע - משרד הקליטה הישראלי או המושיעה - מדינת ישראל. הסרטון שכאמור מיועד לאותם יהודים צעירים, בנים ובנות שניצבים לקראת בחירת המכללה, מציע להם לחשוב על הכל שנית ולהגיע למקום שבו "התסריט עדיין בתהליך הכתיבה" לארץ זבת חלב ודבש שבו תוכל לגלות את הצבר האמיתי שבך - שזה אומר לפתוח את החולצה בעוז ולתת לשיער החזה שלך לפרוץ החוצה ולהגיע למזרח התיכון החם והמגניב שבו תוכל להגשים את עצמך.
הסרטון כמעט ועושה חשק לקפל הכל ולעבור לישראל, למי שכמובן לא נמצא פה, ומעולם לא צעד פנימה לתוך מוסד אקדמי שלא עולה 30 אלף שקל לשנה. הוא מסתיים, לפני רפרנס חמוד לקמפיין אולד ספייס המיתולוגי - כמובן במקרה שלנו על גמל, בהזמנה להקליק ו"ללמוד עוד על הזדמנויות הלימודים שמוצעות לעולים חדשים לישראל".
קרדיטים : פרסומאית בכירה: איריס בראל, פרסומאית: אליאן גרמן, מפיקת סרטים: שרית יפה, חברות הפקה וצוותי הקריאייטיב לגרסה הרוסית: עומרי-פז, במאית: דפנה לוין, צוות קריאייטיב: חברת ווב ווייז. סרטון צפון אמריקה: we do production, במאי: גל מוג'ה, צוות קריאייטיב: טל מנקס ודנה מוסקוביץ, תסריטאי: מארק גריי, מנהלת מח' דיגיטל: מורן באליק, תקציבאית דיגיטל: הדס מימון, פלנינג מדיה דיגיטל: שמרית לוקסמבורג.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
18.שיער חזה בחוץ זה אין בישראל - לא ממש לצערירן 15/09/2014 14:24הגב לתגובה זו0 0"הצבר האמיתי שבך - שזה אומר לפתוח את החולצה בעוז ולתת לשיער החזה שלך לפרוץ החוצה" - לא ממש לצערי, עדיין מעדיפים פה גברים חלקיםסגור
-
17.מקסים. קצת חבלמיכל 11/09/2014 19:26הגב לתגובה זו0 0שהסרטון מציג בחורות כעוד ׳פרס׳/אובייקט חצי ערום למי שמגיע לארץ. ועוד שרוב הקרדיטים היו לנשים, אפשר היה להציג צברית קיבוצניקית או היפסטרית עם אישיות אולי במקום דוגמנית בקיניסגור
-
16.אחלה קמפיין. מסכן מי שייפול בפח ואשכרה יבואישראלי 11/09/2014 13:31הגב לתגובה זו0 0לארץ אוכלת יושביה הזאת.סגור
-
15.קשה לפרסומאים לפרגן, אבל הפעם זה קונצנזוסארז 10/09/2014 20:46הגב לתגובה זו0 0כולם מסכימים שהקמפיין מעולה, אני שמח לראות איך לפ"ם באמת פורצים גבולות ומעסיקים עצמאיים שיודעים לעשות את העבודה, אני גם בטוח שהתקציב פה היה נמוך בהרבה ממה שהיה עולה להפיק דבר כזה עם משרד פרסום שמן וחזירי. כל הכבוד! סחטיין לכל לוקחי החלק במהלךסגור
-
14.קריאייטיב שמשרד פרסום לא יכול לעשותדני 10/09/2014 12:08הגב לתגובה זו0 0סרט פשוט מדהים וקורעסגור
- טען עוד
-
13.יפה מאוד! ריספקט (ל"ת)גיא 10/09/2014 10:27הגב לתגובה זו0 0סגור
-
12.אל תתעסקו עם הזוהאן לעניים...סחבק 10/09/2014 10:24הגב לתגובה זו0 0חלש מאוד.סגור
-
11.איפה סרט לרוסיה?טטיאנה 10/09/2014 08:29הגב לתגובה זו0 0איפה אפשר לראות את הגסה רוסית?סגור
-
10.שאפו ענק, פשוט מעולה! (ל"ת)צפונית 10/09/2014 07:15הגב לתגובה זו0 0סגור
-
9.סרט מעולה, קריין נוראי. חבל. (ל"ת)ש 09/09/2014 19:51הגב לתגובה זו0 0סגור
-
8.אחלה סרטשלי ליבוביץ 09/09/2014 19:27הגב לתגובה זו0 0משעשע ומדויק אסטרטגית. פירגון לכל השותפים בקריאייטיב ובהפקה .סגור
-
7.איפה גירסה לרוסיה? (ל"ת)טטיאנה 09/09/2014 18:34הגב לתגובה זו0 0סגור
-
6.מצויןגונזו 09/09/2014 17:59הגב לתגובה זו0 0וכמה לא מפתיע שטל מנקס מעורב בזהסגור
-
5.גמל פרילנס? (ל"ת)אנונימי 09/09/2014 17:53הגב לתגובה זו0 0סגור
-
4.אוי זה נהדר (ל"ת)פירס 09/09/2014 17:46הגב לתגובה זו0 0סגור
-
3.יפה (ל"ת)ג׳יזס 09/09/2014 17:40הגב לתגובה זו0 0סגור
-
2.יופי של עבודה!הייתי מת להוציא כזה 09/09/2014 16:40הגב לתגובה זו0 0מפרגןסגור
-
1.ומה שמימי אני 09/09/2014 16:36הגב לתגובה זו0 0יכול להיות שטל מנקס המוכשר עובר משרד יותר מהר מאשר יתוש עובר גויאבות?סגור
-
לפמ עובדים רק עם פרילאנסרים (ל"ת)פרילאנס 09/09/2014 17:10הגב לתגובה זו0 0סגור