
ציפורי הבוקר מול ינשופי הלילה: נייקי סוגרת את הקיץ בפעילות דיגיטל באמצעות ה-Hooligans
מותג הספורט נייקי יוצא בפעילות קיץ שתחתום את מה שנשאר ממנו לאחר מבצע צוק איתן. הפעילות תהיה מבוססת על תחרות ריצה 'דיגיטלית' בין קבוצות רצים שתקבע "אחת ולתמיד מי שולטים במסלולי הריצה בישראל: ציפורי הבוקר או ינשופי הלילה" (Early Birds vs. Night Owls) כך לדברי החברה. הפעילות של נייקי, שתנוהל על ידי סוכנות הפרסום Hooligans, תחלק את הרצים לשתי קבוצות: רצי הבוקר, שמתעוררים עוד לפני זריחת השמש ורצי הלילה, שמעדיפים לרוץ בסוף היום, לאור הכוכבים.
שתי הקבוצות יתחרו אחת בשנייה כדי לקבוע מי ירוצו יותר? ואיזו קבוצה תצליח לצבור, יחד, יותר קילומטרים ולנצח? לטובת המהלך פותחה טכנולוגיה ייחודית, המתממשקת לאפליקציית Running Nike+ של כל רץ הנרשם לתחרות, ו"תורמת" אוטומטית את הקילומטרים שלו לקבוצה שבחר, ציפורים או ינשופים (כמובן שרק הקילומטרים שנצברו בשעות של הקבוצה ייחשבו).
צבירת הקילומטרים המשותפת תחל ב-21.9 ותימשך חודש ימים, כאשר הקילומטרים של שתי הקבוצות יתעדכנו בזמן אמת
כדי לדרבן את הקבוצות, עוצבו (ע"י חוליגנס, שגם מיתגו את המהלך) חולצות Early Birds ו-Night Owls במהדורה מיוחדת ובלעדית להזמנה באתר.
- 2.ליאור 13/09/2014 08:03הגב לתגובה זולא יודע נראה לי מטומטם למדי, פעילות לילדים בכיתה ב'
- 1.חצי מרתון 11/09/2014 12:35הגב לתגובה זוהינשופים ינצחו בלי ספק בכלל